Fruitpap Gezond of niet

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Fruitpap Gezond of niet

Hallo iedereen , ik heb jullie mening nodig over het volgende:
    Is Fruitpap gezond of niet gezond ?
    Ingrediënten: Appel , Banaan , Appelsien en Betterfood koek ( Droge koeken zoals vitabis) gekend al de baby koekjes.
    Stel het is gezond in welke hoeveel zou je dit mogen eten ?

Groetjes

wat is er mis met gewoon fruit? In de blender ermee, wat havermout erdoor en je hebt je (baby)fruitpap.....
    .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
    There is no failure except in no longer trying

Comment

was er over aan het denken omdat ik sinds kort ongezonde voeding achterwegen probeer telaten en dus probeer alleen nog gezond te eten en water te drinken .
      Dus dit is een aanrader dus ?

Comment

Ik dacht dat je kant en klare fruitpap bedoelde......maar als je het zelf fabriceerd laat dan wel die koeken eruit vanwege de suikers en beperk je fruitinname met 2 tot 3 stuks per dag en dan is het gezond ja.....
        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
        There is no failure except in no longer trying

Comment

Oke dus als ik dit eet is het niet de bedoeling dat ik op andere tijdstippen nog stukken fruit ga liggen eten ?

Comment

Fruit alleen bij je ontbijt en rond je training eten.

Zelfs in de bulk doe ik het zo.

Comment

Oke Bedankt ! mijn ontbijd bestaat nu uit 2 Stukken fruit & tijdens training eet ik een banaan , maar ik ga fruitpap toepassen denk ik. ik neem de 3 stukken fruit en doe ze in blender. die hoeveelheid verdeel ik in Smorgends 2/3 & tijdens training 1/3 . Is dat goed?

Comment

Je ontbijt moet meer zijn dan 2 stukken fruit

denk aan melk met brinta/havermout en whey voor extra eiwitten

fruit is lang niet zo voedzaam als dat.

Comment

Oke echt bedankt ! ik hou bij wat jullie allemaal zeggen in een bestandje zodat ik zo een geschikt voeding schema kan proberen creëren !

Comment

Goed zo

beter de tijd ervoor nemen dan in keer je hele manier van eten omgooien.

Comment

Bedankt , Dat probeer ik nu tedoen maar vind het juiste type van Voedingschema niet in de sticky's

Ik wil 66-70KG halen Met een bf van 15% Dalen naar 10% . Gaat dit in 1 Schema of zal ik daarvoor eerst 66-70 kg moeten halen en een soort dieet schema toepassen voor 15-10% BF?

Comment

Originally posted by Lowie View Post
                        Hallo iedereen , ik heb jullie mening nodig over het volgende:
                        Is Fruitpap gezond of niet gezond ?
                        Ingrediënten: Appel , Banaan , Appelsien en Betterfood koek ( Droge koeken zoals vitabis) gekend al de baby koekjes.
                        Stel het is gezond in welke hoeveel zou je dit mogen eten ?

Groetjes
                        Dat doet mij denken aan babyvoeding.

I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
                        - Dave Tate

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                        X