carb cycling Karwan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karwan2 View Post
    kan wel met vroeger zitten dat ik heel dik was werd vaak gepest en nu ik dit lichaam heb ben ik blij dat ik niet meer dik ben en ben dus ook '' klijn beetje bang om dik te worden '' maar verder ben ik juist trots dat ik bb sinds ik dit doe gaat alles beter school omgeving mood alles ..

je bent niet "een klein beetje bang om dik te worden" maar mega bang.
    Je hebt nog steeds een zeer grote obsessie voor je gewicht en hoewel je je helemaal stort op je sport, zit er iets in je hoofd maar te zeuren en te zeuren "je bent te dik, je hebt teveel vet, je bent weer een varken" en zolang dat zo is, zul je steeds dezelfde dingen blijven vragen, dezelfde antwoorden krijgen, mensen frustreren die je willen helpen en toch dus gewoon doen wat dat stemmetje in je hoofd zegt.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
      je bent niet "een klein beetje bang om dik te worden" maar mega bang.
      Je hebt nog steeds een zeer grote obsessie voor je gewicht en hoewel je je helemaal stort op je sport, zit er iets in je hoofd maar te zeuren en te zeuren "je bent te dik, je hebt teveel vet, je bent weer een varken" en zolang dat zo is, zul je steeds dezelfde dingen blijven vragen, dezelfde antwoorden krijgen, mensen frustreren die je willen helpen en toch dus gewoon doen wat dat stemmetje in je hoofd zegt.
      nee sorry klopt echt niet wat je zegt .
      zo ben ik totaal niet ik wil het gewoon goed doen .
      ik ben niet bang om dik te worden waarom zou ik .
      ik kan zo weer diep cutten en weer droog staan .
      heb ik al eens eerder gedaan dus daar maak ik me niet druk om ?
      Lost all i got

Comment

nee sorry klopt echt niet wat je zegt .
        zo ben ik totaal niet ik wil het gewoon goed doen .
        ik ben niet bang om dik te worden waarom zou ik .
        ik kan zo weer diep cutten en weer droog staan .
        heb ik al eens eerder gedaan dus daar maak ik me niet druk om ?
        Huh ik leer steeeeds meer over jou, wanneer heb jij dan diep lopen cutten? Volgens mij was jij al mager van jezelf toen je hier kwam. En toen jij dik was, was het gwn een crashdieet.

Verder ben ik het eens met beau

Comment

Beaudien, het is klaar, niet nodig om te uppen, overigens moet je hem ook niet bemoederen imo.

Die jongen komt er heus wel, moet gewoon een mentale barrière doorbreken of zoiets.

En karwan, niet meer reageren aub, want dan krijg je weer een hele dag gezeik.

Gewoon trainen en eten.

Edit: ik zie dat ik te laat ben lol.

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
            *geeuwt* lees je eigen topics maar eens na........
            Inderdaad, + die van Karwan 1. Je kunt wel zeggen dat je niet bang bent om dik te worden maar als je echt 14 jaar bent ben je echt veel te obsessief bezig met trainen en eten. Zou gewoon als eerste doel stellen om op een gezond gewicht te komen. Je zegt wel de hele tijd dat je het begrijpt maar je blijft maar doorgaan met details, richt je gewoon op de basis en zorg gewoon dat je plezier maakt, bereik je veel meer mee.

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
              Huh ik leer steeeeds meer over jou, wanneer heb jij dan diep lopen cutten? Volgens mij was jij al mager van jezelf toen je hier kwam. En toen jij dik was, was het gwn een crashdieet.

Verder ben ik het eens met beau
              ik was fuking dik man echt dik dik
              kan zo 1 2 3 geen foto vinden maar post ik wel eens
              Lost all i got

Comment

Originally posted by Tommyy View Post
                Inderdaad, + die van Karwan 1. Je kunt wel zeggen dat je niet bang bent om dik te worden maar als je echt 14 jaar bent ben je echt veel te obsessief bezig met trainen en eten. Zou gewoon als eerste doel stellen om op een gezond gewicht te komen. Je zegt wel de hele tijd dat je het begrijpt maar je blijft maar doorgaan met details, richt je gewoon op de basis en zorg gewoon dat je plezier maakt, bereik je veel meer mee.
                ik blijf niet doorgaan vriend er werd weer gepost op deze topic dan moet ik tog reageren ?
                Lost all i got

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
                  Beaudien, het is klaar, niet nodig om te uppen, overigens moet je hem ook niet bemoederen imo.

Die jongen komt er heus wel, moet gewoon een mentale barrière doorbreken of zoiets.

En karwan, niet meer reageren aub, want dan krijg je weer een hele dag gezeik.

Gewoon trainen en eten.

Edit: ik zie dat ik te laat ben lol.
                  haha maakt niet uit joh ik had me zelf al belooft om naar jou te luisteren gewoon eten trainen en over 8maanden pics posten ..
                  Lost all i got

Comment

ik blijf niet doorgaan vriend er werd weer gepost op deze topic dan moet ik tog reageren ?
                    Neen.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                      Neen.
                      lijkt me wel netjes maar oke
                      Lost all i got

Comment

• 6% bf lijkt me als naturel sowieso niet echt ideaal om in spier aan te komen

Comment

• 6% is voor niemand ideaal. Pro's gaan niet voor niks na een wedstrijd zo snel mogelijk weer naar de 8-10% en bulken tot de 14-16% als het vet% niet hoger is. Lee zat regelmatig rond de 25% vet eind van zijn bulk.

Comment

• Originally posted by Falstyr View Post
                            6% is voor niemand ideaal. Pro's gaan niet voor niks na een wedstrijd zo snel mogelijk weer naar de 8-10% en bulken tot de 14-16% als het vet% niet hoger is. Lee zat regelmatig rond de 25% vet eind van zijn bulk.
                            klopt heb je vids van hem dat hij junkt ofso is wel grappig
                            Lost all i got

Comment

• Originally posted by Viranelly View Post
                              Beaudien, het is klaar, .
                              Ja Viranelly. Goed Viranelly. Ik zal het niet meer doen, Viranelly.

(studeer jij voor Papa......)
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

• Het enige waar je toe verplicht bent is belasting betalen later en doodgaan, meer niet.

OT: je snapt nu wat je moet doen en ga er lekker mee aan de slag...
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X