het is niet alleen dat maar het is ook zo dat mijn ouders er heel moeilijk over gaan doen ze vinden het onzin dat ik dit doet, dus vandaar dat ik het ook zo simpel mogelijk wil houden
Vraag Over Tonijn en mijn voedingschema CUT
Collapse
X
-
Originally posted by InfineGhost View Posthet is niet alleen dat maar het is ook zo dat mijn ouders er heel moeilijk over gaan doen ze vinden het onzin dat ik dit doet, dus vandaar dat ik het ook zo simpel mogelijk wil houden
Comment
-
Originally posted by Snuff-Sann View PostJe kunt het je ouders ook uitleggen en ervoor zorgen dat ze jou begrijpen.
ik heb ze uitgelegd dat ik wat breder wil worden en dat buikje weg wil hebben (weet dat niet samen gaat cut/bulk) maar verder reageren ze er dus niet echt op,If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View Postklopt, maar geloof me heb het meerdere keren geprobeerd, ze vinden het zelfs onzin dat ik whey shakes koop etc. maar zelf doen ze zelf wel van die crash dieets als sonja bakker, en dat mag dan wel :S
ik heb ze uitgelegd dat ik wat breder wil worden en dat buikje weg wil hebben (weet dat niet samen gaat cut/bulk) maar verder reageren ze er dus niet echt op,
Je dient ze uit te leggen waarom rijst of havermout beter is dan brood.
Comment
-
havermout is geen probleem dat eet ik gewoon elke ochtend, maar dat rijst vinden ze niet horen om overdag te eten, ik heb ze ook al uitgelegd dat brood zout bevat waardoor je vocht gaat vasthouden en dat heb je niet bij rijst, verder vinden ze wel gewoon goed dat ik tonijn eetIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View Posthavermout is geen probleem dat eet ik gewoon elke ochtend, maar dat rijst vinden ze niet horen om overdag te eten, ik heb ze ook al uitgelegd dat brood zout bevat waardoor je vocht gaat vasthouden en dat heb je niet bij rijst, verder vinden ze wel gewoon goed dat ik tonijn eet
ik ben het gewoon gaan doen,
even snel rijst koken wanneer me ouders er niet waren
de eerste 2 weken protesterden ze wel,
toen ze doorkregen dat me dat niks deed,
hielden ze hier ook mee op.
en nu is het de normaalste zaak van de wereld.
mijn moeder vroeg 2 dagen geleden zelfs of ze het ook wat rijst van me mocht lenen voor de lunch“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by maar7en8 View Postik herken dit.
ik ben het gewoon gaan doen,
even snel rijst koken wanneer me ouders er niet waren
de eerste 2 weken protesterden ze wel,
toen ze doorkregen dat me dat niks deed,
hielden ze hier ook mee op.
en nu is het de normaalste zaak van de wereld.
mijn moeder vroeg 2 dagen geleden zelfs of ze het ook wat rijst van me mocht lenen voor de lunchIf the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
-
Originally posted by InfineGhost View Postoke dan ga ik het gewoon proberen nee heb ik ja kan ik krijgen, ik ben maandag altijd eerder vrij dus dan kan ik het mooi doen op maandag, hoe moet ik het serveren het kan ook koud worden gegeten tog ?? en wat eten jullie er dan bij, of is het alleen rijst
Succes.
Comment
-
ja ik ga het ze straks aan tafel wanneer we gaan eten uitleggen, weet iemand even snel waar ik een artikel kan vinden wat over het zout in het brood zit ??If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door Alex WouzaHey allemaal,
Voor iedereen die in Raalte of omgeving HYROX wil trainen: bij Lifestyle Centre kun je nu officieel HYROX-trainingen volgen!...-
Kanaal: Links
11 uur geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
1 sec paused safety bar squat:
- 95kg 3x
Sumo safety bar goodmorning:
- 22.5kg 2x15
Wide...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
door jensonThe clarity of your writing makes complex ideas accessible. It's evident that you prioritize the reader's understanding. uscis approved translators...
-
Kanaal: Algemene database
2 dagen geleden -
-
door Roycejhooten<<<Keto Flow ACV@>>> The aspect carries green tea extracts that have antioxidants that prevent all health problems. It allows with a...
-
3 dagen geleden -
-
door isableI love how you break down complex ideas into easy-to-understand points. It makes learning about [subject] so much more enjoyable. ooglift zonder ...
-
2 dagen geleden -
-
door richersonThe conversational tone of your writing makes your blog feel like a friendly conversation. It's a pleasure to read and learn from. mccqe
-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 80kg 3x
- 80kg 4x
Safety bar back extension:
- 45kg 1x
- 25kg 12x...-
4 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzRedelijk verkouden, dus van meeste oefeningen maar 1 set gedaan en wat meer RIR / intensiteit wijs in de pocket overgehouden.
Training B...-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 112.5kg 2x
- 92.5kg 4x
- 92.5kg 5x
Deficit wide grip SL DL:
- 90kg 2x10...-