Kwark, Zaanse Hoeve Naturel, AH

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Kwark, Zaanse Hoeve Naturel, AH

Ik neem voor het slapen gaan 500g kwark tot mij.

Nu merk ik dat er af en toe wat harde stukjes door deze (goedkope) kwark zitten. Spuug het meteen uit omdat het vies aanvoelt maar vroeg me af of meer mensen dit hebben bij goedkopere kwarken. En zo ja, wat is het?

Moeilijke vraag maar het zou zomaar kunnen dat er meer met mij zijn
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Net weer zon stukje gevonden, is een soort klont van wit poeder
    189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
    Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

Weet niet precies wat je bedoelt. In sommige kwark zit aan de bovenrand ook altijd smerig spul.. maar denk dat je wat anders bedoelt.
      sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Aan je foto te zien ben je wel heeel erg mager. dus eet het of laag het liggen.
        Never send a boy to do a mans job!

Comment

Andere kwark kopen.

Comment

Beetje stremsel, denk ik.
            Maar ik heb er in mijn kwark geen last van, gewoon magere franse kwark van AH.
            Misschien die eens proberen?
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

lepel jij je kwark? doe het anders in een shakebeker met wat water en siroop

Comment

Ik heb altijd de 1 stapje duurdere van Biogarde (ook AH). Even roeren voor het eten en dan heb je nergens last van

Originally posted by Beaudien View Post
                Beetje stremsel, denk ik.
                Maar ik heb er in mijn kwark geen last van, gewoon magere franse kwark van AH.
                Misschien die eens proberen?
                Waarom neem je de franse kwark variant? De 'normale' (Magere Kwark Biogarde) heeft meer eiwitten per 100gr toch?
                BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

ik neem altijd die groene van AH, vind die blauwe van AH niet te vreten en die groene is juist lekker. Weet even niet wat de naam van beide is. Alleen dat er 9 om 10 eiwitten per 100 inzitten

Comment

Die van de lidel is erg lekker franse kwark 500 gram 65 cent.

die zaanse hoeve heef volgens ook een zure smaak als ik me niet vergist.

Bij de franse kwark heb der minder last van is ook lekker fris.

Je kunt he took lekker maken he dor wat zoetsof of siroop met wat noten of 1 schepje why.

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                      ik neem altijd die groene van AH, vind die blauwe van AH niet te vreten en die groene is juist lekker. Weet even niet wat de naam van beide is. Alleen dat er 9 om 10 eiwitten per 100 inzitten
                      De groene is de franse, ik heb de blauwe. Die heeft inderdaad iets betere waardes. Ik vind de smaak lekker, maar ik hou ook wel van een beetje een zure smaak

Comment

gewoon ff goed roeren
                        "Obsessed is a word the lazy use to describe the dedicated."

Comment

Originally posted by cage View Post
                          De groene is de franse, ik heb de blauwe. Die heeft inderdaad iets betere waardes. Ik vind de smaak lekker, maar ik hou ook wel van een beetje een zure smaak
                          die groene vind ik nu gewoon echt lekker, maar die blauwe is zo zuur. Ik vind het ook jammer om er zoetstoffen aan toe te voegen, dus dan neem ik maar die met 9 gram eiwitten per 100

Comment

Originally posted by 2705 View Post
                            Ik vind het ook jammer om er zoetstoffen aan toe te voegen, dus dan neem ik maar die met 9 gram eiwitten per 100
                            Zeer juiste manier van denken

Comment

kwark is soort kaas, waar vocht vrij kan komen. Hier heb je wat "water' en daar is die geconcentreerder. Hoort er gewoon bij.

In de blender of staafmixer. Wat melk of water erbij. Whey en / of vers fruit.
                              Vanuit de blender gaat bij mij dat er in een keer in.
                              Zou je dan toch groot en sterk worden van Yogo Yogo?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X