hoe maken jullie havermout klaar?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Patricia86 View Post
    Ik maak er cement van. Het liefste zo dik, dat je het met mes en vork zou kunnen eten. Heerlijk
    haha same here

Comment

Originally posted by talalelh15 View Post
      Vind er niet eens meer smaak aan zitten, het is gewoon een gewoonte geworden.

150 gram havermout
      500 ml ongezoet melk nog he:P
      geen whey, ik zit skir XD
      banaan
      30 gram pindakaas
      Skiere tijden woeleh?
      Never send a boy to do a mans job!

Comment

Originally posted by beat-boxer View Post
        Skiere tijden woeleh?
        Komt die mij woelehhen(als dit uberhaupt een woord is). Morgen gelukkig me whey toch binnen, hosselaar abi.

Comment

hahaha skere timers.. floes is voor het oprapen sahbi

Ik ga denk ik voortaan 1kg havermout in de blender doen en dan heb je al havermeel. Hoef je dat alleen nog maar in je shaker te doen met melk en whey en klaar is je ontbijt
          sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Originally posted by kojak View Post
            hahaha skere timers.. floes is voor het oprapen sahbi

Ik ga denk ik voortaan 1kg havermout in de blender doen en dan heb je al havermeel. Hoef je dat alleen nog maar in je shaker te doen met melk en whey en klaar is je ontbijt
            Boetes alles vriend. Inleveren al me geld, word gek.

Comment

Magere melk mixen met havermout, 3 minuutjes in de magnetron en dan een eetlepeltje honing er door heen roeren. Klaar.
              Geniet, en drink met maten!

Comment

Magere yogurt en dan havermout en klaar is het ontbijt
                Wie het laatst snapt de grap niet

Comment

ik doe nu havermout met melk en me whey er doorheen.
                  bevalt me prima. Ik warm het niet op, want dan kan ik veel minder op

Comment

ene glas water,andere glas 150 gram havermout.havermout in je mond werken,weg drinken met water.
                    in 2 minuten op

Comment

Benodigdheden

• 100 gram Havermout (bijv. Quaker)
                      • 300 mL magere- of karnemelk
                      • Eventueel: 25 gram wei-eiwit (als je regelmatig aan krachtsport doet)

Bereiding

• Mix 300 mL melk met 100 gram havermout in een schaaltje
                      • Doe het schaaltje ongeveer 3 tot 4 minuten in de magetron (650 W) tot je bubbeltjes ziet komen in het schaaltje.
                      • Roer het even door en laat het schaaltje daarna nog 5 minuutjes afkoelen en eten maar!

Opmerkingen

• Let er op dat je ongesuikerde havermout koopt. Natuurlijke havermout heeft ongeveer 1 gram suiker per 100 gram. Een goede havermout is Quaker, deze kun je in vrijwel iedere supermarkt kopen. Je kunt met dit ontbijt zelf variaties aanbrengen door er bijv. stukjes fruit of rozijnen in te doen.
                      • Dit ontbijt heeft een lage Gi-waarde, wat betekent dat het langzaam verteert in je lichaam en je dus een lange tijd van energie voorziet. Daarom is het ideaal als je wilt afvallen omdat je de rest van de ochtend geen zin meer in snoep, koekjes etc. hebt. Maar het is ook ideaal als je krachtsporter bent; doordat je wei-eiwit toevoegt, krijg je bij dit ontbijt ongeveer 48 gram eiwitten binnen.
                      • Dit ontbijt is rijk aan calcium, fosfor, vitamine B1 en magnesium. Het bevat verder weinig verzadigd vet.

Voedingswaarde per portie

Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

80-100 gram havermout in de blender , dan 40 gram whey en een banaantje erbij dan water en gaan...

Comment

In plaats van havermout neem ik havervlokken, die meng ik met pitten en wat stukjes gedroogd fruit en mik ik door de kwark, of eet ik zo als muesli.
                          Status: pakt het weer rustig aan op.

Comment

100gr havermeel + 40 gr whey in shakebeker

300 a 350ml water erbij, shaken en opdrinken!

Comment

Originally posted by Richard075 View Post
                              400ML water in de shakebaker,150gr havermout,50gr whey ,schep honing,3ei eiwitten,shaken,en opdrinken maar!!!
                              Wat voor reusachtige shakebeker heb jij? past bij mij niet.. heb al moeite met 120 gram havermoutmeel en 40 gram whey..
                              "The only thing worse than failing is not trying."

Comment

Fine oats van body en fitshop met Isolaat en wat water. mix it up.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X