Originally posted by FlorisPL
View Post
Wie Bulkt Deze zomer door.
Collapse
X
-
Originally posted by TSS030 View PostBen ook een ecto, 1.95 lang, 86 kg en bf van 12/13.
Ben goed op weg, maar nog bij lange na niet tevreden.
Hoelang train je al echt serieus.?Squat 5 x 147.5
Bench 5 x 122.5
Deadlift 5 x 180
Comment
-
Originally posted by FlorisPL View PostLastig te zeggen. Laatste 1.5 jaar echt gericht op kracht en met een goed schema (Bill Starr). Daarvoor heb ik selectie gevoetbald/kickboksen gedaan, waarbij we ook kracht training deden. In totaal wel zo ongeveer ruim 3 jaar bezig waarvan een aantal maanden geen training door blessures (gebroken pols, schouder uit de kom).
Heb altijd gevoetbald tot m`n 19e ongeveer ( zware knieblessure ) laatste jaren de 1e elftallen, B1, A1, Selectie senioren.
Nu ongeveer zo`n 4 jaar niet echt gesport. wel regelmatig fitness maar altijd maar wat kloten en rondhangen, nooit gericht. wel altijd redelijk tot zwaar fysiek werk, zwaar tillen etc etc.
Zal morgen ff een fototje uppen van mij 3 weken terug.
Nu lekker het bedje opzoeken.In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostNee hoor, die mensen trainen gewoon hard en dat al paar jaar lang. Daarbij eten zij naar hun gevoel dat je naar meer ervaring krijgt en zoals posseltje dan doet en dan worden ze ook gwn groter.
Die werken zomaar de grootste troep naar binnen maar puur door hard te trainen hebben ze een gruwelijk lichaam gekregen.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostWow, zoiets zou ik dus nooit durven zeggen he.
.
durf daar tegenwoordig gewoon voor uit te komen, (gelukkig) het is de harde realiteit, accepteer je die dan zit je beter in je vel.en kan je der wat aan doen =)
Comment
-
Geen gebulk deze zomer. Ik ga de hele zomer nog door met cutten tot ik er bij omval. Rond September ga ik weer wat massa gerichter te werk in de hoop dat ik volgend jaar niet zo'n lange cut hoef te doen om er een beetje toonbaar bij te lopen.The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Posseltje View Postje staat toch al redelijk droog kevin?The Sky Ain't The Limit
"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."
Comment
-
Originally posted by Viranelly View PostSorry hoor, maar sommigen hebben echt een prachtfysiek zonder enige kennis over voeding te beschikken.
Die werken zomaar de grootste troep naar binnen maar puur door hard te trainen hebben ze een gruwelijk lichaam gekregen.
Je hebt hier op bodynet maar 1 visie van hoe iets moet terwijl er zat manieren zijn.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment