Vraag Over Tonijn en mijn voedingschema CUT

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

het is niet alleen dat maar het is ook zo dat mijn ouders er heel moeilijk over gaan doen ze vinden het onzin dat ik dit doet, dus vandaar dat ik het ook zo simpel mogelijk wil houden
    If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Mijn log http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/58191-ghosts-log.html

Comment

Originally posted by InfineGhost View Post
      het is niet alleen dat maar het is ook zo dat mijn ouders er heel moeilijk over gaan doen ze vinden het onzin dat ik dit doet, dus vandaar dat ik het ook zo simpel mogelijk wil houden
      Je kunt het je ouders ook uitleggen en ervoor zorgen dat ze jou begrijpen.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
        Je kunt het je ouders ook uitleggen en ervoor zorgen dat ze jou begrijpen.
        klopt, maar geloof me heb het meerdere keren geprobeerd, ze vinden het zelfs onzin dat ik whey shakes koop etc. maar zelf doen ze zelf wel van die crash dieets als sonja bakker, en dat mag dan wel :S
        ik heb ze uitgelegd dat ik wat breder wil worden en dat buikje weg wil hebben (weet dat niet samen gaat cut/bulk) maar verder reageren ze er dus niet echt op,
        If the pain gets too much, Just think. The universe is so large and your pain is almost non-exsistant in comparison. Therefore your pain does not exist

Comment

klopt, maar geloof me heb het meerdere keren geprobeerd, ze vinden het zelfs onzin dat ik whey shakes koop etc. maar zelf doen ze zelf wel van die crash dieets als sonja bakker, en dat mag dan wel :S
          ik heb ze uitgelegd dat ik wat breder wil worden en dat buikje weg wil hebben (weet dat niet samen gaat cut/bulk) maar verder reageren ze er dus niet echt op,
          Dat is geen uitleggen, dat is wat je wil, je doel.
          Je dient ze uit te leggen waarom rijst of havermout beter is dan brood.

Comment

havermout is geen probleem dat eet ik gewoon elke ochtend, maar dat rijst vinden ze niet horen om overdag te eten, ik heb ze ook al uitgelegd dat brood zout bevat waardoor je vocht gaat vasthouden en dat heb je niet bij rijst, verder vinden ze wel gewoon goed dat ik tonijn eet

Comment

havermout is geen probleem dat eet ik gewoon elke ochtend, maar dat rijst vinden ze niet horen om overdag te eten, ik heb ze ook al uitgelegd dat brood zout bevat waardoor je vocht gaat vasthouden en dat heb je niet bij rijst, verder vinden ze wel gewoon goed dat ik tonijn eet
              ik herken dit.

ik ben het gewoon gaan doen,
              even snel rijst koken wanneer me ouders er niet waren

de eerste 2 weken protesterden ze wel,
              toen ze doorkregen dat me dat niks deed,
              hielden ze hier ook mee op.
              en nu is het de normaalste zaak van de wereld.
              mijn moeder vroeg 2 dagen geleden zelfs of ze het ook wat rijst van me mocht lenen voor de lunch
              “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                ik herken dit.

ik ben het gewoon gaan doen,
                even snel rijst koken wanneer me ouders er niet waren

de eerste 2 weken protesterden ze wel,
                toen ze doorkregen dat me dat niks deed,
                hielden ze hier ook mee op.
                en nu is het de normaalste zaak van de wereld.
                mijn moeder vroeg 2 dagen geleden zelfs of ze het ook wat rijst van me mocht lenen voor de lunch
                oke dan ga ik het gewoon proberen nee heb ik ja kan ik krijgen, ik ben maandag altijd eerder vrij dus dan kan ik het mooi doen op maandag, hoe moet ik het serveren het kan ook koud worden gegeten tog ?? en wat eten jullie er dan bij, of is het alleen rijst

Comment

oke dan ga ik het gewoon proberen nee heb ik ja kan ik krijgen, ik ben maandag altijd eerder vrij dus dan kan ik het mooi doen op maandag, hoe moet ik het serveren het kan ook koud worden gegeten tog ?? en wat eten jullie er dan bij, of is het alleen rijst
                  Ik weet wel wat je bedoelt. Dit soort zaken moet je echt in stappen uitvoeren. Je moet niet opeens alles omgooien zodat je ouders denken dat je een 'freak' bent en dat ze gaan denken dat je verkeerde dingen doet. Laat ze artikelen lezen waarin staat dat je ook gewoon rijst kunt eten. Dat het beter is dan brood omdat er zout in zit en dat teveel zout slecht voor je kan zijn. Ik kan me niet herinneren dat mijn ouders ooit dachten dat ik gek was geworden, omdat ik alles zelf stap voor stap deed. Telkens wanneer ik iets nieuws deed vertelde ik hun ook waarom ik het deed, en ze begrepen het.

Succes.

Comment

ja ik ga het ze straks aan tafel wanneer we gaan eten uitleggen, weet iemand even snel waar ik een artikel kan vinden wat over het zout in het brood zit ??

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                    X