Wie Bulkt Deze zomer door.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by FlorisPL View Post
    Vergis je niet, ik ben een ecto en 193cm lang.

Kijk hier ben ik 92kg;

vind ik niet slecht voor iemand die 1,93m groot is...

Comment

Originally posted by TSS030 View Post
      Ben ook een ecto, 1.95 lang, 86 kg en bf van 12/13.

Ben goed op weg, maar nog bij lange na niet tevreden.

Hoelang train je al echt serieus.?
      Lastig te zeggen. Laatste 1.5 jaar echt gericht op kracht en met een goed schema (Bill Starr). Daarvoor heb ik selectie gevoetbald/kickboksen gedaan, waarbij we ook kracht training deden. In totaal wel zo ongeveer ruim 3 jaar bezig waarvan een aantal maanden geen training door blessures (gebroken pols, schouder uit de kom).
      Squat 5 x 147.5
      Bench 5 x 122.5
      Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
        Lastig te zeggen. Laatste 1.5 jaar echt gericht op kracht en met een goed schema (Bill Starr). Daarvoor heb ik selectie gevoetbald/kickboksen gedaan, waarbij we ook kracht training deden. In totaal wel zo ongeveer ruim 3 jaar bezig waarvan een aantal maanden geen training door blessures (gebroken pols, schouder uit de kom).
        Altijd al sportief bezig geweest dus! Nice.!

Heb altijd gevoetbald tot m`n 19e ongeveer ( zware knieblessure ) laatste jaren de 1e elftallen, B1, A1, Selectie senioren.

Nu ongeveer zo`n 4 jaar niet echt gesport. wel regelmatig fitness maar altijd maar wat kloten en rondhangen, nooit gericht. wel altijd redelijk tot zwaar fysiek werk, zwaar tillen etc etc.

Zal morgen ff een fototje uppen van mij 3 weken terug.
        Nu lekker het bedje opzoeken.
        In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

Blessures zijn ook de reden dat ik ben gestopt met voetballen. Echt een stront hekel gekregen aan blessures.

Nu richten op kracht en blessure vrij blijven!
          Squat 5 x 147.5
          Bench 5 x 122.5
          Deadlift 5 x 180

Comment

haha maar ik voel me soms toch echt wel als pudding die weg zakt
            Lost all i got

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Nee hoor, die mensen trainen gewoon hard en dat al paar jaar lang. Daarbij eten zij naar hun gevoel dat je naar meer ervaring krijgt en zoals posseltje dan doet en dan worden ze ook gwn groter.
              Sorry hoor, maar sommigen hebben echt een prachtfysiek zonder enige kennis over voeding te beschikken.

Die werken zomaar de grootste troep naar binnen maar puur door hard te trainen hebben ze een gruwelijk lichaam gekregen.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                Wow, zoiets zou ik dus nooit durven zeggen he.
                .
                Degene die hier al langer lopen, weten dat ik echt een hardgainer en gevoelsmens ben

durf daar tegenwoordig gewoon voor uit te komen, (gelukkig) het is de harde realiteit, accepteer je die dan zit je beter in je vel.en kan je der wat aan doen =)

Comment

Geen gebulk deze zomer. Ik ga de hele zomer nog door met cutten tot ik er bij omval. Rond September ga ik weer wat massa gerichter te werk in de hoop dat ik volgend jaar niet zo'n lange cut hoef te doen om er een beetje toonbaar bij te lopen.
                  The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

je staat toch al redelijk droog kevin?

Comment

Originally posted by Posseltje View Post
                      je staat toch al redelijk droog kevin?
                      Ik moet aders op mijn buik.
                      The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                        Sorry hoor, maar sommigen hebben echt een prachtfysiek zonder enige kennis over voeding te beschikken.

Die werken zomaar de grootste troep naar binnen maar puur door hard te trainen hebben ze een gruwelijk lichaam gekregen.
                        Nee jij denkt dat ze geen kennis hebben maar iedereen doet het op zijn eigen manier. Wat blijkbaar ook helpt. En ze zitten niet zo te mierenneukken denk ik.
                        Je hebt hier op bodynet maar 1 visie van hoe iets moet terwijl er zat manieren zijn.

Comment

lol, ze eten nesquick voor de eiwitten en ontbijten niet voor het sporten

toch zijn ze fucking ripped

Comment

Zaten volgens mij ook een paar hier op bodynet die nesquick gebruiken en daar zitten indd veel eiwitten in. Ontbijten niet voor het sporten mischien hebben ze wel een ander doel, you never know.

Comment

6 gram eiwitten oid in een glas nesquick. De rest is voornamelijk suiker....of dextro.
                              1e Masters Superbody YBF 2011!
                              Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                                6 gram eiwitten oid in een glas nesquick. De rest is voornamelijk suiker....of dextro.
                                troep dus vind ik.
                                Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X