carb cycling Karwan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• carb cycling Karwan

Yo bodybuilders..
    ik wil gaan carb cycling omdat mijn vet echt teveel stijgt..
    ben in 2maanden tijd van 6%naar 10% gegaan..
    ik wil graag massa aankomen en aan komen in vet minimaliseren.
    ik heb veel topics gelezen over carb cycling hier op bodynet.
    maar ik kom er echt niet uit hoe het in elkaar zit..
    kan iemand me helpen met hoeveel kcal ik moet eten op low mid en high carb days ..
    ik ben julie echt dankbaar ! ..
    Lost all i got

dan doe je toch echt iets fout als je in 2 maanden tijd 4% stijgt. Als je goed bulked, dus zeg maar als je 1.5kg per maand stijgt in gewicht, dan kan je nooit 4% vet aankomen in 2 maanden..

Karwan, je bent godver net bezig. Je moet een beetje geduld hebben en niet dagelijks aanpassingen gaan maken.

Mijn advies aan jouw: ga 6 maanden keihard trainen, hou je aan je eetschema en het komt helemaal goed.
    Failure is your friend

Comment

maar hoe kan het dan dat ik van 6%naar 10% ben gegaan..
      ps T NATION | Carb Cycling Codex
      dit heb ik helemaal doorgelezen maar snap er niets van ..
      Lost all i got

Comment

Dan heb je dus of veel te veel gegeten, of verkeerd gegeten, op de verkeerde momenten, of je hebt niet hard genoeg getrained. Of je heb je vet% niet goed gemeten.
        Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
          Dan heb je dus of veel te veel gegeten, of verkeerd gegeten, op de verkeerde momenten, of je hebt niet hard genoeg getrained. Of je heb je vet% niet goed gemeten.
          vet heb ik 3x laten meten hard trainen doe ik altijd..
          ik denk verkeerde momenten gegeten ik eet om 8uur nog een groten carb meal omdat ik anders niet goed uit kom ..
          en of meestal sta ik 7uur op eet ik een meal ga ik weer slapen..
          Lost all i got

Comment

Hoeveel weeg je nu dan? Ik zou me echt niet druk maken om dat klein beetje vet, jij moet groeien gast. Je zal altijd een beetje vet aanzetten als je boven onderhoud eet. Jij bepaalt zelf hoeveel dat is, door de mate van hoe clean je eet.
            Als je 200 a 300 Kcal boven je onderhoud zit, dan kom je echt niet 4% vet aan in 2 maanden. onmogelijk.

Wat ook nog zou kunnen is dat je je onderhoud verkeerd hebt berekend. Misschien was je onderhoud lager dan je dacht. Vergeet niet dat als je begint met meer eten, terwijl je altijd heel weinig hebt gegeten, dat je lichaam eraan moet wennen.
            Failure is your friend

Comment

bulk... 0.5% per week bij komen is normaal
              8 weken x 0.5% = 4% boohoo wat erg zeg.
              Verlaag je kcal met 200-300 op elke dag en gewoon doorgaan.

No way dat je al 8 weken aan 1 schema houdt. je veranderd het om de haverklap.

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                ik denk verkeerde momenten gegeten ik eet om 8uur nog een groten carb meal omdat ik anders niet goed uit kom..
                Tja, als je geen keus hebt (ouders), dan moet het wel, maar als het je eigen geplande maaltijd is waarna je niets meer uitvoert vind ik het een beetje nutteloos.

Originally posted by karwan2 View Post
                en of meestal sta ik 7uur op eet ik een meal ga ik weer slapen..
                En dit slaat natuurlijk nergens op.

Comment

het is mijn eigen geplande maaltijd @ viranelly en waarom slaat het nergens op..

@ falyster maar ik wil niet boven de 12%vet uitkomen vandaar..

@el magico ik weeg 58+
                  Lost all i got

Comment

Omdat je carbs vooral nodig hebt om te kunnen trainen/bewegen etc.

Wanneer je toch al lang getrained hebt en na 8 uur geen flikker meer uitgaat voeren dan heb je die carb maaltijd helemaal niet meer nodig.

Zelf neem ik rond die tijd meestal een salade met tonijn en pinda's (low carb, high protein + fat).
                    Last edited by Viranelly; 04-05-2011, 14:37.

Comment

klopt @ viranelly mischien moet ik mijn schema is posten ..
                      want anders kom ik niet aan de nodige kcal als ik niet om 8uur eet..
                      Attached Files
                      Lost all i got

Comment

ik zeg dat die BBQ de grote boosdoener was en nu heb je al je grote toekomst plannen weggegooid!

echt gast, maak je niet zo druk
                        Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                        Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                          Omdat je carbs vooral nodig hebt om te kunnen trainen/bewegen etc.

Wanneer je toch al lang getrained hebt en na 8 uur geen flikker meer uitgaat voeren dan heb je die carb maaltijd helemaal niet meer nodig.

Zelf neem ik rond die tijd meestal een salade met tonijn en pinda's (low carb, high protein + fat).
                          Is niet helemaal waar. Je hebt die carbs gewoon nodig voor je herstel van je training. Als jij keihard hebt getrained savonds, dan zou ik alsnog wat carbs nemen. Je hebt carbs nodig om weer in de anabole staat te komen, want na een zware training ben je katabool.
                          Als je alleen eiwit met vet neemt dan zal je minder goed herstellen van je workout.

Ben het wel met je eens dat je over het algemeen savonds je carbs moet vermijden, maar dit geldt niet als je savonds een zware krachttraining hebt gehad.
                          Failure is your friend

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                            Is niet helemaal waar. Je hebt die carbs gewoon nodig voor je herstel van je training. Als jij keihard hebt getrained savonds, dan zou ik alsnog wat carbs nemen. Je hebt carbs nodig om weer in de anabole staat te komen, want na een zware training ben je katabool.
                            Als je alleen eiwit met vet neemt dan zal je minder goed herstellen van je workout.

Ben het wel met je eens dat je over het algemeen savonds je carbs moet vermijden, maar dit geldt niet als je savonds een zware krachttraining hebt gehad.
                            dat is de probleem ik train in de middag ..
                            Lost all i got

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                              ik zeg dat die BBQ de grote boosdoener was en nu heb je al je grote toekomst plannen weggegooid!

echt gast, maak je niet zo druk
                              Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X