Nog even een vraagje (nu ik toch bezig ben haha). Wat kan ik het beste eten na een middagtraining. Ik ben een beetje huiverig voor die eiwitshakes op een of andere manier.. Of zijn die dingen echt knetter gezond. En kun je dan nemen als een volwaardig tussendoortje?
Opbouw voedingsschema
Collapse
X
-
Je hoeft geen eiwitshakes te nemen, die supplementen kun je gebruiken als je voeding niet voorziet in voldoende eiwitten of als je erg gemakkelijk veel eiwitten wilt binnenkrijgen. Je kunt ook kiezen voor eiwitrijke voedingswaren: een paar plakken vleeswaren, kwark, een eiwit. Vergeet echter niet om na je training ook weer je koolhydraten aan te vullen, dit doe je met snelle koolhydraten zoals een sportdrankje.Status: pakt het weer rustig aan op.
Comment
-
het voordeel van whey is dat dit snele eiwitten zijn, dit zijn eiwitten uit andere voedingsmiddelen niet. dit zorgt ervoor dat de kans op spieropbouw vergroot wordt en het herstel versnelt. ook zal er veel minder snel spierafbraak plaatsvinden.
en daarbij vullen ze ook erg goed.“If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View Post-tussendoor geen kwark nemen, is niet perse nodig en onnodige suikers imo
En een sportdrankje zou ik iig niet doen, daar zitten namelijk wel toegevoegde suikers in.
Comment
-
Originally posted by Ellie View PostVergeet echter niet om na je training ook weer je koolhydraten aan te vullen, dit doe je met snelle koolhydraten zoals een sportdrankje."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
-
Originally posted by talalelh15 View PostAls jij geen melk drinkt omdat je bang voor suikers, kan je nu kiezen alpro soya ongezoet. l
ja, zegt 'tie! Ik wist niet dat dit er was. Zeg Talal, kun je dit dus gewoon gebruiken als melk, dus ook voor je havermout e.d. maar dan zonder de suikers?
Ik wil best meer soja gebruiken, maar heb de melk tot nu toe nooit vervangen vanwege de calcium."Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door awinash62To enroll in the US CPA course, candidates must fulfill specific educational and professional criteria. A bachelor’s degree in accounting, finance,...
-
Kanaal: Trainingsschema's
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 111kg 1x
- 82.5kg 6x
- 82.5kg 7x
Deficit wide grip SL DL:
- 80kg 3x10...-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
-
door harryjkevin0Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
-
Kanaal: Algemeen
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 62.5kg 12x
1 sec paused safety bar squat:
- 91kg 2x
Wide grip...-
4 dagen geleden -
-
door romankenndyParasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
-
Kanaal: Ziekten en aandoeningen
4 dagen geleden -
-
door ShuconaRodShuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
-
6 dagen geleden -
-
door MillerTilanBreng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...6 dagen geleden
-
door harryjkevin0Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
-
6 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 63.5kg 2x6
Safety bar back extension:
- 35kg 4x
- 20kg 15x
Push...-
6 dagen geleden -
-
door wdenis2212Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
-
Kanaal: Gezondheid en uiterlijk
6 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment