carb cycling Karwan

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by karwan2 View Post
    wat is er mis met mijn schema ?
    16-17% :O hoeveel denkje dat ik dan weeg.. ?
    alles is mis.

hoe moet ik dat weten? je weegt nu 58kg (weiniggg)
    bulk gewoon hard door en ga daarna cutten, maakt jou die paar procent nou uit, als je dan gecut hebt zie je wel flink massa.

Comment

Originally posted by Fitness-maniak View Post
      alles is mis.

hoe moet ik dat weten? je weegt nu 58kg (weiniggg)
      bulk gewoon hard door en ga daarna cutten, maakt jou die paar procent nou uit, als je dan gecut hebt zie je wel flink massa.
      klopt ik ga gewoon bulken tot 15%.
      maar word cutten zwaar 5% eraf? zodat ik weer op de 10 sta ?
      Lost all i got

Comment

klopt ik ga gewoon bulken tot 15%.
        maar word cutten zwaar 5% eraf? zodat ik weer op de 10 sta ?
        je bent toch helemaal into BB? dan maakt 5% verliezen niks uit toch?
        En weer zo eigenwijs zijn om maar tot 15% te gaan.... neem nou gvd eens adviezen aan.

Comment

Als ik zo je berichten lees denk ik dat je er misschien te fanatiek mee bezig bent. Misschien is een tandje terug ook niet onprettig voor je lichaam, en ook geestelijk ben je er erg mee bezig. Zo zou ik me echt niet dagelijks wegen: vocht, ontlastingspatroon, het kan allemaal dagelijks variëren met enkele honderden grammen. Ik krijg het idee dat je veel te hard voor jezelf bent en het een obsessie wordt. Probeer dat patroon te doorbreken anders dan raak je het plezier er in kwijt.
          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

je bent toch helemaal into BB? dan maakt 5% verliezen niks uit toch?
            En weer zo eigenwijs zijn om maar tot 15% te gaan.... neem nou gvd eens adviezen aan.
            Edit.
            ik bedoel waarom denkje dat ik eigenwijs ben .
            ik wil je advies graag opvolgen en ik ben vanplan om tot te 15% tegaan.
            dan post ik wel wat foto's en wachten op julie advies.
            maar ik weet wel zeker als ik de 15% aantik hoop ik dat ik 65kilo + weeg.
            Lost all i got

Comment

Originally posted by Ellie View Post
              Als ik zo je berichten lees denk ik dat je er misschien te fanatiek mee bezig bent. Misschien is een tandje terug ook niet onprettig voor je lichaam, en ook geestelijk ben je er erg mee bezig. Zo zou ik me echt niet dagelijks wegen: vocht, ontlastingspatroon, het kan allemaal dagelijks variëren met enkele honderden grammen. Ik krijg het idee dat je veel te hard voor jezelf bent en het een obsessie wordt. Probeer dat patroon te doorbreken anders dan raak je het plezier er in kwijt.
              ik probeer het het is ook al minder geworden de laatste tijd maar tog..
              Lost all i got

Comment

wat is er ?? ik zeg tog dat ik tot 15% ga ??
                lol dit topic staat al 2 dagen helemaal bovenaan.. karwan wat begrijp je niet, volgens mij is 3 pagina's geleden alles al duidelijk verteld..
                Failure is your friend

Comment

wat is er ?? ik zeg tog dat ik tot 15% ga ??
                  ga gewoon tot 17%, en zorg dat je een kilootje of 80 weegt voordat je ĂĽberhaupt moet gaan nadenken over te cutten, ben je bang om wat vetter te worden? vind ik voor pussy's... Zorg dat je groot word en zeur niet om dat beetje vet.

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                    lol dit topic staat al 2 dagen helemaal bovenaan.. karwan wat begrijp je niet, volgens mij is 3 pagina's geleden alles al duidelijk verteld..
                    Obsessie + Eigenwijs = Karwan

Comment

Originally posted by El Magico View Post
                      klopt klopt .
                      Lost all i got

Comment

ga gewoon tot 17%, en zorg dat je een kilootje of 80 weegt voordat je ĂĽberhaupt moet gaan nadenken over te cutten, ben je bang om wat vetter te worden? vind ik voor pussy's... Zorg dat je groot word en zeur niet om dat beetje vet.
                        nu 17%... ik post over 8maanden mijn fysiek en we zien wel verder dan
                        Lost all i got

Comment

nu 17%... ik post over 8maanden mijn fysiek en we zien wel verder dan
                          ga je dan ook het basis-fullbody schema doen?

Comment

Vaak gaan mensen zich obsessief bezig houden met voeding en beweging om het gevoel van controle te krijgen over iets, in dit geval hun lichaam. Zijn er misschien dingen waar jij erg ontevreden over bent in je leven die jouw obsessie voor je lichaam aanwakkeren? (Dat hoef je uiteraard hier niet te plaatsen, maar denk er maar eens over na.)
                            Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

ga je dan ook het basis-fullbody schema doen?
                              moet wel..
                              maar ik zou liever een oefenigen perdag doen ..
                              maar ik kijk wel hoe dit afloopt met de BASIC schema
                              Lost all i got

Comment

Originally posted by Ellie View Post
                                Vaak gaan mensen zich obsessief bezig houden met voeding en beweging om het gevoel van controle te krijgen over iets, in dit geval hun lichaam. Zijn er misschien dingen waar jij erg ontevreden over bent in je leven die jouw obsessie voor je lichaam aanwakkeren? (Dat hoef je uiteraard hier niet te plaatsen, maar denk er maar eens over na.)
                                komt niet voor bij mij ..
                                Lost all i got

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X