jouw oude 'dieet'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

elke dag droge gebakken crossaintjes of pistoletjes. ( ik luste geen normale boterhammen
    op school niks omdat ik geen brood luste dus meestal snoep/chips/koek
    uit school standaard een zak chips
    goed avond eten
    na het avond eten weer vanalles wat god verboden heeft.
    sq 150- dl 2x180- be paused 110 - pp - 92.5

Comment

Heb nooit echt veel gegeten ondanks dat ik dik was. Was eerder ondervoed en sloeg bijna alle maaltijden over behalve het diner. Was altijd bezig met gamen en andere dingen waardoor eten 9 van de 10x overgeslagen werd. Zou verwachten dat je dan heel dun zou worden. Bij mij dus niet.

Comment

Nou ik at vroeger erg ongezond.

Smorgens

Frikandelle 4 a 5 stuks met mayo.

Op school in de pauze.

2 snickers
        1 cola.

Thuis.

Een hele zak chips.
        Met bijna 3 a 4 ons kaas.

Aavond eten was 9 van de 10 x rijst met kip.
        Omdat gewoon dat alleen maar luste.

En ik schepte wel 3 keer op.

Rond de avond gebakke eieren met brood.
        En wat blikken cola.

Soms nog wat vlammetjes.

Ik ad veel vet en suikers.
        Was ook aardig dik als kind.

woog op me 15 rond 104 kilo

Comment

Ik at alles wat los en vast zat. om de 30 minuten at ik weer een grote lading voeding, en met de benodigden frisdranken. zelf was ik niet zo vies van snack's dus frituur pan stond nog wel eens aan.
          Dit heb ik gedaan tot dat het me ging tegen staan, dit is ongv 3-4 jaar geleden.

Comment

4 a 5 keer per dag brood met een shake, veel bigmacs en kipnuggets voor de eiwitten en bijna elke avond een heel pak gezouten nootjes

Comment

dit word een leuk topic
              Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                dit word een leuk topic

Ik vindt dit een hele leuke topic

Comment

Op vakantie was het helemaal ernstig

bleef ik een avondje in 't hotel

komen mijn vrienden terug en is de 2,5 liter fles cola op en heb ik bijna alle chocoladekoek naar binnengewerkt.

Comment

Deze pakken at ik ook binnen 5 minuten leeg:

Comment

ontbijt: 2 boterhammen met zoet beleg

tussendoor niets of mueslireep/ontbijtkoek

lunch: salade of soep

tussendoor: fruit of niets

avondeten: aardappels, groente, soms vlees

's avonds: ofwel niets ofwel vreetkick

Ik zie mezelf dan ook als bewijs dat je van te weinig eten ook moddervet wordt. Inmiddels eet ik bijna 1,5 keer zo veel maar in combinatie met het sporten zit ik toch heel wat strakker in mijn vel.
                      Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

Ik vrat vroeger wel.

een stuk of 7 repen chocolade weg
                        Alleen werdt toen wel miselijk.

Comment

jongens niks gaat er boven de AH's choco's ! zakken at ik er van leeg WRRRAWWWR
                          ''It's ok if you're scared. So am I. But we're scared for different reasons. I'm scared of what I won't become, and you're scared of what I could become. Look at me. I won't let myself end where I started. I won't let myself finish where I began..''

Comment

Ik krijg nu zo zin om te snoeppe

Ik drink maar snel een blikje cola ligt;d

Comment

Ik at 2 weken geleden nog slecht

Ontbijt:
                              Rond 11 uur een keer 1 tarwebroodje met ei

Rond 16 uur een halve zak chips en een koekje ofzo (iets slechts in iedergeval omdat ik honger had en dus ging snaaien)

Rond 18:00 avondeten (gebakken aardappeltjes, groente, vis) wel altijd 1 schep mayo whoo haha

Rond 21:00 de andere helft van de zak chips en nog snoepjes.. want tja ik had weer honger..

Ik at denk ik 3x per week zo.. De andere 4 dagen vond ik dat ik teveel snoepte en at ik iets meer brood en fruit. Om vervolgens weer cravings naar zout/chips en suiker te krijgen.

Voila een vetpercentage van 26% door te weinig eten (te slecht) :S .. wie had dat gedacht.
                              "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

bij mij viel het doordeweeks nog wel redelijk mee. Het weekend deed het em echt

zaterdag eerst maar even wakker worden met zo'n 6 snee brood met kip-kerrie salade of hagelslag of brie.

S'middags een paar koeken bij de koffie en paar blikken energie drank om de brakheid van de vorige avond weg te halen.

S'avonds gewoon avond eten met een flinke bak vla na.

Voor het stappen nog ff een blik energie drank en soms nog wat broodjes brie.

tijdens het stappen flink veel bier en sigaretten, paar jointjes erna. Bij thuiskomst begon de vreetkick, dan kwam de brie en salami en chocokoeken en weet ik veel wat allemaal nog meer weer voor de dag. En na een kwartiertje schranzen was ik wel klaar en ging ik pitten.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X