Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
hahaha skere timers.. floes is voor het oprapen sahbi
Ik ga denk ik voortaan 1kg havermout in de blender doen en dan heb je al havermeel. Hoef je dat alleen nog maar in je shaker te doen met melk en whey en klaar is je ontbijt
sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70
you know they can't handle us like debbies does dallas
hahaha skere timers.. floes is voor het oprapen sahbi
Ik ga denk ik voortaan 1kg havermout in de blender doen en dan heb je al havermeel. Hoef je dat alleen nog maar in je shaker te doen met melk en whey en klaar is je ontbijt
Boetes alles vriend. Inleveren al me geld, word gek.
Eventueel: 25 gram wei-eiwit (als je regelmatig aan krachtsport doet)
Bereiding
Mix 300 mL melk met 100 gram havermout in een schaaltje
Doe het schaaltje ongeveer 3 tot 4 minuten in de magetron (650 W) tot je bubbeltjes ziet komen in het schaaltje.
Roer het even door en laat het schaaltje daarna nog 5 minuutjes afkoelen en eten maar!
Opmerkingen
Let er op dat je ongesuikerde havermout koopt. Natuurlijke havermout heeft ongeveer 1 gram suiker per 100 gram. Een goede havermout is Quaker, deze kun je in vrijwel iedere supermarkt kopen. Je kunt met dit ontbijt zelf variaties aanbrengen door er bijv. stukjes fruit of rozijnen in te doen.
Dit ontbijt heeft een lage Gi-waarde, wat betekent dat het langzaam verteert in je lichaam en je dus een lange tijd van energie voorziet. Daarom is het ideaal als je wilt afvallen omdat je de rest van de ochtend geen zin meer in snoep, koekjes etc. hebt. Maar het is ook ideaal als je krachtsporter bent; doordat je wei-eiwit toevoegt, krijg je bij dit ontbijt ongeveer 48 gram eiwitten binnen.
Dit ontbijt is rijk aan calcium, fosfor, vitamine B1 en magnesium. Het bevat verder weinig verzadigd vet.
Woensdag trainen overgeslagen, hopende dat vrijdag geheel opgeknapt zou zijn. Gedeeltelijk gelukt, alleen merk ik erge krampen rond m'n linker kuit /...
Trenabol Inj 1 Amp is a strong energy booster that is designed to enhance your strength, endurance, and overall workout performance. Engineered for athletes...
Comment