je favo junk meal

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Pizza, kebab/shoarma, kapsalonnetje (die ik overigens nooit eet).

Comment

• Brood
      "Aan****testosteron****hangen geen risico's want islichaamseigen****stof" -****Dexie****2013 ( het srs jaar)****

Comment

• Meest voorkomende cheat bij mij is een pizza. Chocolade/koekjes oid geef ik vrij weinig om. Een kapsalon gaat er ook wel in. Wat ik ook een fijne 'cheat' vind ik uit eten gaan, meestal is het dan (redelijk) gezond eten, maar er zit ook wat friet bij en eventueel een ijsje + het is niet ingecalculeerd.

Comment

• Shoarma, friet, Oreo's, appeltaart, bier, pizza, koffieleutjes, koffiebroodje, tompoezen, chocolade, Ben & Jerry... Hmm ik vind eigenlijk alles wel prima
          Begeleiding nodig bij voeding en /of training?

Comment

• Op bier na eensgelijks net hoe me pet staat

Originally posted by pescatore View Post
            Shoarma, friet, Oreo's, appeltaart, bier, pizza, koffieleutjes, koffiebroodje, tompoezen, chocolade, Ben & Jerry... Hmm ik vind eigenlijk alles wel prima

Comment

• Sowieso sushi
              People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Is sushi nou ook al "junk"?

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                  Is sushi nou ook al "junk"?
                  Is een heroïne hoer een junk?
                  Ik ben helemaal in de war boys, niet doen dit.

Ik vind alles lekker. Dat is soms een probleem en soms een voordeel.
                  Morgen heb ik een voetbal toernooi, daar ga ik broodjes hamburger en braadworsten eten, na die tijd even naar de snackbar, patat oorlog, berehap, braadworst. En liters bier. Misschien later op de avond nog shoarma/kebab/pizza.

Ik ga een leuke dag tegemoet!
                  In between obsessed periods

Comment

• Gesuikerde rijst zou ik wel onder de noemer junk zetten vooral omdat het meestal bij all you can eat gegeten wordt

Comment

• Originally posted by quibus View Post
                      Gesuikerde rijst zou ik wel onder de noemer junk zetten vooral omdat het meestal bij all you can eat gegeten wordt
                      Ja, van alles is een crap ass versie maar het zou gewoon vrij prima moeten zijn.

Comment

• Originally posted by mdejonge View Post
                        Is een heroïne hoer een junk?
                        Ik ben helemaal in de war boys, niet doen dit.

Ik vind alles lekker. Dat is soms een probleem en soms een voordeel.
                        Morgen heb ik een voetbal toernooi, daar ga ik broodjes hamburger en braadworsten eten, na die tijd even naar de snackbar, patat oorlog, berehap, braadworst. En liters bier. Misschien later op de avond nog shoarma/kebab/pizza.

Ik ga een leuke dag tegemoet!
                        Count me in fatboy
                        Goed gejat is het halve werk!

Comment

• Originally posted by pescatore View Post
                          Is sushi nou ook al "junk"?
                          Vooral de hoeveelheden sushi die er in gaan bij een all you can eat dinner maakt dat ik het toch echt wel als dikke vette junk beschouw.

Mijn vriendin maakt het ook regelmatig zelf en dan kan het prima ipv bijv avondeten.
                          People often quit right before they're about to have the big breakthrough.

Comment

• Originally posted by east1977 View Post
                            Count me in fatboy
                            Zal wel naamgebonden zijn maat, dont worry
                            In between obsessed periods

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X