Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Niemand kan dit toch serieus nemen, rauwe eitjes opeten met sardientjes is echt back to the 80's. en imo echt niet meer nodig voor beter resultaat, zeker niet met de supplementen die ze deze tijd hebben.
Inderdaad, Isolaat kan prima met welke drank dan ook. dus ook met melk. Als de kwark wat tegen staat qua smaak, gooi er dan 1 schep isolaat bij voor de smaak. probeer het maar eens, het zal je bevallen.
kwark vind ik gewoon ook wel lekker maar kan het idd een x proberen.
Voor s.morgens neem ik tot op heden gelijk na het wakker worden ook een isolaat shakie. dan ga ik me aankleden etc en eet mijn brinta met verwarmde melk.
Nu ik wat met tijd zit ben ik van plan alles gewoon bij elkaar te gooien.
dus whey brinta en koude melk in shake beker, mixen en opzuipen.
kan dit ook of moet je tog egt een tijdje er tussen laten?
If you do what you always did, you will get what you always got !
Whey brinta en koude melk samen, en even goed shaken is heel goed te doen hoor richard. Zorg dat het wel vloeibaar blijft, en meteen koud opdrinkt. anders vullen de brinta vezels zich met de melk en wordt het dikker, en dus moeilijker weg te krijgen.
Hier hoeft geen tijd tussen gelaten te worden, het komt tenslotte ook allemaal in de maag terecht.
Whey brinta en koude melk samen, en even goed shaken is heel goed te doen hoor richard. Zorg dat het wel vloeibaar blijft, en meteen koud opdrinkt. anders vullen de brinta vezels zich met de melk en wordt het dikker, en dus moeilijker weg te krijgen.
Hier hoeft geen tijd tussen gelaten te worden, het komt tenslotte ook allemaal in de maag terecht.
oke dan
dan gooi ik het vanaf nu gewoon allemaal samen in de shake beker.
Scheelt me weer een half uurtje s.morgens
Ik zat hier mee omdat ik dit een keer had gelezen in de B&F.
maar is te verwaarlozen dus ...
Omdat het lichaam s'morgen zo katabool is als de pest, neem je de eiwitten om het anabool te maken. Isolaat is daar perfect voor. Maar of je nu om 7:00 de eerste eiwitten neemt, en daarna pas de koolhydraten van de brinta maakt niet uit. Het kan dus gewoon op 1 tijd, eiwitten en koolhydraten van de brinta/havermout. Je lichaam kan het allemaal gebruiken! en hoe eerder hoe beter richard
Omdat het lichaam s'morgen zo katabool is als de pest, neem je de eiwitten om het anabool te maken. Isolaat is daar perfect voor. Maar of je nu om 7:00 de eerste eiwitten neemt, en daarna pas de koolhydraten van de brinta maakt niet uit. Het kan dus gewoon op 1 tijd, eiwitten en koolhydraten van de brinta/havermout. Je lichaam kan het allemaal gebruiken! en hoe eerder hoe beter richard
oke bedankt man!
de hoeveelheid brinta is afhankelijk van mijn dagelijkse behoefte zeker?
gr
Zou de dosering snelle carbs op 0,8gr per kg lichaamsgewicht zetten en de whey op 0,4
Als hij in de cut is zou ik snelle carbs na de training achterwegen laten, nergens voor nodig op glycogeenvoorrraden bij te vullen. Dat gebeurt de volgende 24 uur weg, de bcaa's en de whey shake na de training zorgen voor bescherming en niet het bijvullen van de voorraden (die toch nog niet leeg zijn)
Quantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
The capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
Academic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
It is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
Gary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...
Comment