Voedingschema??

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema??

Hallo,

Ik train zeker 10uurs per week zwemmen,fietsen,crosstrainer geen krachttraining.

Is mijn voedingschema goed of hebben jullie beter advies?

Gelieve ook naar discussie hulp gevraagd te zien daar staat nog iets meer informatie over mij.

S'morgens:6u

30gr whey shake

S'morgens:7u

100gr volkoren brood en 1banaan

Tussendoor:9.30u

300gr magere youghurt + 10gr whey + 30gr volkoren beschuiten
    Zelfgemaakte groentensoep(als ik terug honger krijg)

Middag:12u

100grvolkorenbrood
    125gr kip of tonijn uit blik
    10gr mayonais gemeng met beetje youghurt en platte kaas
    Zelgemaakte groentensoep

Tussendoor:15u

300gr magere youghurt + 10gr whey
    Zelfgemaakte soep(als ik honger krijg)

avond 18.30u

125gr kip
    62gr zilvervliesrijst of volkoren pasta
    gemengde salade(sla,tomaten,wortelen,kommkommer,mais,ajuin)
    10gr mayonais gemengd met beetje youghurt en platte kaas

Waardes zijn: 1800kcal.

Eiwitten: 155gr/36%

Koolhydraten: 210gr/49%

Vetten:29gr/15%

Wat is je lichaamssamenstelling?
    Dochter der Titanen. Living up to my name.

Comment

Originally posted by Titania View Post
      Wat is je lichaamssamenstelling?
      37 jaar.

Ik weeg 62 kg.

Lengte 165cm.

Vet:25%

Comment

beetje mager ontbijt.
        Whey tussendoor (alle whey behalve bij je training of 's ochtends vroeg) eruit laten. Meer gewone eiwitten ipv de whey.
        Yoghurt zou ik vervangen voor kwark.

Je doel is neem ik aan afvallen?
        -> Wel KT gaan doen. 3 of 4x een uur. Mogelijk nog een beetje HiiT cardio erna. (niet 10 uur cardio)
        Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
          beetje mager ontbijt.
          Whey tussendoor (alle whey behalve bij je training of 's ochtends vroeg) eruit laten. Meer gewone eiwitten ipv de whey.

-> Wel KT gaan doen. 3 of 4x een uur. Mogelijk nog een beetje HiiT cardio erna. (niet 10 uur cardio)
          Oke de whey haal ik er tussen uit bij mijn tussendoor.

Als ik mijn aantal kcal.bereken op deze site zou ik normaal rond de 2500kcal.moeten eten voor onderhoud.
          Hoeveel kan ik dan het beste nemen mijn doel is een vrouwelijk en strak en gespierd lichaam met vetverlies?

Comment

Originally posted by sf01 View Post
            beetje mager ontbijt.

Nog een vraagje mijn ontbijt is wat mager wat raad jij aan?

Comment

yoghurt vervangen door kwark en geen whey tussendoor maar alleen bij trainingen.

verder eet je veel te weinig vetten.
              vervang wat koolydraten door vetten, want vetten heb je hard nodig ook als je wilt afvallen,
              mischien zelfs meer als je wilt afvallen. vet maakt niet dik, dit is nog steeds een van de meest gemaakte fout wat betreft voeding. vet geeft een verzadigd gevoel en zorgt ervoor dat je langer het gevoel hebt genoeg te hebben gegeten.

je hebt minimaal 1 gram vet per 100gr lichaamsgewicht nodig. dus in jouw geal minimaal 62 gram en meer is zeker niet erg.

denk bijvoorbeeld aan vette vis of noten, eieren of avocado´s. enz.
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Kan hier nog iemand mij verder helpen op mijn vragen en voedingschema?

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                  yoghurt vervangen door kwark en geen whey tussendoor maar alleen bij trainingen.

vervang wat koolydraten door vetten, want vetten heb je hard nodig ook als je wilt afvallen,
                  mischien zelfs meer als je wilt afvallen. vet maakt niet dik, dit is nog steeds een van de meest gemaakte fout wat betreft voeding. vet geeft een verzadigd gevoel en zorgt ervoor dat je langer het gevoel hebt genoeg te hebben gegeten.

je hebt minimaal 1 gram vet per 100gr lichaamsgewicht nodig. dus in jouw geal minimaal 62 gram en meer is zeker niet erg.

Dat moet zijn 1000gr behalve bij UD2. daar word van het VVM uitgegaan.

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post

Hey,
                    Dank u voor je advies.
                    Maar dat van die vetten verhogen en mijn koolhydraten verlagen is dat in mijn geval wel aan te raden bij de sporten die ik doe?
                    Denk niet dat je dat kan vergelijken met iemand die BB doet.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X