Weet niet precies hoe je KT training eruit ziet en of je ook cario doet. Voor zover je het niet doet kun je ook na KT training 20 minuten cardio doen. Of je gaat voor de afwissing eens buiten hardlopen, werkt bij mij altijd goed.
Help, het lukt maar niet
Collapse
X
-
Zo'n schema lijkt extreem, maar went vrij snel vond ik zelf. Elke dag zelfde ontbijtje en hetzelfde voordat je gaat slapen is bijvoorbeeld echt niet zo'n ramp. Ook kun je altijd groenten varieren en biefstuk ipv kip nemen oid. Zo kan ik nog wel even doorgaan. Ik zou sowieso met een schema beginnen, om een beetje een ''feeling'' te krijgen. Bij mij gaat het nu gewoon vanzelf. Idee is misschien ook voor variatie om 3 schema's te maken met zelfde waarden (nadat je eerste goed is natuurlijk). Zo hou je ook beetje variatie erin. Mijn tip dan nog even, als je shakes gaat nemen, koop meerdere smaken. Ik heb nu bijvoorbeeld 3 potten staan en ben blij dat ik beetje kan afwisselen.
Oja, ik was ook totaal niet meer happy met mezelf, en heb de alcohol er helemaal uit gegooid. Vrij grote stap, maar ook hier geldt, went vrij snel. Nog geen moment spijt van gehad, we hebben immers een doel En als je echt niet zonder kunt, geloof dat wijn beter is dan bier, weet dit vrij zeker. 2/3 glazen wijn per week zou moeten kunnen op zaterdagavond lijkt me, hoewel het je progressie natuurlijk wel in de weg staat (daarom ben ik ermee gestopt, en om me fitter te voelen).Last edited by Viking18; 09-05-2011, 10:38.
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
Kanaal: Trainingslogjes
5 uur geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...8 uur geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
2 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
4 dagen geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...4 dagen geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 65kg 6x
- 65kg 7x
Safety bar back extension:
- 35kg 5x
- 21kg 15x...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Spierbouwers.nldoor NancyfrankSex dolls have come a long way since their inception. What started out as simple inanimate objects designed for sexual pleasure have evolved into highly...
-
Kanaal: Links
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment