Voedingschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eet je alleen maar broodjes of brood? Anders moet je dat even veranderen naar volkorenbrood.
    Persoonlijk zou ik als ontbijt gewoon 100g brinta of havermout pakken en zelfs met je avond eten erin zit je maar 200kcal boven onderhoud, lijkt me wat weinig.

Maar 18% vet is het dan wel verstandig voor je om te gaan bulken? Ik zou zelf eerst even terug gaan naar de 12 en dan pas flink (clean)bulken.

Ik zou voorstellen om nu ongeveer 3 maanden te cutten, dan 6 maanden flink bulken en dan voor de zomer weer cutten?
    Current status: Bulkin' and gainin'

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

Sorry, ik zit flink in de war met een andere post die wilde gaan bulken
      Vergeet het tweede stukje over die bulk uit m'n post maar :P

"The mind is the limit. As long as the mind can envision the fact that you can do something. You can do it, as long as you really believe 100 percent."

Comment

@Wilco,

Dat lijkt me een goed plan

Ja ik eet volkorenbroodjes (snede brood, gewoon normaal... u know xD).

Ja ik wil nog even groeien voor de zomer.. Even dat laatste maandje vol gas met voedingschema.
        Groei ik ook nog wel in de Cut? Anders eet ik op onderhoud

@Possel:
        Van de Maizena krijg je een drogere look, right?
        Vandaar dat ik die er dan graag in laat..
        Is 6 snede brood niet veel in de middag? (4 x kipfilet, 2 x pindakaas)

Comment

Wilco, Posseltje?..

Ik hoop op een reactie

Ga nu me schouders en benen eens flink aanpakken..

Comment

Back.

Heb ook mijn vetpercentage laten meten met de huidplooimeter.
            bicep: 5.5
            tricep: 8
            Schouderblad links: 10
            Heup links: 15
            Totaal 38.5 ... Bij mijn leeftijd (20 jaar) Zit ik tussen de 15.9 en 16.1%

Ik wil dus een CUT schema :d.. Wil toch in 1.5e maand even 2% verliezen indien mogelijk!

Moet ik nu mijn schema aanpassen??

Comment

http://fotopocket.nl/fpimages/2011/0...CUT-schema.jpg

Mijn CUT schema.

Heb de maizena eruit gehaald.
              Heb me 2 bananen er ook uitgehaald!

Avondeten: Vlees --> heb ik eruit gehaald. Elke avond is dit anders. Ik zou niet weten welke waarde ik hiervoor moet invullen.. gehaktbal/schnitzel/kipfilet/hamlap/karbonaat etc..

Ik heb hiervoor dus 200 tot 400 calorieën over.. Bij 400 is de grens met Onderhoud.

Nog comments??

Comment

Verhoog je vetten tot minimaal 1x lichaamsgewicht, liever iets meer zelfs in de cut en kijken hoe je dan uitkomt kwa calorieen.
                Heb je er teveel voor jou mening dan knal je gewoon die banaan eruit en koop je wat vitamine pillen bij de kruidvat

Comment

Me bananen zijn eruit

Ennuh.. Me vlees van de avond moet er nog in
                  Dan kom ik op genoeg vetten! Geloof me.

Comment

Niet ieder vlees bevat veel vetten maargoed doe je boter op je brood? of heb je dat er al bij staan in je schema? Anders ben je nu klaar om te knallen veel succes!

Tips: Kijk niet te vaak in de spiegel en ga niet te vaak op de weegschaal dan kan je jezelf nog wel eens demotiveren.
                    Maak in ieder geval een before pic en een after, want die wil ik wel zien Misschien voor jezelf elke 2weken een nieuwe pic maken? Nogmaals succes!

Comment

@Wilco

Ja thnx man.
                      Ik ga zaterdag van start. Dan kan ik kwark + noten + tonijn inkopen.

Ja ik zal elke 2 weken pic maken + wegen + BF meten.

Off Topic: Heb jij ooit je bf laten meten met een huidplooimeter?

Comment

Nee, geen ervaring mee maar ik heb wel vernomen dat dit nog een behoorlijk gepruts is :P en je beter door iemand kan laten doen.

Ik weet niet hoe het zit met je financiele situatie, maar zelf haal ik altijd tonijn en walnoten bij de lidl en kwark bij de aldi of c1000 eigen merk. Is goed spul en ook erg chill kwa prijsverhouding

Ben nu al benieuwd naar het resultaat Kan ik mezelf motiveren wanneer ik ga cutten

Comment

Haha thanks Wilco.

Ben vandaag gestart, maar heb ook deels zitten prutsen:S

Vandaag heel de dag met me neefje (4jaar) op de kermis gezeten.. Me tonijn uit blik + me half 4 tussendoortje viel weg.. In de plaats nam ik 400 gr kibbeling (en ipv 6 snede brood, 2 pindakaas 4 kipfilet, nam ik 1 kipfilet 2 pindakaas)...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                          X