Welke Saus gebruik jij?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Welke Saus gebruik jij?

Mijn eten is meestal droog om binnen te werken. daar voeg ik soms knoflook en sambal door. nu weet ik wel dat knoflook en sambal niet zo ongezond zijn. knoflook bevat wel goede onverzadigde vetten. en sambal is ook kcalarm. goed voor in de bulk! maar de vraag is welke saus gebruik jij nou om je voeding lekkerder te laten smaken?
    Never send a boy to do a mans job!

Originally posted by beat-boxer View Post
    Mijn eten is meestal droog om binnen te werken. daar voeg ik soms knoflook en sambal door. nu weet ik wel dat knoflook en sambal niet zo ongezond zijn. knoflook bevat wel goede onverzadigde vetten. en sambal is ook kcalarm. goed voor in de bulk! maar de vraag is welke saus gebruik jij nou om je voeding lekkerder te laten smaken?
    geen,
    gewoon een beetje gezonde vetten toevoegen, zoals avocado lekker smuwig of noten, extra olie,

of gewoon kruiden van de AH, paprikapoeder, basilicum, oregano.
    ga zo maar door.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Mayo...

Comment

beetje ketjap bij de kip/rijst

en bij sommige stukken vlees gewoon mayo, die kleine beetje zijn te verwaarlozen
        In Other Wordz: To Drop Bottom Without Bottoming Out!!

Comment

wat bouillion door de rijst en daarna de rijst laten uitlekken dmv je lepel tegen de rand te houden en happen.
          Make it happen, shock everyone!

Comment

mayonais met beetje platte kaas en youghurt kruiden en peterselie

Comment

scheutje citroen over me droge vis en that is that

Comment

Over mijn salades strooi ik meestal wat peper + natriumarme kruiden

over broccoli, bloemkool enz. gewoon kaassaus.

En uiteraard gewoon verschillende soorten groente/tomatensauzen bij rijst en pastagerechten.

Comment

Meestal geen saus.
                  Soms een beetje Blue Band kookroom, op basis van magere melk met een heel laag vetpercentage, als ik iets maak met een soort saus voor bij pasta ofzo.
                  "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Mijn moeder kookt de groenten ook op een manier dat het zo sappig is dat je geen saus nodig hebt

geen idee hoe ze dat doet, vraag het wel wanneer ik op mijzelf ga wonen.

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                      Mijn moeder kookt de groenten ook op een manier dat het zo sappig is dat je geen saus nodig hebt

geen idee hoe ze dat doet, vraag het wel wanneer ik op mijzelf ga wonen.

Dat is gewoon kwestie van goed gaar koken, dan wordt het goed zacht en voller van smaak. Als het niet gaar is smaakt alles hetzelfde.
                      1e Masters Superbody YBF 2011!
                      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik gebruik op dit moment geen saus, alleen knoflook en peper (en als ik een keer een heel klein beetje smokkel wat nassikruiden, maar echt weinig)
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Wat eet jij eigenlijk als laatste 'maaltijd', en hoe laat?

Aangezien je zeer strikt bent en zo.

Comment

Originally posted by marnop View Post
                            Dat is gewoon kwestie van goed gaar koken, dan wordt het goed zacht en voller van smaak. Als het niet gaar is smaakt alles hetzelfde.

maar dan zitten er bijna geen pitamientjes meer in, hoor.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Kwark + klein beetje mayo (niet teveel), dan voeg je wat peper en kurry toe naar smaak, meestal doe ik ook nog wat kurkuma voor zijn positieve effecten. Ajuin/bislook/peterselie.. is optioneel toe te voegen. Als je wilt kan je ook deel van die kwark veranderen door youghurt.

Eigen creatie.
                              Lekker veel eiwit en weinig vet en heerlijk van smaak.

@viranelly:
                              marnop zit nu in het einde van zijn wedstrijdvoorbereiding, zijn voeding nu is dus denk ik niet representatief voor jou.
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X