Advies gevraagd .

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karwan2 View Post
    ik heb hem bewerkt kunnen julie mischien aanmerkingen geven.
    want ik wil er morgen mee beginnen heb 200kcal verhoogt
    Laat ik maar beginnen met een opmerking over cel C3. Jouw lengte is vast niet 17.4 millimeter! Je moet je lengte als 174 invoeren, dus zonder punt ertussen. Dat beïnvloedt de berekening van de energiebehoefte.
    Vervolgens blijkt cel C12 niet correct te zijn. Je zegt dat je 49 gram vetten wilt hebben. Dat is niet 551 kcal, maar 441 kcal. Cel C12 is fout.
    Je target is dus 2754 kcal. Waarom kom je dan met een schema wat uitkomt op 2597 kcal (cel E96)? Dat is veel lager dan je target.

Doe jij niet aan avondeten? Na 16:00 zie ik geen vast voedsel meer in je schema staan (behalve een beetje kwark). Bovendien valt me op dat je ook nauwelijks ontbijt, behalve tweemaal een beetje havermout. De lunch vind ik ook erg minimaal, om het maar voorzichtig uit te drukken.

Voor iemand die al een behoorlijke tijd hier aanwezig is ben ik niet onder de indruk van dit schema.
    Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

ik heb hem bewerkt kunnen julie mischien aanmerkingen geven.
      want ik wil er morgen mee beginnen heb 200kcal verhoogt
      Karwaaaaaannnnnn.......
      Je moest alleen de KH en vetten verhogen...
      Verander nog een keer dan is het prima.
      Als je ergens wat eiwitten weghaalt en dan hele eieren neemt ipv alleen het wit dan heb je al meer vetten.
      De whey van 19.30 laten vervallen, gooi daarvan 20gram bij je postworkout En gooi dan eventueel wat maize door je shake.

Met de hele eieren en de maize kom je al wat beter uit denk ik.
      Als je dan nog steeds laag in je vetten zit dan gooi je maar bij elke gainer shake een eetlepel olie.

Je moet wel veel water drinken he, heel erg veel water drinken, je moet goed spoelen vanwege de hogere eiwitinname. Je eiwitinname is wel heel erg hoog namelijk.
      Jij zou op ongeveer 200gram eiwitten moeten uitkomen als max, dus die extra 80gram is vrij veel.
      Het kan wel als je gewoon gezonde nieren hebt, maar wel dus op voorwaarde dat je veel water drinkt.
      1e Masters Superbody YBF 2011!
      Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Originally posted by marnop View Post
        Karwaaaaaannnnnn.......

Hárder, Martin!
        Karwan heeft best moeite met luisteren.

Karwan, laat dat eetprobleem los en ga nou eens iets doen met alle hulp die je krijgt! Je blijft in hetzelfde kringetje doordraaien en eet nog steeds voor een zieke kip. Man!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Bedankt voor julie reacties.
          @ marnop de shake die je ziet is mijn post workout.
          maar ik ga het vervangen door 20gram whey en hoeveel gram maiz ?.
          @niet hier bedankt voor je reactie je hebt gelijk ik zou meer uit me schema moeten halen ..
          @beaudien hahah :$
          Lost all i got

Comment

Zoals altijd reageert die nooit op mij advies, maar ok.
            Ik geef het op

Comment

waar is jou advies
              Lost all i got

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Pfff doe ff normaaal man, echt serieus. Stop gewoon met denken en luister een keer.

Ten eerst eiwitten omlaag, precies hoe rensko zegt.

10 gram whey voor je training???? Neem 1 schepje gewoon.

om 19.30 een shake wtffff?

Ga hele eieren eten, heb ik je ook 3 miljoen x gezegd.

Verbeteren en post opnieuw!
                ooh sorry ! ik zweer ik heb je post niet gezien mijn fout !.
                ja hele eieren heb ik er in gestopt nu eet ik er 2 perdag.
                heb amandelen verhoogt eiwitten zo gelaten :$
                kh ook ietjes verhoogt bij het ontbijt zit nu op 2750kcal
                Lost all i got

Comment

Pagina 3, onderaan

Comment

eiwitten zo gelaten :$
                    Zou ze zeker niet zo hoog houden. Tenzij je echt liters water naar binnen werkt, maar dan nog, je lichaam heeft niks aan zo'n overdosis eiwit, het zijn maar bouwstenen, als je lichaam genoeg heeft heeft het genoeg, je kunt toch niet meer spier aanzetten boven een bepaald niveau (koolhydraten spelen bijv. ook een rol bij spier aanzetten, op T-Nation stond er een mooi artikel over, ik zal het anders wel even posten als er vraag naar is). Het heeft geen zin om er steeds maar meer eiwit bij te mieteren. Marnop, ben jij van mening dat 5+gram eiwit per kg lichaamsgewicht nog meerwaarde heeft bij zo'n eetschema? Misschien zie ik iets over het hoofd, maar het is gewoon een zware overkill imo..
                    Last edited by Rensko; 03-05-2011, 16:21.

