jouw oude 'dieet'

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

13 t/m 17 :

Normale doordeweekse dag:

Ontbijt : 2 boterhammen met hagelslag/boterhamworst of extra belegen kaas
    09:30 : 2 frikandellenbroodjes/saucijzenbroodjes of soms al iets van snoep/chips
    Lunch: had altijd belegde boterhammen mee maar ik koos dagelijks voor de friettent, een pak gevulde koeken, snoep, een zak nootjes/chips. In ieder geval iets ongezonds in plaats van mijn boterhammen
    15:00/terug van school : dagelijks tosti's maken met veel ketchup, dat heb ik zonder grappen ongeveer 4 jaar iedere middag gedaan.
    Na 15:00 tot etenstijd : paar handen borrelnootjes, m&m's, een frikandellenbroodje of wat koeken met chocolade
    18:00/avondeten : wat de pot schaft, meestal maar 1 bord omdat ik nog vol zat van de middag
    18:00 tot slapen : chips of zoetigheid, ook at ik s'avonds heel vaak een paar crackers met een laag pindakaas of chocopasta

In het weekend was het alleen maar junk, geen boterhammen geen ontbijt geen lunch. Allemaal troep tot het avondeten, en in het weekend was dat ook vaak chinees/shoarma/kebab/friet enz...

De nodige blikjes energy drink, ice tea, of een pak sinasappelsap omdat ik dacht dat dat gezond was
    In het weekend standaard 1 of soms zelfs 2 broodjes kebab met overdreven veel saus.

17/19 :

Toen begon ik meer om mijn uiterlijk en dus ook figuur te letten, ik ben overigens nooit echt dik van al dat eten geworden omdat ik voor school 2 x 45 min moest fietsen per dag Maar een bolle kop en een stevig lichaam had ik ongetwijfeld.

In die 2 jaar ben ik ook weer gaan sporten en beter op voeding gaan letten, het zag er zoiets uit:

Ontbijt: 4 volkoren boterhammen met kaas, worst of pindakaas
    Tussendoor: een banaan of appel
    Lunch: 6 volkoren boterhammen met kaas, woest of pindakaas
    Tussendoor: fruit of een halve liter magere yoghurt met muesli of wat hagelslag
    Avondeten: Wat de pot schaf, meestal 2 flinke borden met veel water
    Tussendoor: Magere yoghurt, ongeveer een halve liter

Voeding zag er een stuk beter uit voor iemand die sport, in verhouding met de voeding die ik nu neem is het nog 'slecht' maar ik ben in die 2 jaar tijd wel van een BMI van +/- 26 naar een BMI van 21 gegaan.

Heb het laatste jaar heel fanatiek gesport: hardlopen, fietsen en roeien. Nu fitness ontdekt en voeding zo optimaal mogelijk ingedeeld

20 - ? :

Gezond

Wel vreemd om het zo terug te lezen, bizar hoeveel zooi ik wel niet heb weg gewerkt

Groeten Swekie

Comment

ochtend van die chocodinge in melk

middag broodje frikandel van c1000 en brood met kaas.

uit school jodekoeken, gevulde koeke ed

savonds gewoon avondeten

en tussendoor beetje snoep/worst ed

Comment

Héél vroeger at ik net zo strikt als nu maar dan met de nadruk op weinig vet en minder op weinig koolhydraten.....dat was in mijn ballettijd en toen werd vet nog als slecht en vies beschouwd.
        Toen ik stopte met dansen heb ik een paar jaar opeens redelijk veel gesnoept en waren M&M's elke dag mijn maatje, mars, snickers, wijn/dropgums...........en elk weekend zakken chips. ook at ik elke week wel een keer frites, dikke mayo en een frikadel enzo.
        Uiteindelijk was ik daar vorig jaar klaar mee, ik zag mijn middel uitdijen en mijn lijf uitzakken en ik heb mezelf een enorme schop onder mijn redelijk vette kont gegeven: en ik voel me nu beter en fitter dan voorheen.
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

je resultaat mag er ook wezen ga zo door

Comment

Ehmmm....

2-3 jaar geleden voordat ik kt deed. (was toen 15 ofzo)

Ochtend: standaard: 2 pizza broodjes (die kleinere van de aldi, vond ik easy.)

Middag: turkse pizza (met kaas)/ zak chips/ sesam broodje ( turk was om de hoek van school)

Na school: standaard: weer de 2 pizza broodjes

Avondeten: frituur/in boter gebakken vlees met panering en wat aardappels.

S' avonds: chips/tijgernootjes etc..

Voor slapen gaan: bami soepje/restjes van avondeten/pizza broodje

. Was vroeger wel een fatt-ass op me 13-15e
            Make it happen, shock everyone!

Comment

Mijn oude dieet weet ik dus echt totaal niet meer. Op mijn 15e daarintegen was het een crashdieetje waarbij ik iets van 2-3 kleine maaltijden per dag at, en lang niet altijd even gezond. En in het weekend lekkah zuipen.
              Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.

