Hulp nodig om doel te bereiken!

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Hulp nodig om doel te bereiken!

Beste Bodynet leden,

Eerst even voorstellen . Ik ben een man van 22 jaar, ben 1.80M en weeg 80Kg met een vetpercentage tussen de 14 a 15%, mesomorph lichaamstype. Ik sport al jaren maar ik ben enige tijd gestopt wegens mijn privé leven. Tijdens het stoppen natuurlijk aangekomen haha. Nu is het tijd om aangepakt te worden. Mijn doel is om mijn vetpercentage te verminderen en weer een strakkere uiterlijk te krijgen in de komende 3 maanden. I know, 3 maanden is misschien te kort zullen de meeste zeggen, maar denk dat het met de juiste voeding, training en strenge discipline wel te behalen is! Ik heb me dus ingeschreven op mijn oude sportschool om weer intensief te trainen. Vanaf volgende week begin ik weer met Kickboksen en wil ook voor het eerst beginnen met serieus fitnessen waardoor ik wat massa aanmaak en strakker wordt. Ik heb de zomersticky gelezen over voeding en met de calorie calculator kwam ik uit op 2765 cal. onderhoudsniveau. Heb een voeding schema gemaakt (Nam voedsel nooit serieus vroeger...) voor de eerste keer. Ik heb dus 500 kcal afgetrokken van 2765 kcal = 2265 kcal en dit is volgens de bodybuilding termen dus een 'cut' schema. Als bijlage mijn voeding schema en mijn training schema met mijn cardio en fitness tijden erin vermeld. Graag hoor ik van jullie en verwacht goeie tips en reacties!

PS: zijn die Whey Shakes echt te drinken? Ik ga volgende week mijn eerste innemen.

Whey is heerlijk!! Succes kerel! Ben benieuwd wat je kan bereiken in 3 maanden! Pak er anders creatine bij de laatste zes weken!
    Constantia et labore

Comment

Whey shakes zijn net milkshakes dus goed binnen te houden

Welkom btw!
      In adaptation we trust

Deadlift 285 kilo
      Squat 230 kilo
      Bankdrukken 137.5 kilo
      Powerlift totaal 652.5 kilo

Mijn trainingslog

Comment

Beste mensen,

Bedankt voor jullie reacties! Ik was vergeten mijn bijlage hier toe te voegen! Als jullie enige tips of reacties hebben willen jullie dan zo vriendelijk zijn en naar mijn originele discussie kijken waar de bijlage in zit! Bedankt allemaal

Comment

Hoi welkom op bodyney.

Comment

welkom !!
            Lost all i got

Comment

Thanks voor de welkoms!

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse