1e voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• 1e voedingschema

Beste bodynet gebruikers,

Hierbij post ik mijn eerste voeding schema, ik hoop dat het er een beetje goed uitziet qua e/k/v waardes e.d. en nu weet ik ook niet of ik de olijf olie wat ik gebruik erbij moet rekenen aangezien hiervan een gedeelte verdampt.

leeftijd 22, lengte 187, gewicht 82kg,
    Sporten 6 keer KT per week 3 daags split, 2 keer zwemmen 60 min en 2x cardio 20min na de KT.
    Op mijn werk beweeg ik amper (beveiliging) fiets wel naar me werk toe en terug dat is ook elke keer ongeveer 30 min heen 30 min terug.
    Attached Files
    Last edited by rob22; 09-04-2011, 10:15.

Hey Rob,
    Wat is je vraag? en wat is je doel?
    Zover ik kan zien is maaltijd 5 een goede. De rest te weinig. En wat je aan sport doet in verhouding met je voeding is dit te weinig imo..
    Zullen vast nog wel wat meer mensen zijn die hier een aanvulling op hebben. Lees iig de stickies even door..

Comment

veels te veel trainen man. 6x KT is al hartstikke veel. En dan ook nog 2x zwemmen en cardio erbij. + fietsen. Als je daarbij ook nog te weinig eet... ga je natuurlijk voor geen meter vooruit.
      Fear is the mind killer

Comment

je wil heel groot en breed worden maar je lichaam moet wel de juiste hoeveelheid voeding hebben hea!!

Comment

Zet je schema gewoon in Excel (zie sticky) kun je wat makkelijker je doel aangeven en ernaar toe werken. Zie wel dat je gezien je activiteiten veel te weinig eet, 6 keer in de week KT is ook niet nodig evenals de cardio, je fietst immers al een uur per dag.

Comment

veel meer gaan eten man!!!!!!!1

zelfs op een rustdag zonder enige lichaamsbeweging zit ik al op 3000 kcals.

jij eet op trainingsdagen maar 2400kcals ik zit minstens op 3400kcals en ben maar 67 kilo.

hoger in vetten gaan zitten en ook wat hoger in eiwitten en de rest aanvullen met carbs.
            “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X