Hallo ik zal mij even voorstellen, ik ben Machiavelli en ben 19 jaar. Ben al zo'n jaar bezig met krachttraining en ben van 63 kilo naar 75 kilo gegaan met een lengte van 1,83. Ik had niet echt een specifiek voedingsschema, ik heb gelukkig wel mijn vetpercentage van 15 procent behouden. Echter merk ik nu wel dat ik moeilijker aankom, ik wil graag de 80 kilo halen en heb nu een voedingsschema gemaakt, ik zou graag wat opmerkingen erover ontvangen van wat experts. 7:00 sta ik op:- flinke kom brinta met 1 gesneden banaan erin- 2 broodjes met eiwit10:00- 4 broodjes met kipfilet- glaasje melk- 1 appel12:30- glaasje melk- 6 broodjes met oa. tonijn, sandwichspread en kipfilet15:00- 1 schaaltje kwark (zo'n 100 gram)- 2 sultana's- sinaasappelsap17:00 2 borden wat de pot schaft18:00 pre workout: een sultana19:30 postworkout: 4 dextran energy tabletten en een banaan22:00 kwartier voor slapen gaan: 200 gram kwarkNB ik heb hem inmiddels in excel neergezet en kom op 3300 kcal met een verdeling van eiwit: 20%, koolydraten 70% en vet 10%, ik weet nit echt of dat nou echt heel goed is.. denk dat er wat meer eiwitten in moet he?Bij voorbaat dank, en sorry als ik jullie erger met mij vraag maar zou het fijn vinden als jullie mij konden helpen :P
Aanmerkingen gezocht op mijn voedingsschema
Collapse
X
-
Aanmerkingen gezocht op voedingsschema gevorderde beginner
Hallo ik zal mij even voorstellen, ik ben Machiavelli en ben 19 jaar. Ben al zo'n jaar bezig met krachttraining en ben van 63 kilo naar 75 kilo gegaan met een lengte van 1,83. Ik had niet echt een specifiek voedingsschema, ik heb gelukkig wel mijn vetpercentage van 15 procent behouden. Echter merk ik nu wel dat ik moeilijker aankom, ik wil graag de 80 kilo halen en heb nu een voedingsschema gemaakt, ik zou graag wat opmerkingen erover ontvangen van wat experts.
7:00 sta ik op:
- flinke kom brinta met 1 gesneden banaan erin
- 2 broodjes met eiwit
10:00
- 4 broodjes met kipfilet
- glaasje melk- 1 appel12:30
- glaasje melk
- 6 broodjes met oa. tonijn, sandwichspread en kipfilet
15:00
- 1 schaaltje kwark (zo'n 100 gram)- 2 sultana's- sinaasappelsap
17:00 2 borden wat de pot schaft
18:00 pre workout: een sultana19:30 postworkout: 4 dextran energy tabletten en een banaan
22:00 kwartier voor slapen gaan: 200 gram kwark
NB ik heb hem inmiddels in excel neergezet en kom op 3300 kcal met een verdeling van eiwit: 20%, koolydraten 70% en vet 10%, ik weet nit echt of dat nou echt heel goed is.. denk dat er wat meer eiwitten in moet he?Bij voorbaat dank, en sorry als ik jullie erger met mij vraag maar zou het fijn vinden als jullie mij konden helpen :P
Shit ik ben zo'n niet technisch ik heb nu 2 keer hetzelfde bericht gestuurd maar heb ik mn eerste bericht wat overzichtelijker gemaakt
-
Veel te veel koolhydraten en veel te weinig vetten en eiwitten.
Je mag van geluk spreken dat je je vetpercentage behouden hebt.
Weet niet waarom je 10 broodjes zou eten en maar 100 gram kwark?
Meer eiwitten en vetten toevoegen:
eieren, noten, tonijn, zuivel, pindakaas, whey.
Comment
-
Jep, dacht het al.. Nah ik eet wel 300 gram kwark he voor de duidelijkheid. Pindakaas eet ik ook wel redelijk vaak op brood, ik vraag me af, zouden eiwitshakes misschien dan een uitkomst zijn om de benodigde eiwitten binnen te krijgen? En hebben jullie nog eiwitrijke aanraders? Btw ik vroeg me af of mn eetschema post training wel in orde was??Last edited by Machiavelli; 18-07-2011, 15:20.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Post300 gram kwark is alsnog niets
ik eet 1 kilo per dag, lol
Als je je eiwitten ook uit vlees, vis, eieren en zuivel kunt halen, zie ik niet echt een probleem van minder kwark.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Hoezo zou die teveel kh hebben? Zit ie op kantoor of is hij bouwvakker? Of mischien is die elke dag 2uur onderweg naar school oid.
Pre en post zijn niet goed. Om 10 uur zoveel brood? Beter die in de ontbrekende maaltijd na trainen gooien.
15:00 sultanas weg sinas weg kwark weg. Neem een blikje tonijn ofzo
Voor t slapen meer kwark
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
door GraceAmeliaQuantitative research is used in the dissertation writing process by presenting a hypothesis and using instrumentation such as surveys and questionnaires...
-
Kanaal: Algemeen
2 uur geleden -
-
door GraceAmeliaThe capacity of an individual to express consent is influenced by several factors. Cognitive abilities, emotional state, cultural background, and external...
-
19 uur geleden -
-
door arielwilsonAcademic research work requires critical thinking, systematic analysis and well-structured writing as is the case with a PhD program. Public and PhD thesis...
-
3 dagen geleden -
-
door davidsoyIt is not always easy to write a dissertation, however with the right assistance, everything turns out fine. British dissertation help is useful to guidance...
-
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 120kg 0x
- 60kg 5x (pin zercher squat)
Safety bar back extension:
- 30kg 8x...-
Kanaal: Trainingslogjes
22 uur geleden -
-
door akashsingh<a href="https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/">https://yourhikes.com/forums/topic/unlock-your-intuition-a-comprehensive-guide-to-tarot-reading-courses/</a>...
-
Kanaal: Het Nieuws
1 day ago -
-
door flotillaiotGary B Flom a seasoned leader in the automotive industry, is playing a pivotal role in revolutionizing the transportation sector in Saudi Arabia and the...2 dagen geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzSinds afgelopen woensdag ochtend wat last van m'n schouders (voorkant). Begon rechts, dacht gewoon verkeerd gelegen. Gewoon getraind, ging prima >...
-
Kanaal: Trainingslogjes
2 dagen geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment