Vlees en vis.

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by Viking18 View Post
    Gleke, je meent het echt of niet? Kan het me niet voorstellen, kip en pasta tegelijk in zelfde pan kokend water Wordt die kip dan ook niet super droog?
    Jep ik meen het echt
    En kip wordt zeker niet droog.
    On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Haha oke, we gaan het eens proberen. 8/10 minuten die kip las ik ergens? Of houd je dat niet bij? Ik bedoel, je hebt pasta die 8 minuten moet, of pasta die 12 minuten moet, lijkt me nogal uitmaken voor die kip.

Comment

Haha oke, we gaan het eens proberen. 8/10 minuten die kip las ik ergens? Of houd je dat niet bij? Ik bedoel, je hebt pasta die 8 minuten moet, of pasta die 12 minuten moet, lijkt me nogal uitmaken voor die kip.
        Hangt er van af hoe gaar je je pasta wilt he
        Ik laat men kip een 10-12 min meekoken.
        Op de verpakking staat voor pasta 8 min koken, maar heb hem liever goed gaar, niet beetgaar.
        On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Hehe ja ik ook, ben een mietje. Heb nu ook wat keelonsteking, dus dan is al helemaal belangrijk dat goed zacht is, vandaar mn vraag. Tnx man, laat wel weten of het te pruimen was

Comment

Ja opzich wel, maar het is wel heel erg ongebruikelijk in nederland. Iedereen bakt/grillt het toch? Heb echt nog nooit iemand gezien die kip kookte in water.
            Ik doe dat wel. Als ik in het weekend mijn eten vast voorbereid voor door de week, kook ik zilvervliesrijst zoveel als ik nodig heb die week en kipfilet met wat kruiden (in een andere pan, dat wel). Ik heb een klein wokpannetje en dan pletter ik daar door de week een uitje in en wat groente (of blikje sperziebonen)en doe daar ook wat gekookte rijst en kip bij. Is het snel klaar en inderdaad is de kip niet droog.
            Dat nog laten liggen in het kokende water is een keer per ongeluk gebeurd maar nu doe ik het steeds, omdat die zoveel zachter blijft. Niet wetende dat het een techniek was!
            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

kip koken doe ik ook best vaak. Water wat dan overblijft een beetje door de rijst heen doen en je hebt een lekkere maaltijd.
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
              X