Cut Schema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Cut Schema

Hallo

Ik ben nu aan het bulken, maar ik vind eigenlijk toch wel dat ik een al iets te dikke pens heb , en de zomer komt eraan en jullie kunnen dan eigenlijk al voorspellen wat ik wil doen , ik heb onderstaand schema gemaakt aan de hand, van alle threads/posts hier, en ik zou graag willen weten of dit goed schema goed is.

ik zal mijn stats nog keer door geven
    ben 19 jaar ben 1,94m weeg ongeveer 86kg en mijn BF is 16%
    Last edited by Beachboy; 05-01-2012, 09:23.
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Waarom meer dan de helft van al je eiwitten in de laatste maaltijd???
    Shut Up And Squat!!! Status: Cutten

Comment

Originally posted by fitnessfreak View Post
      Waarom meer dan de helft van al je eiwitten in de laatste maaltijd???

is het dan beter om 250 gram kwark naar ochten verplaatsen samen met de havermout ??
      If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

kwark na je workout is sowieso niet handig. -> vertraagt afgifte van eiwitten.
        60 gram whey is trouwens ook echt veel voor na je workout.
        Ik zou die 60 gram eerder verdelen: 20 gram in de ochtend, 20 gram voor, en 20 gram na je workout. Of uberhaupt naar minder whey gaan en meer 'normale' eiwitten scoren in je eten.

2 a 3 uur na je workout (voor het slapen gaan) kwark kan wel weer prima. Maar je krijgt nu te weinig eiwitten binnen voor je training.
        Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by sf01 View Post
          kwark na je workout is sowieso niet handig. -> vertraagt afgifte van eiwitten.
          60 gram whey is trouwens ook echt veel voor na je workout.
          Ik zou die 60 gram eerder verdelen: 20 gram in de ochtend, 20 gram voor, en 20 gram na je workout. Of uberhaupt naar minder whey gaan en meer 'normale' eiwitten scoren in je eten.

2 a 3 uur na je workout (voor het slapen gaan) kwark kan wel weer prima. Maar je krijgt nu te weinig eiwitten binnen voor je training.
          ik heb nu alles aangepast minder whey genomen meer eiwit in me voeding denk dat die nu goed is
          Last edited by Beachboy; 05-01-2012, 09:22.

Comment

vegetarisch? -> mis het vlees bij het eten

Tja... redelijk veel van je eiwitten zijn plantaardig -> minder nuttig. En de eiwitten in kaas worden in mijn beleving structureel overschat.
            Het is lastig om goed eiwitten binnen te krijgen zonder vlees te eten.
            Eet je wel eieren? Anders zou ik er daar wat van in je schema stoppen.
            Fear is the mind killer

Comment

Mits je niet vegetarisch bent zou ik die pinda`s vervangen door een lekker blikje tonijn in olie. Want op 50 gram pinda`s vanaf half 1 tot half 7 zou ik niet van kunnen leven.
              en tonijn geeft bijna 2x zoveel eiwitten en minder koolhydraten.
              En als je je pinda`s er in wil houden zou je ze ook bij je kwark kunnen doen op de avond.

Comment

Originally posted by sf01 View Post
                vegetarisch? -> mis het vlees bij het eten

Tja... redelijk veel van je eiwitten zijn plantaardig -> minder nuttig. En de eiwitten in kaas worden in mijn beleving structureel overschat.
                Het is lastig om goed eiwitten binnen te krijgen zonder vlees te eten.
                Eet je wel eieren? Anders zou ik er daar wat van in je schema stoppen.
                -_- ben vergeten vlees erin te zetten ahahah ik dacht al ik mis iets :P ik eet bij het eten meestal schouderkarbonade 41e 0k 27v dus ik kom nu wel goed aan mijn eiwitten,

als ik hierbij gaat trainen met mijn trainingsschema zou ik dan ook nog cardio erbij moeten doen ik ga dan bijvoorbeeld 3 x in de week in de avond 30-60 minuten skeeleren
                Last edited by InfineGhost; 07-04-2011, 10:17.

Comment

smiddags eet je te weinig imo.. Ik zou echt doodgaan van de honger als ik eet wat jij eet smiddags.. Bovendien vind ik 2300 Kcal voor jouw gewicht en lengte wat aan de lage kant.. Je kan ook 2800 Kcal eten en gewoon meer gaan cardio'en. Door het meer eten blijft je metabolisme beter op gang, en door meer te cardio'en verhoog je nog een keer je matabolisme.. dubbelop dus.
                  Failure is your friend

Comment

normaal at ik in ochtend half 11 2 boterhammen met pindakaas en tussen middag half 1 at ik 4 boterhammen met pinda kaas, dus ja ik denk misschien ook wel dat ik verga van de honger maar ik denk dat ik dat dan aan gaat passen als het echt zo is maar dat zie ik dan wel weer,

maar hoeveel cardio raden jullie aan ik zie sommige mensen zeggen in het begin 3 daags 30 minuten

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                      normaal at ik in ochtend half 11 2 boterhammen met pindakaas en tussen middag half 1 at ik 4 boterhammen met pinda kaas, dus ja ik denk misschien ook wel dat ik verga van de honger maar ik denk dat ik dat dan aan gaat passen als het echt zo is maar dat zie ik dan wel weer,

maar hoeveel cardio raden jullie aan ik zie sommige mensen zeggen in het begin 3 daags 30 minuten
                      Hoevaak doe je KT? Ik zou gewoon beginnen met 3x per week 30min na je KT te doen. Als je dit combineert met een goed voedingsschema, dan zou je in principe vet moeten verbranden op een goed tempo met amper spierverlies.. Mocht het na verloop van weken wat stagneren dan kan je wat carbs schrappen ergens of je cardio opvoeren naar 4x
                      Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                        Hoevaak doe je KT? Ik zou gewoon beginnen met 3x per week 30min na je KT te doen. Als je dit combineert met een goed voedingsschema, dan zou je in principe vet moeten verbranden op een goed tempo met amper spierverlies.. Mocht het na verloop van weken wat stagneren dan kan je wat carbs schrappen ergens of je cardio opvoeren naar 4x
                        ik doe nu 3x per week KT meestal is dat maandag woensdag vrijdag, als ik dat bijvoorbeeld niet kan doen op een van die dagen doe ik het altijd op de volgende dag,
                        waarom eigenlijk na KT en niet ervoor want lijkt me logischer als je eerst wat cardio doet ervoor dat je helemaal opgewarmd ben en kan je desnoods nog paar sit ups of push ups doen
                        want erna ben ik meestal best moe hehe

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
                          ik doe nu 3x per week KT meestal is dat maandag woensdag vrijdag, als ik dat bijvoorbeeld niet kan doen op een van die dagen doe ik het altijd op de volgende dag,
                          waarom eigenlijk na KT en niet ervoor want lijkt me logischer als je eerst wat cardio doet ervoor dat je helemaal opgewarmd ben en kan je desnoods nog paar sit ups of push ups doen
                          want erna ben ik meestal best moe hehe
                          Altijd je cardio NA je krachtraining doen. Dit omdat je je KT altijd zo intensief mogelijk moet doen. als je eerst gaat cardio'en heb je niet meer de maximale energie die daarvoor nodig is.

Bovendien als je eerst al een uur KT hebt gedaan, dan zijn je glycogeenvoorraden al wat leger, waardoor je sneller vet gaat verbranden. Als je begint met cardio is dit niet het geval..

Dus altijd NA je KT
                          Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                            Altijd je cardio NA je krachtraining doen. Dit omdat je je KT altijd zo intensief mogelijk moet doen. als je eerst gaat cardio'en heb je niet meer de maximale energie die daarvoor nodig is.

Bovendien als je eerst al een uur KT hebt gedaan, dan zijn je glycogeenvoorraden al wat leger, waardoor je sneller vet gaat verbranden. Als je begint met cardio is dit niet het geval..

Dus altijd NA je KT
                            oke bedankt voor al de info, zou skeeleren 30 minuten voldoen ??
                            btw is mijn voedingsschema nu wel goed ik heb alles even goed neergezet aangezien niet alles goed had neergezet
                            Last edited by Beachboy; 05-01-2012, 09:22.

Comment

Van je KT heb je nog een lekkere afterburn.
                              Ik zou 2x na je KT 30 min cardio pakken.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X