brinta pwo shake

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• brinta pwo shake

leden,

Ik heb gister de isolaat perfection gehaald bij b&f .

ik train soms na het avond eten om een uur of 8.

voor trainen heb ik dan een dikke maaltijd met carbs en eiwitten, ongeveer uurtje ervoor.

nou neem ik die isolaat shake dan rond uurtje of 9 na het traine.

na veel rond te hebben gelezen ben ik van mening dat je genoeg insuline respons krijgt door alleen de whey shake en hoef ik geen dextrose meer na het trainen te pakken.

maar mijn probleem is nu dus ik denk dat het goed is om hier nog carbs bij te nemen. (ook al heb ik overdag genoeg carbs gegeten.

Om zeker van te zijn dat ik het goed doe zit ik eraan te denken om brinta samen met mijn whey te nemen na trainen.

Daarna gewoon alleen langzame eiwitten om uur of 10.

is het goed om brinta door je whey shake te doen? dan bedoel ik gewoon samen in 1 shake?

alvast bedankt
    If you do what you always did, you will get what you always got !

Originally posted by richard21 View Post
    leden,

Ik heb gister de isolaat perfection gehaald bij b&f .

ik train soms na het avond eten om een uur of 8.

voor trainen heb ik dan een dikke maaltijd met carbs en eiwitten, ongeveer uurtje ervoor.

nou neem ik die isolaat shake dan rond uurtje of 9 na het traine.

na veel rond te hebben gelezen ben ik van mening dat je genoeg insuline respons krijgt door alleen de whey shake en hoef ik geen dextrose meer na het trainen te pakken.

maar mijn probleem is nu dus ik denk dat het goed is om hier nog carbs bij te nemen. (ook al heb ik overdag genoeg carbs gegeten.

Om zeker van te zijn dat ik het goed doe zit ik eraan te denken om brinta samen met mijn whey te nemen na trainen.

Daarna gewoon alleen langzame eiwitten om uur of 10.

is het goed om brinta door je whey shake te doen? dan bedoel ik gewoon samen in 1 shake?

alvast bedankt
    nee, dat vertraagt de opname van de whey,
    neem het een half uur na je whey shake of doe wat maizema bij je whey.
    “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
      nee, dat vertraagt de opname van de whey,
      neem het een half uur na je whey shake of doe wat maizema bij je whey.
      maar ik krijg zoizo geen carbs meer na mijn trainen. de brinta is het enige nog dan.

Je wilt tog ook zo snel mogelijk die carbs hebben in je lichaam.

Dan kan je tog het beste brinta + whey samen nemen in een shake?

het zou mis de whey vertragen, oke, maar ik heb de carbs dan wel weer een uur eerder tog?

of heb ik het mis?

Comment

Isolaat word snel opgenomen (mits alleen genomen, of met dextro). Brinta erbij doen zorgt er juist voor dat dit effect verzwakt.

Dus inderdaad gewoon voor je training een flinke berg brinta nemen, na je trainen de isolaat en voor je gaat slapen een trage eiwitbron zoals bijv. een blikje tonijn of een aantal eieren met wat groente.
        'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
          Isolaat word snel opgenomen (mits alleen genomen, of met dextro). Brinta erbij doen zorgt er juist voor dat dit effect verzwakt.

Dus inderdaad gewoon voor je training een flinke berg brinta nemen, na je trainen de isolaat en voor je gaat slapen een trage eiwitbron zoals bijv. een blikje tonijn of een aantal eieren met wat groente.
          dus geen carbs meer na trainen?

gr.

Comment

iemand?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
            X