verlies in cut

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• verlies in cut

Volgens mij verlies ik veel spiermassa in cut

heb nu aantal weken achterelkaar lopen cutten met eens in de 1-anderhalve week refeed dag.
    ik wil nu 2 weken op onderhoud gaan eten en vervolgens weer gaan cutten
    ben 18jaar, 13%, 83kg, 1.90m lang

dit is mn voedingschema

ontbijt: kcal eiw kh vet
    100gr brinta 347 10 65 2
    whey shake 220 44 1 1
    2 sneetjes br. 205 6 37 3
    pindakaas 188 8 4 16

10:00 en 12:00 verdeeld over 2 maaltijden

100gr rijst 360 8 70 2
    kip 190 43 0 2
    vis 152 36 0 1

15:00
    cashewnoten 591 19 23 47
    shake 110 22 0 0

18:00
    kip 190 43 0 2
    groente 100 12 4 2

22:00
    casseine 250 25 0 0

kcal eiw kh vet
    totaal 2903 276 204 78 niet trainingsdag
    totaal 3099 300 224 79 wel trainingsdag

heb het idee dat ik veel spiermassa heb verloren.
    volg een 3 daagse split en doe 20mins cardio na mijn KT
    ook doe ik 1-2x per week kickboksen

volgens calculators is me onderhoud 2900-3100kcal
    woog tijd terug 94kg met 17%vet

iemand enig idee ?
    Last edited by tinybite; 18-06-2011, 15:09.

Je schema ziet er goed uit volgens mij, combinatie van je 15:00 cashew en shake vind ik wel wat vreemd, vetten bij snelle eiwitten vertraagd de proteinesynthese.

Maar dat kan niet de reden zijn waarom je spieren verliest, kan het iets te maken hebben met de aanleg die je hebt om een brede man te worden?:P
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Je onderhoud ligt waarschijnlijk gewoon wat hoger. Die calculators is gewoon een indicatie. Doe bijvoorbeeld eens 200 kcal erbij per dag en kijk wat er gebeurt.

Comment

Naar mijn mening liggen de koolhydraten veels te laag, je cut te streng.

Comment

dan zakt mijn BF naar mijn gevoel veelste langzaam, zal is proberen 2 sneetjes met pindakaas toe te voegen?

Comment

Originally posted by Mauke View Post
            Je schema ziet er goed uit volgens mij, combinatie van je 15:00 cashew en shake vind ik wel wat vreemd, vetten bij snelle eiwitten vertraagd de proteinesynthese.

Maar dat kan niet de reden zijn waarom je spieren verliest, kan het iets te maken hebben met de aanleg die je hebt om een brede man te worden?:P
            denk het niet, ben lang en best wel breed gebouwd, ook in de winter toen ik wat meer vet had, was ik ook wel breed, nu lijkt dat minder doordat ik ook minder vet heb uiteraard.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
              Naar mijn mening liggen de koolhydraten veels te laag, je cut te streng.

hey snuff zou jij naar mijn schema kunnen kijken

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-gevraagd.html

Comment

Originally posted by tinybite View Post
                dan zakt mijn BF naar mijn gevoel veelste langzaam, zal is proberen 2 sneetjes met pindakaas toe te voegen?
                Maar zo werkt het niet buddy.
                Dan kun je niet zo goed niets meer eten, moet je dan eens kijken hoe snel je afvalt.
                Je dient de juiste balans te vinden om zoveel mogelijk vet en zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen.
                Wil jij je spiermassa behouden zul je het toch echt op de langdurige manier moeten doen, dwz net onder onderhoud en met een hoop cardio.
                Tenzij je gaat kuren, dan is het wel mogelijk om ver onder onderhoud te cutten met behoud van zoveel mogelijk kwaliteitsmassa.

Comment

Originally posted by sportextreme View Post
                  hey snuff zou jij naar mijn schema kunnen kijken

http://forum.bodynet.nl/dagelijkse-v...-gevraagd.html
                  Zou je het schema wat kunnen vereenvoudigen, het begint een beetje te duizelen in mijn hoofd als ik er naar kijk.

Comment

Originally posted by Snuff-Sann View Post
                    Maar zo werkt het niet buddy.
                    Dan kun je niet zo goed niets meer eten, moet je dan eens kijken hoe snel je afvalt.
                    Je dient de juiste balans te vinden om zoveel mogelijk vet en zo weinig mogelijk spiermassa te verliezen.
                    Wil jij je spiermassa behouden zul je het toch echt op de langdurige manier moeten doen, dwz net onder onderhoud en met een hoop cardio.
                    Tenzij je gaat kuren, dan is het wel mogelijk om ver onder onderhoud te cutten met behoud van zoveel mogelijk kwaliteitsmassa.
                    ik eet nu ongeveer op onderhoud met cardio, moet ik dan toch wat meer eten ?

bv 2 sneetjes brood met pindakaas o.i.d toevoegen ?

Comment

Hoeveel weken heb je nu precies gecut, hoeveel woog je voor de cut en hoeveel erna?

Comment

8 weken cutten nu ongeveer
                        woog 94kg met 17% vet
                        nu 83kg met 12,5% vet

Comment

Originally posted by tinybite View Post
                          8 weken cutten nu ongeveer
                          woog 94kg met 17% vet
                          nu 83kg met 12,5% vet
                          Hoeveel calorieen heb je tijdens je cut onder onderhoud gegeten?

Comment

Waarom eten zoveel mensen nu toch plus 250 gr eiwitten dagelijks. Daar kan ik echt niet omheen in begrip. Waarom zoveel? Iemand hier respons over?
                            Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

@snuff uhm 100-300 varrieert beetje, nu is het minder aangezien ik gewicht verlies en dus onderhoud ook daalt.

@spaake hoezo wat is er mis met boven 250gr ? altijd meer eiwitten in cut nemen

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X