Iifym

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Maar een sappige hamburger/gehaktbal met vette jus daarintegen, kun je prima als laatste maaltijd gebruiken, of toepassen in een low-carb/ketogeen dieet. Het bevat immers enkel eiwitten en vetten. (En eventueel een kleine hoeveelheid carbs, maar die zijn niet echt relevant)

I know, niet echt junk, maar er zullen genoeg mensen op dit board zullen het wel als zodanig beschouwen.
    Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

liever dat dan een boterham als laatste maaltijd

Comment

IIFYM - What does it mean? - Bodybuilding.com Forums
        goeie sticky
        staat veel meer erover en hoe het in zijn werk gaat .
        ik ga het binnekort uitproberen
        Lost all i got

Comment

dus je gaat cutten?

Comment

nee je kan er mee ook bulken
            het is gewoon so
            vet intake + proteine intake in kcal - dagelijks macro's is wat je overhoud
            en van dat mag je eten wat je wilt
            ben er wel van overtuigd veel mensen doen het ook wedstrijd bb'rs daar
            Lost all i got

Comment

Jah maar ook veel bbers doen het anders....? Je kan het proberen zelf weten.

Er is zoiezo niet 1 manier om te bulken daarom kan dit ook gwn waar zijn. Maar goed suc6

Comment

Ga je gang.

Comment

Karwan

die jongens hebben macro's van over de 4000 kcal dus hebben ze veel meer ruimte om te spelen.

Jij hebt die niet dus kan je beter gewoon clean eten.

Comment

@ viranelly klopt ik wacht nog wel even ik doe het wel over 2jaar want ben nog een skinnie guy van net 60kilo
                    Lost all i got

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                      Jah maar ook veel bbers doen het anders....? Je kan het proberen zelf weten.

Er is zoiezo niet 1 manier om te bulken daarom kan dit ook gwn waar zijn. Maar goed suc6
                      is meer voor in de toekomst
                      maar wou het even met bodynet delen die topic
                      Lost all i got

Comment

Ik vind het eigenlijk meer iets om in de cut te doen wanneer je zeer laag in de carbs zit.

Jezelf een twee keer per maand belonen met een paar vieze junk meals.

Comment

Ik heb me erover ingelezen en vind het eigenlijk best goed klinken.

Maar om zonder schuldgevoel een hele bak Ben & Jerry's leeg te vreten moet de rest van je voeding wel zwaar in orde zijn.

Ik bulk nu op 3400/3600 kcal dus ga het wel uitproberen denk ik.

Comment

Kan nooit waar zijn. Hoop ik? Dan zit je dus eerst magere kwark en tonijn op water naar binnen te harken om vervolgens de grootst mogelijke ellende naar binnen te stouwen? Waar zijn dan de vitamines, complexe suikers, tweevoudige koolhydraten, langzame eiwitten? Vooral die vitamines, maar ook de ijzers haal je nooit uit junkfood.. Junk is a way of death

Comment

(op het gebied van de ijzers: Slecht vlees moet strontgaar gemaakt, anders zou het zo kunnen zijn dat je morgen niet wakker wordt. Junkvlees is van het slechtste.. dus strontgaar en no way dat daar iets van ijzer inzit? Hetzelfde geldt ook voor het eiwit gehalte, maar in mindere mate) Dus waarom zou je?

Comment

Kijk, als ik nou 100 gram vet (900 kcal) en 200 gram eiwitten (800 kcal) uit schoon voedsel haal met de nodige vitaminen, vezels en mineralen + voldoende groentes eet.

Dan heb ik een bepaald aantal calorieën over dat ik vrij uit kan geven.

Zelf ga ik bijna nooit verder dan 250 gram koolhydraten (groenten + noten niet meegerekend)

of ik deze 250 gram nou uit havermout of suiker haal maakt aan het einde van de dag voor je vet-afname of toename niets uit.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X