hey!
ik wil zo snel mogelijk beginnen met mijn eerste voedingsschema!
maar ik heb nog wat vragen en ook wat raad nodig
stats:
17 J
1.91 M
77 KG
14.7% BF
volgens de calculator is dit mijn dagelijkse behoefte:
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2943 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 146 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 65 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 443 Gram
nu zou ik graag iets meer gaan eten maar nog geen volledige bulk!
vragen:
de calculator zegt 146 eiw per dag maar dit zou toch per kg lichaamsgewicht x3 moeten zijn? dus dan kom ik uit op 231gr eiw per dag
dus moet ik dan gaan verlagen in kh/vet of gewoon zo laten? (hier komt door het meer aan eiwit moeten eten natuurlijk ook wat bij)
maar ik wil in ieder geval niet over de 3250kcal per dag gaan zitten!
dit is dan wat ik op trainingsdagen zou eten,maar hoeveel kcal minder zou ik dan op niet trainingsdagen moeten eten? en ik veronderstel ook dat ik dan vooral lager moet gaan in vetten?
en welke voedingsmiddellen zou ik in ieder geval toch elke dag moete eten? (ik denk nu aan shake,kwark,eieren,kipfilet,steak,walnoten)
(evt een link naar een goed voedingsschema dat me al in de goede richting stuurt?)
nogal veel tekst/vragen!
ik denk er ook aan mss log bij te gaan houden zodra ik start
ik hoor het graag thx!
ik wil zo snel mogelijk beginnen met mijn eerste voedingsschema!
maar ik heb nog wat vragen en ook wat raad nodig
stats:
17 J
1.91 M
77 KG
14.7% BF
volgens de calculator is dit mijn dagelijkse behoefte:
Totale dagelijkse energiebehoefte: 2943 kcal
Dagelijkse behoefte eiwitten: 146 Gram
Dagelijkse behoefte vetten: 65 Gram
Dagelijkse behoefte koolhydraten: 443 Gram
nu zou ik graag iets meer gaan eten maar nog geen volledige bulk!
vragen:
de calculator zegt 146 eiw per dag maar dit zou toch per kg lichaamsgewicht x3 moeten zijn? dus dan kom ik uit op 231gr eiw per dag
dus moet ik dan gaan verlagen in kh/vet of gewoon zo laten? (hier komt door het meer aan eiwit moeten eten natuurlijk ook wat bij)
maar ik wil in ieder geval niet over de 3250kcal per dag gaan zitten!
dit is dan wat ik op trainingsdagen zou eten,maar hoeveel kcal minder zou ik dan op niet trainingsdagen moeten eten? en ik veronderstel ook dat ik dan vooral lager moet gaan in vetten?
en welke voedingsmiddellen zou ik in ieder geval toch elke dag moete eten? (ik denk nu aan shake,kwark,eieren,kipfilet,steak,walnoten)
(evt een link naar een goed voedingsschema dat me al in de goede richting stuurt?)
nogal veel tekst/vragen!
ik denk er ook aan mss log bij te gaan houden zodra ik start
ik hoor het graag thx!
Comment