heeft roken invloed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• heeft roken invloed?

Ten eerste hallo allemaal ik had geen enig idee waar ik dit topic zou moeten plaatsen,

ik had een keer ergens gelezen dat als je rookt invloed heeft op spieropbouw, maar mijn vraag ik hoeveel of hoe erg invloed het heeft.

namelijk ik rook zelf ook daarom
    maar heb van 1 pakje per week naar 1 pakje per 2 maanden afgebouwd.

Gewoon stoppen met roken dat is het allerbeste
    Whether you think you can, or think you can't, you're right.

Comment

Rode bloedcellen bevatten hemoglobine en zuurstofmoluculen binden zich daar aan. Door roken kan minder zuurstof zich aan hemoglobine binden omdat er plekken worden ingenomen door koolstofmonoxide. Minder zuurstof naar je cellen betekent dat je metabolisme minder efficient verloopt.

Ook heeft roken versmalling van je bloedvaten tot gevolg, zodat er minder voedingsstoffen en zuurstof vervoerd kan worden naar je cellen.

Verder stinken rokers vreselijk uit hun bek en mannen die stevig roken kunnen er impotent van worden, al zullen zij dat stellig ontkennen en beweren dat zij hyperpotent zijn.
      I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
      - Dave Tate

Comment

Ik rook en heb niet het gevoel dat ik minder snel spieren opbouw, maar wanneer ik minder rook kan ik wel meer eten. Roken zorgt namelijk voor een verzadigd gevoel..

Comment

Originally posted by jantje91 View Post
          Ik rook en heb niet het gevoel dat ik minder snel spieren opbouw, maar wanneer ik minder rook kan ik wel meer eten. Roken zorgt namelijk voor een verzadigd gevoel..
          Ben ik het mee eens. Zolang het niet over de schreef gaat. Rook misschien 5 sigaretten in het weekend.
          RAW: 155 - 155 - 220
          EQ: 190 - 165 - 230

Comment

Ja? roken tast dna structuur aan, wat niet echt bevordelijk is voor het opbouwen van de spieren. wel voor kankercellen. succes

Comment

Dat komt waarschijnlijk omdat je nog nooit hebt ervaren hoe het is om als niet-roker aan krachttraining / bodybuilding te doen.
              I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
              - Dave Tate

Comment

Ja zeker wel, want ik rook pas vast sinds een jaar en doe twéé jaar aan krachttraining Daarnaast ben ik de hele week bezig met sporten en weet echt wel wat roken met je doet, bevordelijk voor je prestaties is het niet, maar ik geloof niet dat het direct invloed heeft op het aanmaken van spiermassa

Trouwens, ben nu 4 dagen gestopt

Comment

Originally posted by stealthy View Post
                  Gewoon stoppen met roken dat is het allerbeste

Yep inderdaad, en dan 30 kg aankomen en dat er weer aftrainen....kost me wel moeite om het eraf te krijgen, maar stoppen met roken is het beste van ik ooit heb gedaan.

Trainen gaat nu veel lekkerder. Veel meer uithoudingsvermogen en kracht.

Comment

Effect zal minimaal zijn, beter roken dan zuipen.
                    'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Deze paft er ook 1 weg
                      Attached Files

Comment

Originally posted by BSH1975 View Post
                        Yep inderdaad, en dan 30 kg aankomen en dat er weer aftrainen....kost me wel moeite om het eraf te krijgen, maar stoppen met roken is het beste van ik ooit heb gedaan.

Trainen gaat nu veel lekkerder. Veel meer uithoudingsvermogen en kracht.

Ik ben gestopt en ben geen gram aangekomen erdoor. Verschilt erg per persoon.. Er wordt nogal gegeneraliseerd over het veel aankomen, maar dat vind ik wat onzin.

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
                          Rode bloedcellen bevatten hemoglobine en zuurstofmoluculen binden zich daar aan. Door roken kan minder zuurstof zich aan hemoglobine binden omdat er plekken worden ingenomen door koolstofmonoxide. Minder zuurstof naar je cellen betekent dat je metabolisme minder efficient verloopt.

Ook heeft roken versmalling van je bloedvaten tot gevolg, zodat er minder voedingsstoffen en zuurstof vervoerd kan worden naar je cellen.

Verder stinken rokers vreselijk uit hun bek en mannen die stevig roken kunnen er impotent van worden, al zullen zij dat stellig ontkennen en beweren dat zij hyperpotent zijn.
                          Is dit wanneer je rook inademt? Of is dit gewoon standaard als roker?
                          The Sky Ain't The Limit

"Permanence, perseverance and persistence in spite of all obstacles, discouragement, and impossibilities: It is this, that in all things distinguishes the strong soul from the weak."

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post

Verder stinken rokers vreselijk uit hun bek .

ja gatver.
                            En zoenen met een roker is net of je een asbak uitlikt.
                            "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Ja zeker wel, 1)want ik rook pas vast sinds een jaar en doe twéé jaar aan krachttraining
                              2)Trouwens, ben nu 4 dagen gestopt
                              Het eerste is dan knap stom want je had natuurlijk beter moeten weten dan op jouw leeftijd nog met die troep te beginnen en het tweede is helemaal goed en volhouden!
                              "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                              X