Hallo ik zal mij even voorstellen, ik ben Machiavelli en ben 19 jaar. Ben al zo'n jaar bezig met krachttraining en ben van 63 kilo naar 75 kilo gegaan met een lengte van 1,83. Ik had niet echt een specifiek voedingsschema, ik heb gelukkig wel mijn vetpercentage van 15 procent behouden. Echter merk ik nu wel dat ik moeilijker aankom, ik wil graag de 80 kilo halen en heb nu een voedingsschema gemaakt, ik zou graag wat opmerkingen erover ontvangen van wat experts. 7:00 sta ik op:- flinke kom brinta met 1 gesneden banaan erin- 2 broodjes met eiwit10:00- 4 broodjes met kipfilet- glaasje melk- 1 appel12:30- glaasje melk- 6 broodjes met oa. tonijn, sandwichspread en kipfilet15:00- 1 schaaltje kwark (zo'n 100 gram)- 2 sultana's- sinaasappelsap17:00 2 borden wat de pot schaft18:00 pre workout: een sultana19:30 postworkout: 4 dextran energy tabletten en een banaan22:00 kwartier voor slapen gaan: 200 gram kwarkNB ik heb hem inmiddels in excel neergezet en kom op 3300 kcal met een verdeling van eiwit: 20%, koolydraten 70% en vet 10%, ik weet nit echt of dat nou echt heel goed is.. denk dat er wat meer eiwitten in moet he?Bij voorbaat dank, en sorry als ik jullie erger met mij vraag maar zou het fijn vinden als jullie mij konden helpen :P
Aanmerkingen gezocht op mijn voedingsschema
Collapse
X
-
Aanmerkingen gezocht op voedingsschema gevorderde beginner
Hallo ik zal mij even voorstellen, ik ben Machiavelli en ben 19 jaar. Ben al zo'n jaar bezig met krachttraining en ben van 63 kilo naar 75 kilo gegaan met een lengte van 1,83. Ik had niet echt een specifiek voedingsschema, ik heb gelukkig wel mijn vetpercentage van 15 procent behouden. Echter merk ik nu wel dat ik moeilijker aankom, ik wil graag de 80 kilo halen en heb nu een voedingsschema gemaakt, ik zou graag wat opmerkingen erover ontvangen van wat experts.
7:00 sta ik op:
- flinke kom brinta met 1 gesneden banaan erin
- 2 broodjes met eiwit
10:00
- 4 broodjes met kipfilet
- glaasje melk- 1 appel12:30
- glaasje melk
- 6 broodjes met oa. tonijn, sandwichspread en kipfilet
15:00
- 1 schaaltje kwark (zo'n 100 gram)- 2 sultana's- sinaasappelsap
17:00 2 borden wat de pot schaft
18:00 pre workout: een sultana19:30 postworkout: 4 dextran energy tabletten en een banaan
22:00 kwartier voor slapen gaan: 200 gram kwark
NB ik heb hem inmiddels in excel neergezet en kom op 3300 kcal met een verdeling van eiwit: 20%, koolydraten 70% en vet 10%, ik weet nit echt of dat nou echt heel goed is.. denk dat er wat meer eiwitten in moet he?Bij voorbaat dank, en sorry als ik jullie erger met mij vraag maar zou het fijn vinden als jullie mij konden helpen :P
Shit ik ben zo'n niet technisch ik heb nu 2 keer hetzelfde bericht gestuurd maar heb ik mn eerste bericht wat overzichtelijker gemaakt
-
Veel te veel koolhydraten en veel te weinig vetten en eiwitten.
Je mag van geluk spreken dat je je vetpercentage behouden hebt.
Weet niet waarom je 10 broodjes zou eten en maar 100 gram kwark?
Meer eiwitten en vetten toevoegen:
eieren, noten, tonijn, zuivel, pindakaas, whey.
Comment
-
Jep, dacht het al.. Nah ik eet wel 300 gram kwark he voor de duidelijkheid. Pindakaas eet ik ook wel redelijk vaak op brood, ik vraag me af, zouden eiwitshakes misschien dan een uitkomst zijn om de benodigde eiwitten binnen te krijgen? En hebben jullie nog eiwitrijke aanraders? Btw ik vroeg me af of mn eetschema post training wel in orde was??Last edited by Machiavelli; 18-07-2011, 15:20.
Comment
-
Originally posted by Viranelly View Post300 gram kwark is alsnog niets
ik eet 1 kilo per dag, lol
Als je je eiwitten ook uit vlees, vis, eieren en zuivel kunt halen, zie ik niet echt een probleem van minder kwark.Één bodybuilder kan meer eieren eten dan tien kippen kunnen leggen.
Comment
-
Hoezo zou die teveel kh hebben? Zit ie op kantoor of is hij bouwvakker? Of mischien is die elke dag 2uur onderweg naar school oid.
Pre en post zijn niet goed. Om 10 uur zoveel brood? Beter die in de ontbrekende maaltijd na trainen gooien.
15:00 sultanas weg sinas weg kwark weg. Neem een blikje tonijn ofzo
Voor t slapen meer kwark
Comment
-
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 110kg 1x
- 60kg 3x (1 sec paused)
Safety bar back extension:
- 26kg 10x
...-
Kanaal: Trainingslogjes
1 day ago -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 25kg 60 sec
- 25kg 45 sec
Standing calf raise:
- BW + 90kg 6x (te volle dip riem...-
3 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 122.5kg 1x
- 102.5kg 3x
SL DL:
- 155kg 2x
- 115kg 6x
Standing...-
5 dagen geleden -
-
door XantheKwork is een uniek platform voor freelancers en opdrachtgevers dat nieuwe mogelijkheden biedt voor werken op afstand en dienstverlening. In tegenstelling...
-
Kanaal: Films en Foto's van Pro's
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 80kg 2x
1 sec paused safety bar squat:
- 72.5kg 6x
WIde grip bent...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Zercher squat:
- 106kg 2x
Safety bar back extension:
- 25kg 10x
- 25kg 8x
Push press:...-
1 week geleden -
-
door flotillaiotWhite labeling has become a popular trend in the fleet management industry, allowing companies to rebrand products from other manufacturers and sell them...1 week geleden
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Horse stance:
- 20kg 60 sec
- 25kg 30 sec
Standing calf raise:
- BW + 100kg 15x (schijven waren...-
1 week geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining A
Safety bar squat:
- 121kg 1x
- 101kg 2x
SL DL:
- 152.5kg 2x
- 112.5kg 8x
Standing...-
2 weken geleden -
-
Antwoord op Frankey ?door Flores BrycenIf you’re like me and constantly trying to figure out the best ways to build backlinks, https://linkbuilder.com/ is an excellent resource. I appreciate...2 weken geleden
Tag Cloud
Collapse
Comment