afslanken vastblijven hangen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• afslanken vastblijven hangen

Beste,

Ik ben al verschillende maanden aan het lijnen, ik kwam van 105 kg 176 cm
    naar 85 kg 176 cm net 18 geworden.
    Nu denk ik omdat ik al 2 weken niet meer afval maar 2 kg ben bijgekomen in de plateau-fase zit.

Nu werkt dit enorm demotiverend, zijn er manieren om het lichaam te ontwennen van deze fase zodat er terug een vetverbranding plaatsvind.

Ik doe krachtraining, 2 a 3 / week, cardio ga ik terug beginnen loop vna de week.

ik eet ongeveer tussen de 1800 - 2100 kcal per dag, ik werk als IT'er dus zittend beroep.

heb thuis nog een lichaamsanalyse gdn van de morgen:

kg 86.6

vetpercentage 29.9 %

vochtpercentage 46.1 %

spiermassa 35.5 %

BMI 28.0

BMR 2015 kcal

ik neem synedrine als fatburner en probeer altijd 2 a 3 proteineshakes te drinken met 40 gr eiwit / shake

alvast bedankt
    Geschiedenis herhaalt zich, sehr stolz!

Je eet te weinig voor je gewicht. Veel te weinig. Je lichaam gaat dan net vasthouden aan zijn reserves en niet kunnen bouwen aan spieren. Meer eiwit consumeren 300 kcal tot 400 kcal hoger gaan op trainingsdagen en vet laag houden. Dan komt dat wel goed. Het hangt natuurlijk van vele zaken af. Probeer uit te dokteren wat het beste is. Als je ergens negatief resultaat tegemoetkomt vind daar dan gewoon een oplossing in door het te bekijken.
    Yes love, I'm able to turn stones into flowers!!!

Verlichting is houden van jezelf!!!

Comment

Mag ik vragen hoe jij een dermate accurate lichaamsanalyse uit kunt voeren?
      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Originally posted by Mauke View Post
        Mag ik vragen hoe jij een dermate accurate lichaamsanalyse uit kunt voeren?
        een speciale weegschaal gekocht ;-))

Comment

Originally posted by tuner1346 View Post
          een speciale weegschaal gekocht ;-))
          hmm... altijd opletten met die "speciale" weegschalen... zijn vaak onnauwkeurig.. Daarnaast zou ik niet kijken naar cijfertjes in jouw geval maar naar de spiegel... Wat is je voedingschema???

Comment

Dat schema kan je in z'n andere draadje vinden. Om onduidelijke reden heeft hij de vraagstelling tweemaal geplaatst.
            http://forum.bodynet.nl/afslanken/46...se-lijnen.html
            Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

1. je bent te lang aan 1 stuk bezig met afvallen. na 8-12 weken moet je weer op of net boven onderhoud gaan zitten
              2. je eet te weinig om je metabolisme überhaupt te motiveren om iets te gaan verbranden.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                Dat schema kan je in z'n andere draadje vinden. Om onduidelijke reden heeft hij de vraagstelling tweemaal geplaatst.
                http://forum.bodynet.nl/afslanken/46...se-lijnen.html
                ik dacht dat ik hem niet had gepost omdat er toen iets met mijn internet was.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                X