Opbouw voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Nog even een vraagje (nu ik toch bezig ben haha). Wat kan ik het beste eten na een middagtraining. Ik ben een beetje huiverig voor die eiwitshakes op een of andere manier.. Of zijn die dingen echt knetter gezond. En kun je dan nemen als een volwaardig tussendoortje?
    "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Je hoeft geen eiwitshakes te nemen, die supplementen kun je gebruiken als je voeding niet voorziet in voldoende eiwitten of als je erg gemakkelijk veel eiwitten wilt binnenkrijgen. Je kunt ook kiezen voor eiwitrijke voedingswaren: een paar plakken vleeswaren, kwark, een eiwit. Vergeet echter niet om na je training ook weer je koolhydraten aan te vullen, dit doe je met snelle koolhydraten zoals een sportdrankje.
      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Okee dan hou ik daar ook rekening mee in mijn schema.

Ga er morgen weer even mee verder. Plof nu lekker op de bank bij mijn favo programmaatje Project Runway
        "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

het voordeel van whey is dat dit snele eiwitten zijn, dit zijn eiwitten uit andere voedingsmiddelen niet. dit zorgt ervoor dat de kans op spieropbouw vergroot wordt en het herstel versnelt. ook zal er veel minder snel spierafbraak plaatsvinden.

en daarbij vullen ze ook erg goed.
          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
            -tussendoor geen kwark nemen, is niet perse nodig en onnodige suikers imo
            Een bak bevat misschien iets meer KH dan een boterham, lactose wordt erg langzaam afgebroken en verder zitten er geen toegevoegde suikers in.

En een sportdrankje zou ik iig niet doen, daar zitten namelijk wel toegevoegde suikers in.

Comment

Originally posted by Ellie View Post
              Vergeet echter niet om na je training ook weer je koolhydraten aan te vullen, dit doe je met snelle koolhydraten zoals een sportdrankje.
              Dit vind ik echt suikerbommen en zelfs na een training teveel van het goede.
              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
                Als jij geen melk drinkt omdat je bang voor suikers, kan je nu kiezen alpro soya ongezoet. l

ja, zegt 'tie! Ik wist niet dat dit er was. Zeg Talal, kun je dit dus gewoon gebruiken als melk, dus ook voor je havermout e.d. maar dan zonder de suikers?
                Ik wil best meer soja gebruiken, maar heb de melk tot nu toe nooit vervangen vanwege de calcium.
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X