Voedingsschema

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Voedingsschema

Hierbij bijgevoegd m'n schema!
    Graag suggesties en tips.
    Ik ben zelf 17 dus ik wil niet al te strak leven!
    Graag zelf 3/4 keer per week sporten (cardio & krachttraining)
    Attached Files

Originally posted by MrGangstaQ View Post
    Hierbij bijgevoegd m'n schema!
    Graag suggesties en tips.
    Ik ben zelf 17 dus ik wil niet al te strak leven!
    Ga zelf 3/4 keer per week sporten (cardio & krachttraining)
    Ik kon niet meer editten dus maar zo!
    Ik heb 2680 kcal nodig en heb een vetpercentage van 10.6%.
    Ik weeg zelf 66.8KG met een lengte van ongeveer 1.80m.
    Ik wil graag naar een vetpercentage toe van 8%! Daarmee hoop ik ook het laatste beetje overtollige vet weg te halen rond me buik!

Comment

je bent al hardstikke mager man, ga meer eten, veel meer eiwitten sowieso, wat je nu eet is echt veel te weinig

Comment

Originally posted by 2705 View Post
        je bent al hardstikke mager man, ga meer eten, veel meer eiwitten sowieso, wat je nu eet is echt veel te weinig
        Heb je makkelijke ideeen? Spullen die niet te veel kosten met veel eiwitten? Heb gister al de tip gekregen van kipfilet en kwark!

Comment

Als ik jou was zou ik dus sowieso niet nog meer gaan afvallen want dan hou je helemaal geen spieren over en krijg je er ook geen spieren bij. Als je bang bent om dik te worden vlak voor de zomer zou ik zeggen ga op onderhoud eten. Zo rond de 2900/3000 calorieen vermoed ik.

Producten die niet heel duur zijn en makkelijk te bereiden zouden kunnen zijn:

Sochtends beginnen met whey+brinta+melk
          Tussendoor volkorenbrood met kipfilit
          Rijst met kip
          Volkorenbrood met ei(gebakken of gekookt maakt niet uit)
          Avond eten met vlees + groente + aardappels/rijst
          Voor het slapen 500gram kwark
          Tussendoor kan je ergens ook nog noten nemen, pinda's, cashewnoten bijvoorbeeld (wel ongezouten nemen)

Comment

Originally posted by 2705 View Post
            Als ik jou was zou ik dus sowieso niet nog meer gaan afvallen want dan hou je helemaal geen spieren over en krijg je er ook geen spieren bij. Als je bang bent om dik te worden vlak voor de zomer zou ik zeggen ga op onderhoud eten. Zo rond de 2900/3000 calorieen vermoed ik.

Producten die niet heel duur zijn en makkelijk te bereiden zouden kunnen zijn:

Sochtends beginnen met whey+brinta+melk
            Tussendoor volkorenbrood met kipfilit
            Rijst met kip
            Volkorenbrood met ei(gebakken of gekookt maakt niet uit)
            Avond eten met vlees + groente + aardappels/rijst
            Voor het slapen 500gram kwark
            Tussendoor kan je ergens ook nog noten nemen, pinda's, cashewnoten bijvoorbeeld (wel ongezouten nemen)
            Heb zelf nu nog geen whey! Gister zei m'n sportinstructeur dat je van veel eiwitten pukkels krijgt?

Comment

Heb zelf nu nog geen whey! Gister zei m'n sportinstructeur dat je van veel eiwitten pukkels krijgt?
              Ik gebruik nu een week al Whey isolaat perfetion ....nog geen pukkels:P klop klop

Comment

Ik vergat in mijn bovenstaande post ook nog een whey shake na je training. Ik weet niet of je van whey pukkels krijgt. Toen ik begon met trainen ben ik gelijk begonnen met goed eten. Ik kreeg toen wel een paar pukkels, maar dit kwam voornamelijk door de verhoogte eiwit consumptie en niet zozeer door de shakes. Nu is mijn lichaam gewend aan de hoge hoeveelheid eiwitten en heb ik er nog zelden last van.

Comment

Iemand die goede goedkope shakes weet? En welke site is te vertrouwen?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                  X