Comment

Wou net zeggen, door meer kh tot je te nemen op TRAININGSDAGEN kan ik no harder knallen. Ik zorg dan ook dat alles lekker op brand. 3 gram eiwit is meeeer dan genoeg.

Comment

Originally posted by Rensko View Post
                        Zou ze zeker niet zo hoog houden. Tenzij je echt liters water naar binnen werkt, maar dan nog, je lichaam heeft niks aan zo'n overdosis eiwit, het zijn maar bouwstenen, als je lichaam genoeg heeft heeft het genoeg, je kunt toch niet meer spier aanzetten boven een bepaald niveau (koolhydraten spelen bijv. ook een rol bij spier aanzetten, op T-Nation stond er een mooi artikel over, ik zal het anders wel even posten als er vraag naar is). Het heeft geen zin om er steeds maar meer eiwit bij te mieteren. Marnop, ben jij van mening dat 5+gram eiwit per kg lichaamsgewicht nog meerwaarde heeft bij zo'n eetschema? Misschien zie ik iets over het hoofd, maar het is gewoon een zware overkill imo..
                        ik drink veel liters water geloof me .
                        8liter +
                        Lost all i got

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                          Wou net zeggen, door meer kh tot je te nemen op TRAININGSDAGEN kan ik no harder knallen. Ik zorg dan ook dat alles lekker op brand. 3 gram eiwit is meeeer dan genoeg.
                          kwa kh zit ik wel hoog genoeg schommelt rond de 290-310kh..

@rensco kan je die artikel posten ! ?
                          Lost all i got

Comment

Yup, dit artikel bedoelde ik: T NATION | Truth About Bulking

Met name dit stuk is interessant voor je wss:

Originally posted by T-Nation
                            I like to use a construction worker analogy to explain this. Imagine that your muscles are like a house you're trying to build. The bricks used to build the house represent the amino acids (from the ingestion of protein) while the money you're paying the workers (so that they'll do the work) represents the carbs and fat you eat.
                            Finally, the workers represent the factors involved in the protein synthesis process (Testosterone mainly) and the truck bringing the bricks to the workers represent insulin (which plays a capital role in transporting the nutrients to the muscle cells).

If you don't give the workers enough bricks (protein) they won't be able to build the house as fast as they could. So in that regard, an insufficient protein intake will slow down muscle growth.
                            Similarly, if you don't pay your workers enough (low carbs or fat intake) they won't be as motivated to work hard. As a result, the house won't be built very rapidly. In fact, if you really cut the workers' pay, they might even get mad, go on strike, and start demolishing the house (catabolism due to an excessively low caloric intake). So in that regard, not consuming enough protein or calories to support muscle growth will lead to a slower rate of gains.
                            Now, what happens if you start to send more bricks (increase protein intake) to the workers? Well, they'll be able to build the house more rapidly because they aren't lacking in raw material. However, at some point, sending more and more bricks won't lead to a faster rate of construction because the workers can only perform so much work in any given amount of time. For example, if your crew can add 1000 bricks per day to the walls, giving them 2000 bricks per day will be useless: it exceeds their work capacity. So the excess bricks will go to waste (literally).
                            In het rood de stukjes die het het beste uitleggen imo.
                            Last edited by Rensko; 03-05-2011, 18:22.

Comment

nice text man!
                              maar mijn fat en carbs intake is niet laag .. ?
                              ik neem zeker wel genoeg carbs en vetten 1x mijn lichaamsgewicht.
                              en zoals ik al zij ik neem al sinds ik begin met fitness zo veel eiwitten en nog nooit klachten gehad.
                              oke eerlijk 1 klacht fking veel pissen in de nacht 6 x opstaan ofso om te pissen
                              Lost all i got

Comment

maar mijn fat en carbs intake is niet laag .. ?
                                Je zit met vet zeker wel aan de lage kant. Wat ik bedoel te zeggen is dat je er meer aan hebt om je vet en carbs op te hogen ipv je eiwit.. Hou je eiwit nou gewoon op 2.5g per kg lichaamsgewicht, of hooguit 3g als je je daar beter bij voelt.. Als je dan je carbs en vetten verhoogt zul je meer resultaat boeken dan wanneer je 5g eiwit per kg naar binnen werkt lijkt me .

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X