Bulk

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Bulk

Bn'ers

De zomer is nog niet voorbij dat ik al aan mijn volgende bulk ga beginnen denken. En ik denk dat ik eens lekker zot mag gaan doen.

ik ben een kleine meter 80 voor 80kg
    Mijn plan is mijn bulk in te zetten in november tot ...
    Tegen het einde van mn bulk zou ik graag het getal 100 zien verschijnen op de weegschaal, maar dat is voorlopig nog te vroeg(ik wil er niet lomp en vet uitzien) dus ga ik voor een 90kg.
    Uiteindelijk zal ik er toch een hoop spiermassa aan behouden als ik het correct doe.

Mijn dieet is nog niet samengesteld
    Wat zeker is is dat ik Syntha-6 van BSN hou als whey en Mutant Mass van PVL als weight gainer
    Ik gebruik ook NO-Xplode als pre workout en Animal Pak als vitaminen en BCAA

Nu niet denken dat ik mij volprop met shakes om te gainen, er zal een degelijk voedselplan worden opgesteld met echt eten!
    De weight gainer is voor tussen de lessen door

Ik heb deze winter mijn eerste echte bulk gehouden die vrij goed is verlopen
    Was toch iets te hoog in de KH want heb een pak onnodig vet aangemaakt.
    Maar nu ik weet hoe het moet ga ik er zo hard mogelijk tegen aan gaan!

Zo dit is een eerste ideetje, heb maar neergeschreven wat in mn hoofdje zit!

Graag jullie opinie
    BP: 1x 120
    DL: 2x 100
    SQ: 8x 90

Cleanbulk, schoon eten 500/800/1000kcal boven behoefte.

kip,vette vis,beef,eieren, kwark, noton, lijnzaad, havermout,brinta,rijst,volkorenbrood,volkorenpasta ,aardappelen. ect

En knalle
    Mind is everything.

Comment

mischien een idee om je weightgainer te vervangen door havermeel? zeer voordeliger en wellicht nog beter., drink je zo weg en gelijkaardige voedingswaarde als havermout.
      Beest in opleiding

Comment

Ok bedankt voor de tips, ik zal dit topic updaten als ik meer heb!
        BP: 1x 120
        DL: 2x 100
        SQ: 8x 90

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
        X