3 Omelet gebakken in olijfolie

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Simo View Post
    falstyr Eet er 8 per dag een beest
    ja je zegt het al.. hij is een beest! een stier om eerlijk te zijn (zie zijn schermafbeelding).
    sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

lol getrol

Comment

oooo, maar van eieren krijg je een hoog glooresterol, hoor. Ik eet ze nooit!!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Omelet van 8 eieren per dag verdeeld in 2 porties.Beter dan dat je ze elke dag moet pellen daar heb ik echt de schijt aan.

Comment

voor omelet hoef je niet te pellen. da's gekookte eieren :P
            Fear is the mind killer

Comment

Originally posted by levensgenieter View Post
              Omelet van 8 eieren per dag verdeeld in 2 porties.Beter dan dat je ze elke dag moet pellen daar heb ik echt de schijt aan.
              Ik kook ze 12minuten lang. dan vallen de eierschalen vanzelf er af. Als je ze te kort kookt blijven ze altijd nog aan het ei plakken en dat is inderdaad kut.

Comment

Je kan ze ook gewoon kort koken daarna meteen in koud water laten "schrikken" en na een minuut kun je ze makkelijk pellen.
                Team Fox Gym - Contest Prep / Transformation / Nutrition - PM voor informatie.
                Ox Nutrition / Ice76 Protein Ice

Comment

Originally posted by Mvos View Post
                  Je kan ze ook gewoon kort koken daarna meteen in koud water laten "schrikken" en na een minuut kun je ze makkelijk pellen.
                  Wilde ik net zeggen..

Nooit problemen met pellen.. direct afgieten en koud water..ff laten staan..
                  ff tikken...en pellen maar...
                  Toefje ketchup erop en vreten...

Comment

doe mij maar een awesomesauce omelet met 8 eieren 2 plakken ham en een shitload aan augurken

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X