Wie Bulkt Deze zomer door.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karwan2 View Post
    Ik ga ook binnekort bulken op if heb geen kues ramadan komt eraan! Maar moet nog een goeie reseearch erover doen en goeie uitleg krijgen etc maar nog 10weken te gaan ofso
    Alle ramadan knaapjes uit mijn klas gingen vroeger gewoon naar de mc donalds hehe
    Squat 5 x 147.5
    Bench 5 x 122.5
    Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
      Alle ramadan knaapjes uit mijn klas gingen vroeger gewoon naar de mc donalds hehe
      Die heb je er tussen zitten ja. Maar ik moet wel zegge dat het gewoon zwaar is hoor.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
        Die heb je er tussen zitten ja. Maar ik moet wel zegge dat het gewoon zwaar is hoor.
        Inderdaad, vind het altijd wel dubbelzinnig met dat soort volk. Je houdt jezelf voor je gek en ik neem aan dat je zoiets alleen voor jezelf doet (als je een bepaalde leeftijd hebt).

Dat het zwaar is geloof ik.

Ben je toevallig Turks?
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

Originally posted by FlorisPL View Post
          Inderdaad, vind het altijd wel dubbelzinnig met dat soort volk. Je houdt jezelf voor je gek en ik neem aan dat je zoiets alleen voor jezelf doet (als je een bepaalde leeftijd hebt).

Dat het zwaar is geloof ik.

Ben je toevallig Turks?
          Mocro, ja maar meestal worden ze geforceerd en daarom doen ze het niet meer voor zich zelf.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            Mocro, ja maar meestal worden ze geforceerd en daarom doen ze het niet meer voor zich zelf.
            Waarom doe je mee aan de ramadam?

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
              is verplicht ik neem aan dat hij moslim is en hij het moet doen .
              net zoals ik en nee ik ben geen turk ben een iranees
              Lost all i got

Comment

wat is je verhouding ongeveer EKV.
                en wat bedoel je met weinig carbs 300 is tog veel .?
                ik neem zelf 285g crabs
                +300 betekend boven onderhoud en +100 boven onderhoud op rustdagen.
                op trainingsdagen eet ik iets meer als 150gr carbs en op rustdagen ietsje meer dan 50gr carbs.

en dan nog maar is te bedenken dat ik rond de 109kg weeg en moet doen met deze lading carbs.
                Make it happen, shock everyone!

Comment

is verplicht ik neem aan dat hij moslim is en hij het moet doen .
                  net zoals ik en nee ik ben geen turk ben een iranees
                  volgens mij ben je niet verplicht als je zwaar lichamelijk inspanning doet (topsport), zwanger bent, of een ziekte heb volgens mij.

maar alsof je als puber in de zomer niet aan seks/meisjes denkt is gewoon bull, dat doet iedere puber, maar het hoort niet in de ramadan.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
                    volgens mij ben je niet verplicht als je zwaar lichamelijk inspanning doet (topsport), zwanger bent, of een ziekte heb volgens mij.

maar alsof je als puber in de zomer niet aan seks/meisjes denkt is gewoon bull, dat doet iedere puber, maar het hoort niet in de ramadan.
                    sporten is een tijdverdrijf, is iets leuks, geen reden om af te zien van Ramadan, de rest wel. Ook zwaar lichamelijke arbeid kan er onder vallen.
                    Maar verplicht....tja...dan moet je je de rest van het jaar ook aan de regels houden...en dat doen velen dan weer niet.

Ik vind het sowieso flauwekul.
                    Ik heb van jongs af aan altijd al gezegd, ik eet lekker een gehaktbal, half om half en een lekker karbonaadje, lekker varkensvlees...dus ik hoef mijn lichaam niet te reinigen.
                    Reinigen van lichaam is de reden van Ramadan trouwens.....was vroeger gewoon de reden die aangegeven werd. Tegenwoordig zeggen ze dat het is om mee te voelen met de armen (die in de nacht ook niks te eten hebben......)
                    1e Masters Superbody YBF 2011!
                    Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
                      Tegenwoordig zeggen ze dat het is om mee te voelen met de armen (die in de nacht ook niks te eten hebben......)
                      Dat vind ik ook een heikel punt, beetje bullshit maar goed.

Wie zijn wij om te zeggen wat iemand anders moet doen. En wie zijn moslims om te zeggen hoe wij ons moeten opstellen.

Vind dat ook vervelend aan de meeste religies, die willen je zo vertellen wat je moet doen. Is gewoon ouderwets en niet iets van deze tijd.
                      Squat 5 x 147.5
                      Bench 5 x 122.5
                      Deadlift 5 x 180

Comment

sporten is een tijdverdrijf, is iets leuks, geen reden om af te zien van Ramadan, de rest wel. Ook zwaar lichamelijke arbeid kan er onder vallen.
                        Maar verplicht....tja...dan moet je je de rest van het jaar ook aan de regels houden...en dat doen velen dan weer niet.

Ik heb van jongs af aan altijd al gezegd, ik eet lekker een gehaktbal, half om half en een lekker karbonaadje, lekker varkensvlees...dus ik hoef mijn lichaam niet te reinigen.
                        Reinigen van lichaam is de reden van Ramadan trouwens.....was vroeger gewoon de reden die aangegeven werd. Tegenwoordig zeggen ze dat het is om mee te voelen met de armen (die in de nacht ook niks te eten hebben......)
                        Hee marnop zou je me kunnen helpen met de manier van vet verliezen of tenminste zo min mogelijk vet aankomen en groeien dus in spier aankomen mijn behoefte is 2100kcal per dag ik bulk nu erg slecht merk ik voornamelijk uit veel kh en eiwit .. En 1x bodyweight uit vet. Maar zou je me kunne helpen met jou manier ik ben je erg dankbaar..
                        Lost all i got

Comment

Originally posted by El_Loco View Post
                          Het is niet verplicht zoals karwan zegt. Althans mijn moeder heeft het niet verplicht voor mij. Maar ik doe het uit zelfrespect tegenover de armen.

Reinigen was inderdaad de reden vroeger en om mee te voelen met de armen is er bij gekomen.

Ik snap niet waarom mensen altijd zeggen, dat het allemaal halve werk is. Want als jullie goede doelen steunen of zelfs niet steunen dan sturen jullie ook niet zo overdreve veel geld. Dus elke kleine beetjes helpen gewoon. Tevens word er in de ramadan ook gewoon geld verzameld door de moskeen en het is ook nog is goede bondingstime met de familie.

Comment

het punt is dat 90% van alle puber moslims lak aan de regels hebben of schijt aan hebben aan hun geloof, een vrouw moet maagd het huwelijk in , en de jongens daar heb ik nog nooit over gehoord dat hij maagd moet zijn.
                            en als dat zo is dan is 90% geen echte moslim, roken,drank, drugs, stelen bijna alles wat verboden is doen 90% van de pubers, ik zeg 90% dus niet allemaal maar het zijn er een hoop.

Comment

Originally posted by kojak View Post
                              Was jij niet gestopt met trainen?
                              Het staat op een laag pitje ja, k probeer wel de voeding goed te houden

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
                                Het staat op een laag pitje ja, k probeer wel de voeding goed te houden
                                hoezo?

@tal, waar train jij?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X