Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Waarom zou je een groot deel van de nacht katabool zijn?
Volgens mij duurt het al gauw een uur of 7 voordat alle casseïne is afgegeven.
Je energie is als het goed is al aangevuld en volop energie aanwezig dus, maar het afbreken van vetten...ik kan niets anders bedenken dan in de bloedbaan terechtkomen...(daar wordt dat ook gemeten) zijn dus ook volop aanwezig als energiebron.
Vertel mij dan 1 reden waarom je nog meer vetten nodig hebt als de GH al zoveel lichaamsvet afbreekt.
Vetten toevoegen aan een maaltijd kan vertragen idd, maar wat nu als het te vertragen product al trager is dan de vetten? Of de vetten mengen niet?
Als er stukjes noot vrijkomen uit de casseïne gelei dan wordt de casseïne opgenomen en de nootjes blijven achter in de darm......als de nootjes niet in de gelei gecapseld zitten dan zijn de nootjes eventueel al opgenomen voordat je halverwege je casseïne bent.
Dus het is de ene kant op of de andere kant op niet echt logisch.
Enkel eiwit afgifte maakt je niet anabool. Anders zou je op enkel een paar caseine shakes de hele dag afvallen en toch spiermassa opbouwen ofzo.
Als je dus enkel amino afgifte hebt tijdens de nacht... ben je dus verder catabool. Tijdens rust/slaap is je energiebehoefte ongeveer even hoog als tijdens werken op kantoor. Je hebt dus gewoon energie intake nodig om anabool te zijn/blijven.
Daarbij blijft de vraag... hoeveel effect heeft GH op je spiergroei? Hoe hoog moet het zijn? etc etc.
Het klinkt sowieso alsof HGH een catabool hormoon is. Of zie ik dit nu verkeerd. Het zorgt namelijk voor afbraak voor energie.
In mijn ogen zit er dus een balans in die je moet zoeken. Vetafbraak is natuurlijk positief, maar komt zelden alleen. Bovendien geloof ik niet dat de vetafbraak van GH gedurende de nacht genoeg energie levert. Er zal dus verder gesnabbeld moeten worden aan reserves.
Lijkt mij juist van niet, aangezien caseine meestal (semi)vloeibaar genomen wordt. Heb je miss een bron? Ik snap trouwens toch niet wat iedereen altijd loopt te zaniken over Gh-afgifte. Alsof alleen die component bepalend is. Het gaat om het totaalplaatje.
Precies. Het is 1 radertje in de hele molen. Het is mij nog steeds niet duidelijk hoe grote rol HGH nou precies speelt. Maar voor mijn gevoel in ieder geval een stuk minder dan dat sommige mensen het toeschrijven.
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
A Reiki Healing Course gives you a great chance to learn how to use energy healing for your well-being. This course will show you how to tap into universal...
White labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...
Gary B Flom Saudi arabia is a name synonymous with success in the automotive and mobility industries, but his achievements extend far beyond the boardroom....
Comment