Vlees en vis.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Eigenlijk eet ik zelden rundvlees..........maar blijkbaar is dat zo "slecht" dus niet?
    Ik maak weleens magere runderhamburgers in de grill pan, en eet soms ergens mager rundergehakt in maar dat was het wel.
    "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Zou niet weten wat er mis is met rundvlees.

@beaudien: heb je ook stiekem berichtje gestuurd, hihi

Comment

Originally posted by Viking18 View Post

@beaudien: heb je ook stiekem berichtje gestuurd, hihi
        Gezellig!
        "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          maar blijkbaar is dat zo "slecht" dus niet?
          lol, rundvlees is heilig

Comment

Originally posted by Viranelly View Post
            lol, rundvlees is heilig
            Ik dacht dat het te vét was!
            Sorry, flauw he?

Even zonder gekheid, met rundvlees bedoel je ook dus rundergehakt en runder hamburgers? Want echt rundvlees braden enzo, dat uren moet sudderen tot het van ellende uit elkaar valt.......daar heb ik echt geen tijd voor bijvoorbeeld.

Comment

http://www.youtube.com/watch?v=aImJo9xvXnU

Comment

Krijg meteen zin in biefstuk!
                Goed filmpje.

Comment

Verkrampte biefstuk........OMG! Wat zielig voor die biefstuk. Ik zal hem met liefde eerst een beetje op temperatuur brengen!

Comment

Even zonder gekheid, met rundvlees bedoel je ook dus rundergehakt en runder hamburgers? Want echt rundvlees braden enzo, dat uren moet sudderen tot het van ellende uit elkaar valt.......daar heb ik echt geen tijd voor bijvoorbeeld.
                    ja zolang er geen nare ingredienten aan toegevoegd zijn is het allemaal goed te doen

maar gehakt en hamburgers zijn natuurlijk goede caloriebommen voor bulkende mannen, lol

Comment

Wat ik tegenwoordig doe:
                      -pasta koken en onmiddelijk je kip gewoon ook erbij in het kokend water smijten, tegen wanneer je past gaar is, is je kip ook klaar. Erg gemakkelijk en vetarm (moest je cutten).
                      Eventueel wat afkruiden erna. Ik ben nog wat aan het experimenteren met wat kruiden die je in je kokend water ook doet.
                      On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Gleke, je meent het echt of niet? Kan het me niet voorstellen, kip en pasta tegelijk in zelfde pan kokend water Wordt die kip dan ook niet super droog?

Comment

Recept Kipfilet Pocheren op Smulweb.nl

Krijg nou wat, ga ik ook eens proberen

Comment

Ik vind het heel erg logisch klinken eigenlijk.

Comment

Ja opzich wel, maar het is wel heel erg ongebruikelijk in nederland. Iedereen bakt/grillt het toch? Heb echt nog nooit iemand gezien die kip kookte in water.

Comment

Ik merkte deze week voor het eerst dat de vis en kip een beetje mijn neus uitkwam........
                                Dus ik hoop hierin ook wat nieuwe tips te vinden, maar ik vrees ..............
                                gewoon op en andere manier je eten kruiden kan al veel doen hoor, behalve als je echt de texture van kip en vis beu bent...

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X