beste mede bner's
ik zit in twijfel, ik ga mijn carbs ietsje opvoeren en ipv de standaard rijst te eten wilde ik tortilla wrap bodem nemen, helaas worden de carbs daardoor snel opgenomen in het lichaam, aangezien ik dextrose neem is mijn lichaam al verzadigd met snelle carbs, dus wil ike de wraps voor mijn training eten.
en aangezien ik niemand wraps zie eten twijfel ik wel of het een goeie keuze is.
het gaat hier over 120gr. p.dag op een trainingsdag.
voedingswaarde per 100gr
eiwitten: 9,5
koolhydraten: 54
vetten: 7
waarvan verzadigd 0,8
waarvan onverzadigd 3,9
meervoudig verzadigde vetten: 1,8
waarvan omega 3 vetten 0,4
daarnaast weet ik niet hoeveel zout het product bevat, op de verpakking staat 0,5% alleen weet ik dat niet in grammen.
graag comments?
ik zit in twijfel, ik ga mijn carbs ietsje opvoeren en ipv de standaard rijst te eten wilde ik tortilla wrap bodem nemen, helaas worden de carbs daardoor snel opgenomen in het lichaam, aangezien ik dextrose neem is mijn lichaam al verzadigd met snelle carbs, dus wil ike de wraps voor mijn training eten.
en aangezien ik niemand wraps zie eten twijfel ik wel of het een goeie keuze is.
het gaat hier over 120gr. p.dag op een trainingsdag.
voedingswaarde per 100gr
eiwitten: 9,5
koolhydraten: 54
vetten: 7
waarvan verzadigd 0,8
waarvan onverzadigd 3,9
meervoudig verzadigde vetten: 1,8
waarvan omega 3 vetten 0,4
daarnaast weet ik niet hoeveel zout het product bevat, op de verpakking staat 0,5% alleen weet ik dat niet in grammen.
graag comments?
Comment