Voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingschema

BN'ers,

Na enig gepuzzel heb ik een voedingsschema gemaakt dat ik wil volgen in juli.

Bijgevoegd is het schema.

GRAAG COMMENTAAR.

Heb 2 opmerkingen:
    1. Heb karbonade aangevinkt als vlees bij het avondeten. Maar dit verschilt per keer. Er is helaas geen vleesspread (zoals de groente, wat nu?)
    Is dit vlees te vervangen door tonijn uit blik?? Of zelf gerookte forel(300 a 400gram)?

2. Zijn aardappelen prima? Of moet ik dit vervangen door rijst? Dan kook ik eenmaal veel rijst dat ik verdeel over een aantal avonden. ipv mijn aardappelen.
    Last edited by Kevster; 14-02-2012, 10:05.

Iemand?

Wil morgen al starten met het schema indien er reacties komen

Comment

FF snel gekeken:
      07:30 =
      Whey shake, neem deze 's ochtends, je lichaam heeft hele avond geen voeding gehad en whey is dus ideaal als snelle eiwit bron.

10:30 =
      Whey eruit, probeer iets hoger in KH te gaan zitten, miss wat meer maizena?
      Voeg toe: eiwitbron -> blikje tonijn of 3 a 4 eieren.

13:00=
      Dit zijn 4 sneetjes brood? Ik zou hier toch wat meer kip opgoooien.
      1 pakje(100 gram) moet een stuk beter lukken voor de eiwitten.

21:30=
      Ik zou de kwark eruit halen en zon 50 gram pinda's wegeten. eiwitten en goede vetten.

23:30=
      Voor het slapen gaan je kwark(500 gram)

thats about it.
      Wellicht nog een x ergens een blikje tonijn wegkanen voor extra eiwitten.

Succes!
      "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

bij shake staat er 44 gram, lijkt me veel simpeler als je het gewoon afrond op 40 en je behoefte meer uit ete haalt

je shake ook mss beter met water neme ipv melk en na de training ipv voor

rond je training het meeste van de carbs dat je nodig hebt je mond in duwe en zoals buffallo al zegt de kwark voor het slapegaan eten

en probeer iets meer gevarieerd te eten , minder brood

succes
        next goal: becoming baloe jwt

"velen voelen zich geroepen,maar weinigen zijn uitverkoren"

Comment

Oke, in de middag heb ik 4 sneden brood staan.
          Alles met kipfilet, maar ik kan er ook 2 kipfilet van maken en 2 pindakaas.

Ja de variatie is moeilijk, daar heb ik hulp bij nodig.

Ik had juist gelezen dat je beter je shake voor de training kan nemen ipv daarna.

En de kwark staat er toch netjes in om 21.30? 450 gram?

Comment

Niemand zin om mij te helpen?

Comment

Ik pak zelf (op trainingsdagen) 25g whey 's ochtends, 12,5g voor de training en 25g na de training.

Ik zou er 6 boterhammen van maken, die 4 met kipfilet gewoon zo laten en 2 met pindakaas.
              Knal ook wat boter op je brood en voeg wat noten toe aan je schema, want je moet echt wel 1-1,5x je lichaamsgewicht in vetten eten

Kwark gewoon 5mins voordat je je bed induikt
              Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Originally posted by flater2 View Post
                BN'ers,

Na enig gepuzzel heb ik een voedingsschema gemaakt dat ik wil volgen in juli.

Bijgevoegd is het schema.

GRAAG COMMENTAAR.

Heb 2 opmerkingen:
                1. Heb karbonade aangevinkt als vlees bij het avondeten. Maar dit verschilt per keer. Er is helaas geen vleesspread (zoals de groente, wat nu?)
                Is dit vlees te vervangen door tonijn uit blik?? Of zelf gerookte forel(300 a 400gram)?

2. Zijn aardappelen prima? Of moet ik dit vervangen door rijst? Dan kook ik eenmaal veel rijst dat ik verdeel over een aantal avonden. ipv mijn aardappelen.

300 gram vlees lijkt me een beetje veel. zou dat op 150 gram oid drukken,

Originally posted by stokbelg View Post
                bij shake staat er 44 gram, lijkt me veel simpeler als je het gewoon afrond op 40 en je behoefte meer uit ete haalt
                maatschepje is 22 gram dus vandaar de 44 gram vermoed ik.

@ ts.
                wat is je gewicht, je doel. en ongeveer je behoefte.
                ik gok dat je wilt bulken omdat die rood is, dan kom je kcal tekort. ooit gedacht aan brinta met melk? goede bron van kh en makkelijk eiwitten. hier kan je dan tevens ook je snelle eiwitten bijdoen om zo snel mogelijk uit katabole stand te komen

voor je training 1 schep whey. dus 22 gram.
                na je training ook direct een shake nemen met evt de maizena erbij voor je kh. maar weet dus niet of je wilt cutten of bulken anders kan je de maizena weglaten.
                en zoals wilco al zegt probeer wat vetten erin te verwerken

Comment

Thnx Buffalo

Ik pas hem direct aan.

Dit is de aangepaste versie
                  Denk dat ik nu een heel eind kom!

Overigens zit ik nogsteeds met het avondeten - vlees!
                  Steeds verschillend, wat vul ik in??

PS.. ik kan niet meer bijlagen posten:|.. Hoe moet ik ruimte daarin maken? Waar verwijder ik mijn vorige bullshit :P

Comment

Maak gewoon een screenshot van je excel bestandje, upload je plaatje bij een site en dan voeg je een plaatje in je post met die link die je krijgt.

Laat je avondeten gewoon eruit en tel daar ongeveer 500kcal voor.. doe ik ook en boeit verder niet zoveel
                    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

@ Posseltje.

Oke thnx.

Nou ik ben 19 jaar, 74kilo, 1.80m lang..
                      Fitness nu een jaar.

Ik heb 18% vetpercentage.. Dus onderhoud/cut lijkt me het beste.. OF heb ik dit verkeerd??

Ps. waar kan k me bijlages verwijderen zodat ik nieuwe kan posten?

Comment

bijlages kan je niet verwijderen volgens mij. ik krijg ze bij mij ook niet verwijderd.
                        1e Masters Superbody YBF 2011!
                        Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/0...ma%25paint.jpg

Hier de Link

Wat is het beste voor mij??

Bulk, Cut of Onderhoud?

heb 18% vetpercentage!

Comment

@ wilco, posseltje

Al bekeken?

Volgens mij heb ik jullie adviezen aardig meegenomen

Comment

als je nu 2800 kcal binnen krijgt heb je genoeg voor je onderhoud wil je afvallen dan zou ik de 2x maizena en eenbanaan eruithalen scheelt gauw 250 kcal verder gewoon doen en kijken wat het je brengt. je kan altijd nog zo'n carb cycle dieet doen. schijnt aardig goed te werken voor vet verbranding

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X