Wat NIET doen bij bulken?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Snuff-Sann View Post
    Helemaal nergens voor nodig bro om sarcastische reacties te paatsen. Tis helpen of topic met rust laten, simpel.
    Dus van jouw 6000+ posts, zit er nergens iets sarcastisch of niet behulpzaam tussen? Alles wat jij post is behulpzaam? Ik betwijfel het, maar goed..

@TS: vermijd alles waar suiker in zit. Alcohol is al helemaal uit den boze als je massa wilt aanzetten, maar dat wist je al. Eet clean, eet veel, train hard en slaap goed. Dat is in het kort waar het op neer komt.
    Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
      Dus van jouw 6000+ posts, zit er nergens iets sarcastisch of niet behulpzaam tussen? Alles wat jij post is behulpzaam? Ik betwijfel het, maar goed..

@TS: vermijd alles waar suiker in zit. Alcohol is al helemaal uit den boze als je massa wilt aanzetten, maar dat wist je al. Eet clean, eet veel, train hard en slaap goed. Dat is in het kort waar het op neer komt.
      Hehehe, ik ben de ergste van jullie allemaal maar ben aan het bekeren.

Goed advies!

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
        vaker dan jij zal denken
        Mag dat wel van je geloof?

Wel aan ramadan doen maar ondertussen knallen dus!
        Squat 5 x 147.5
        Bench 5 x 122.5
        Deadlift 5 x 180

Comment

Vooral niet aan de schijterij gaan. Eerlijk. Eet meer groenten als je niet kan schijten. Schijten wordt vaak onderschat, maar in feite zegt schijten alles over je verbranding.
          In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

hoe meer je schijt hoe hoger je verbranding?

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
              hoe meer je schijt hoe hoger je verbranding?
              Nee niet direct. Als je slecht tegen lactose kan omdat je meer melk drinkt schijt je ook meer. Het gaat erom dat het patroon niet veel veranderd binnen een periode. Diarree = stress voor het lichaam, maar opstopping is dat ook..
              In college, a guy from another country told me that he had been "juicing" for a few years. He was a very poor thrower and it made me wonder just how bad he would be if he were "clean."

If I can drink water, sleep more, and eat normal and still defeat you while you're juicing hard, you probably don't have the aptitude. Sorry. Blame your genes. Dan John.

Comment

Ik dacht eventjes dat je sarcastisch was, maar nu twijfel ik toch.

Delen van kennis is helemaal niet verkeerd.
                Wie zegt dat TS geen research heeft verricht?
                Misschien wil hij ook ervaring van anderen aanhoren.
                Ikzelf heb die kennis opgedaan door hier op het forum te lezen, niet door vragen te stellen.
                Gewoon veel lezen, en je zult vanzelf wel een antwoord op je vragen vinden. Jij hebt toch ook het gros van je kennis van het hormoonsysteem via wetenschappelijk artikelen opgedaan?

Oftewel, de TS zal misschien wel wat research hebben gedaan, maar blijkbaar niet goed genoeg.

En tuurlijk is het delen van kennis niet verkeerd, het is alleen zo eentonig als er voor elk wat diepgaander topic er 10 gaan over vragen die je met wat moeite ook zó kunt oplossen?
                Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                  Ik dacht eventjes dat je sarcastisch was, maar nu twijfel ik toch.

Ikzelf heb die kennis opgedaan door hier op het forum te lezen, niet door vragen te stellen.
                  Gewoon veel lezen, en je zult vanzelf wel een antwoord op je vragen vinden. Jij hebt toch ook het gros van je kennis van het hormoonsysteem via wetenschappelijk artikelen opgedaan?

Oftewel, de TS zal misschien wel wat research hebben gedaan, maar blijkbaar niet goed genoeg.

En tuurlijk is het delen van kennis niet verkeerd, het is alleen zo eentonig als er voor elk wat diepgaander topic er 10 gaan over vragen die je met wat moeite ook zó kunt oplossen?
                  Maar kerel, daar is een forum voor bedoelt. Tis niet alleen maar leren door te lezen. Je kunt ook vragen, al staat de informatie in een of ander topic.

Comment

Njah, dit is een meningsverschil wat je niet op kunt lossen met argumenten. Ik snap jouw standpunt wel, en hopelijk geldt ook het omgekeerde.
                    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

Originally posted by seanl94 View Post
                      Njah, dit is een meningsverschil wat je niet op kunt lossen met argumenten. Ik snap jouw standpunt wel, en hopelijk geldt ook het omgekeerde.
                      Njah, ik begrijp jou ook wel.
                      Maar als je kijkt hoe men reageert lijkt het wel of ik terug ben op de kleuterschool.
                      En wat krijg je dan?
                      TS vertrekt als lid, verspreid negatieve mondelinge en schriftelijke reclame dat BN zo'n grafforum is waar kleuters zich huisvesten. Gaat vervolgens naar een ander forum waar hij wel wordt geholpen.
                      Precies hetzelfde verhaal als de 19-jarige met zijn kuurvoorstel. Hij begint er toch wel aan, met of zonder onze toestemming, met of zonder ons advies. Krijgt hij het niet op BN, geven ze het hem wel ergens anders. En ook hij zal kwaadspreken over BN en z'n leden.
                      En ze hebben beide gelijk, want de manier waarop men hen te woord staat is gewoonweg schandalig.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                        Sorry Dutchie, maar als je je een beetje verdiept in alle info ( en die is er in overvloed) dan weet je wat er voor nodig is om spiermassa aan te zetten.
                        Heb je helemaal gelijk in en dat doe ik ook..

Er is veel te vinden wat te doen voor massa, ik was alleen nergens tegengekomen wat je NIET moet doen..

Ik wil niet mn bulk inspanningen teniet doen door bijvoorbeeld teveel koffie of groene thee of iets dergelijks.. vandaar..

Maar ik snap wat je bedoelt!

Comment

Originally posted by adon1s View Post
                          Nee niet direct. Als je slecht tegen lactose kan omdat je meer melk drinkt schijt je ook meer. Het gaat erom dat het patroon niet veel veranderd binnen een periode. Diarree = stress voor het lichaam, maar opstopping is dat ook..
                          Dat heb ik dus ook gemerkt:
                          Eet nu veel meer kwark en zuivel (deed ik eigenlijk nooit) en merk dat ik veeel vaker naar de wc moet...

Vraag me soms af of er dan nog wel wat aan blijft zitten?

Comment

ik heb een vraag over bulken....
                            kan je ook bulken zonder vet aan te zetten ????
                            met 3x in de week fitness en gym op school ben 14 jaar
                            Last edited by Liryuk; 03-05-2011, 19:47.
                            If I'm dodging I won't let him cut me...if I'm protecting someone I wont let her die....and if I'm attacking...I WILL KILL YOU,

Comment

rotzooi vreten als patat, roomijs, etc

Comment

Originally posted by Liryuk View Post
                                ik heb een vraag over bulken....
                                kan je ook bulken zonder vet aan te zetten ????
                                met 3x in de week fitness en gym op school ben 14 jaar

ja natuurlijk kan dat, maar dan wordt het gewoon lichte bulk of voldoende intensiteit en eventueel cardio in en naast je trainingen.
                                1e Masters Superbody YBF 2011!
                                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X