shake zyzz

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by richard21 View Post
    oke duidelijk. dus dan zou dit volstaan:

18.00 eten
    19.00 trainen
    20.00 isolaat shake met dextrose
    22.00 kwark en kipfilet

.......
    Make it happen, shock everyone!

Comment

Originally posted by Hermandad View Post
      Niemand kan dit toch serieus nemen, rauwe eitjes opeten met sardientjes is echt back to the 80's. en imo echt niet meer nodig voor beter resultaat, zeker niet met de supplementen die ze deze tijd hebben.
      Haha, is puur om te trollen man.

Comment

Originally posted by gain is pain View Post
        .......
        oke man dextrose is dus voldoende (qua koolhydraten laat in de avond)

bedankt voor je adviezen he
        If you do what you always did, you will get what you always got !

Comment

Inderdaad, Isolaat kan prima met welke drank dan ook. dus ook met melk. Als de kwark wat tegen staat qua smaak, gooi er dan 1 schep isolaat bij voor de smaak. probeer het maar eens, het zal je bevallen.
          kwark vind ik gewoon ook wel lekker maar kan het idd een x proberen.

Voor s.morgens neem ik tot op heden gelijk na het wakker worden ook een isolaat shakie. dan ga ik me aankleden etc en eet mijn brinta met verwarmde melk.

Nu ik wat met tijd zit ben ik van plan alles gewoon bij elkaar te gooien.

dus whey brinta en koude melk in shake beker, mixen en opzuipen.

kan dit ook of moet je tog egt een tijdje er tussen laten?

Comment

Jup kan ook

Comment

Whey brinta en koude melk samen, en even goed shaken is heel goed te doen hoor richard. Zorg dat het wel vloeibaar blijft, en meteen koud opdrinkt. anders vullen de brinta vezels zich met de melk en wordt het dikker, en dus moeilijker weg te krijgen.

Hier hoeft geen tijd tussen gelaten te worden, het komt tenslotte ook allemaal in de maag terecht.

Comment

Whey brinta en koude melk samen, en even goed shaken is heel goed te doen hoor richard. Zorg dat het wel vloeibaar blijft, en meteen koud opdrinkt. anders vullen de brinta vezels zich met de melk en wordt het dikker, en dus moeilijker weg te krijgen.

Hier hoeft geen tijd tussen gelaten te worden, het komt tenslotte ook allemaal in de maag terecht.
                oke dan

dan gooi ik het vanaf nu gewoon allemaal samen in de shake beker.

Scheelt me weer een half uurtje s.morgens

Ik zat hier mee omdat ik dit een keer had gelezen in de B&F.

maar is te verwaarlozen dus ...

Comment

wat heb je gelezen?

Comment

wat heb je gelezen?

in van die voorbeeld eetschema.s .

dan beginnen ze meestal met whey om bijv 7.00 voor ontbijt noemen ze dat.

endan het echte ontbijt bijv melk en whey om 7.30.

gr

Comment

Omdat het lichaam s'morgen zo katabool is als de pest, neem je de eiwitten om het anabool te maken. Isolaat is daar perfect voor. Maar of je nu om 7:00 de eerste eiwitten neemt, en daarna pas de koolhydraten van de brinta maakt niet uit. Het kan dus gewoon op 1 tijd, eiwitten en koolhydraten van de brinta/havermout. Je lichaam kan het allemaal gebruiken! en hoe eerder hoe beter richard

Comment

Omdat het lichaam s'morgen zo katabool is als de pest, neem je de eiwitten om het anabool te maken. Isolaat is daar perfect voor. Maar of je nu om 7:00 de eerste eiwitten neemt, en daarna pas de koolhydraten van de brinta maakt niet uit. Het kan dus gewoon op 1 tijd, eiwitten en koolhydraten van de brinta/havermout. Je lichaam kan het allemaal gebruiken! en hoe eerder hoe beter richard

oke bedankt man!

de hoeveelheid brinta is afhankelijk van mijn dagelijkse behoefte zeker?

gr

Comment

neem je me nu in de zeik? ik kan die vraag echt niet serieus nemen richard.

de hoeveelheid brinta is afhankelijk van mijn dagelijkse behoefte, zeker? wat denk je zelf richard!

Comment

Zou de dosering snelle carbs op 0,8gr per kg lichaamsgewicht zetten en de whey op 0,4
                            http://forum.bodynet.nl/trainingslogjes/50671-log-2012-steefdk.html

Comment

Originally posted by SteefDK View Post
                              Zou de dosering snelle carbs op 0,8gr per kg lichaamsgewicht zetten en de whey op 0,4
                              Als hij in de cut is zou ik snelle carbs na de training achterwegen laten, nergens voor nodig op glycogeenvoorrraden bij te vullen. Dat gebeurt de volgende 24 uur weg, de bcaa's en de whey shake na de training zorgen voor bescherming en niet het bijvullen van de voorraden (die toch nog niet leeg zijn)

Comment

neem je me nu in de zeik? ik kan die vraag echt niet serieus nemen richard.

de hoeveelheid brinta is afhankelijk van mijn dagelijkse behoefte, zeker? wat denk je zelf richard!
                                haha jah wou het ff zeker weten. ben nu bezig om alles te berekenen qua behoefte en verdeling e/k/v.

dan zou ik tog gewoon de meeste van mijn benodigde carbs voor de dag s.morgens en rondom mijn training moeten nemen?

sorry heb er nog niet heel veel verstand van

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X