Comment

ik rookte vroeger meer dan ik at, ecto'er dan ik hmmm, en ik snoepte meer dan ik sliep, shiiiiit als ik er aan terug denk pff

Comment

Originally posted by yvesb View Post
                  mijne was veel brood... veel frituur elke avond... veel bier en elke week wel een snuif
                  Hier sluit ik mij bij aan, alleen nog de standaard pita's (jaja, meestel 2...) gyros na het stappen.

Comment

Ik at vroeger nog wel redelijk "gezond" dacht ik

8 boterhammen met jam of pasta
                    4/5 stuks fruit
                    avond eten
                    magere yoghurt met crusli
                    en maar 1x per dag wat "slechts" zoals chips of chocola
                    en alleen frisdrank in het weekend

met 4 of 5 keer tennis per week resulteerde dit in een botje van 68kilo bij 1m83

Comment

Mijn vriend eet gewoon 8/10 boterhammen met extra belegenkaas per dag haha.. Hij moet eens naar dit forum komen en zijn schema eens door de war gooien.

Volgens mij heeft hij ook echt wel de bouw om een mooi afgetraint lichaam te krijgen.. Maar goed.. Hij moet het zelf doen he (door zo'n zeurende vriendin krijgt hij er alleen een afkeer van )
                      "Never let the fear of striking out, keep you from playing te game"

Comment

Een vriend van mij eet alleen maar broodjes boterhamworst + bananen en slaat zijn ontbijt over.

En die jongen heeft best een gruwelijk fysiek.

Comment

Als jonge kind at ik vrijwel gezond. Ik mocht bijna nooit snoep eten kreeg er de geld ook nooit voor. ik was gezond. maar later op me 10 was ik pas voor het eerst in mijn leven naar de mc donalds gegaan (no joke) ik at soms als kleinkind een zak patat van de snackbar. maar dat was maar 1 x per week. op me 10ende begon ik ook wat dikker te worden. ik sporte niet deed niks at elke avond 6 a 7 repen snickers. ( tot dat ik gewoon misselijk werd). op me 12e begon ik wat gezonder te eten. en werd ook gestuurd naar wedstrijd zwemmen en kickboxen. en op me 13e verloor ik al het vet op mijn lichaam. en sinds me 16-17e begon ik serieus met voeding en trainen. Sindsdien gaat alles goed!
                          Never send a boy to do a mans job!

Comment

Ik at vroeger een vrij miezerig ontbijt. Later in de ochtend wat fruit. 's middags 4 boterhammen met van alles. Later in de middag weer fruit.
                            Avond eten een meestal wel vol bord. Rest van de dag niets meer en af en toe koek en snoep, maar dit was 2-3x per week.

Echt een crashdieet dus, omdat ik vroeger vrij mollig was en dat wilde voorkomen, maar een crashdieet is niet de sleutel daartoe.

Iedereen heeft vast wel een periode gehad waarin hij/zij dikker was, uitzonderingen daargelaten. Ik was echter nooit echt mager, misschien voordat ik met KT begon, toen woog ik een 62kg met 1.78m momenteel 76-77kg bij dezelfde lengte.. Veel mensen met mijn lengte komen waar ik vandaan kom. Voor hen die al gekomen zijn waar ik ben, goed bezig ga zo door en voor hen die nog moeten beginnen aan hun "reis". Ga ervoor, je komt er wel. Ik ben er ook gekomen!

Dankzij dit forum en KT weet ik beter en eet ik lekker gewoon 2500-2800kcal op rustdagen en op trainingsdagen minimaal 3600kcal..

Last edited by Iron Mind; 12-06-2011, 10:58.
                            "Straight outta gym"

Comment

Originally posted by Waterpoloboy View Post
                              Ik at vroeger een vrij miezerig ontbijt. Later in de ochtend wat fruit. 's middags 4 boterhammen met van alles. Later in de middag weer fruit.
                              Avond eten een meestal wel vol bord. Rest van de dag niets meer en af en toe koek en snoep, maar dit was 2-3x per week.

Echt een crashdieet dus, omdat ik vroeger vrij mollig was en dat wilde voorkomen, maar een crashdieet is niet de sleutel daartoe.

Iedereen heeft vast wel een periode gehad waarin hij/zij dikker was, uitzonderingen daargelaten. Ik was echter nooit echt mager, misschien voordat ik met KT begon, toen woog ik een 62kg met 1.78m momenteel 76-77kg bij dezelfde lengte.. Veel mensen met mijn lengte komen waar ik vandaan kom. Voor hen die al gekomen zijn waar ik ben, goed bezig ga zo door en voor hen die nog moeten beginnen aan hun "reis". Ga ervoor, je komt er wel. Ik ben er ook gekomen!

Dankzij dit forum en KT weet ik beter en eet ik lekker gewoon 2500-2800kcal op rustdagen en op trainingsdagen minimaal 3600kcal..

grote jongen
                              Lost all i got

Comment

Originally posted by karwan2 View Post
                                grote jongen
                                hmm??
                                "Straight outta gym"

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse