heeft roken invloed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Beaudien dat is echt de grootste bullshit. Ik heb toen ik nog niet rookte vaak genoeg met rokende dames gezoend en heb daar nog nooit wat van gemerkt dat zijn fabeltjes van de niet rokers die zogenaamd zo lekker uit hun mond ruiken!

is trouwens quote op je eerste post

Comment

Originally posted by jantje91 View Post

En nu op de 2e!!

Maarre..........ik vind het geen onzin. Ik meen het echt. Ik word al onpasselijk als een klant tegen me gaat praten die net heeft gerookt, die walm alleen al die dan uit dat straatje komt, gatverdegatver.
      En dat hebben rokers zelf natuurlijk niet door, he.
      Al is het nog zo'n lekkere vent, maar iemand met een rookadem valt bij mij direct af.
      "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by Matthias87 View Post
        Ik ben gestopt en ben geen gram aangekomen erdoor. Verschilt erg per persoon.. Er wordt nogal gegeneraliseerd over het veel aankomen, maar dat vind ik wat onzin.
        Ja, mijn stofwisseling veranderde gigantisch. Ik at niet eens zo veel meer, maar kwam gigantisch aan.

Ook stoppen met roken en tegelijkertijd stoppen met sporten is geen goede combinatie

Maar goed....ik ben het bijna kwijt

Comment

Originally posted by Beaudien View Post
          En nu op de 2e!!

Maarre..........ik vind het geen onzin. Ik meen het echt. Ik word al onpasselijk als een klant tegen me gaat praten die net heeft gerookt, die walm alleen al die dan uit dat straatje komt, gatverdegatver.
          En dat hebben rokers zelf natuurlijk niet door, he.
          Al is het nog zo'n lekkere vent, maar iemand met een rookadem valt bij mij direct af.
          Klopt, nu ik zelf al 6 jaar ben gestopt, ruik ik het ook bij degene die nog net Ă©Ă©n hebben opgestoken. Ook na een avondje stappen ruiken al mijn kleren naar rook. Dat heb je zelf niet door als je zelf rookt.

Comment

Originally posted by Kevster View Post
            Is dit wanneer je rook inademt? Of is dit gewoon standaard als roker?
            Dat gebeurt standaard als je rookt. Ik weet niet in welke mate het gebeurt wanneer je rook inademt.
            I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it.
            - Dave Tate

Comment

Originally posted by cihad42 View Post
              Ten eerste hallo allemaal ik had geen enig idee waar ik dit topic zou moeten plaatsen,

ik had een keer ergens gelezen dat als je rookt invloed heeft op spieropbouw, maar mijn vraag ik hoeveel of hoe erg invloed het heeft.

namelijk ik rook zelf ook daarom
              maar heb van 1 pakje per week naar 1 pakje per 2 maanden afgebouwd.
              waarom rook je dan nog. ga gewoon stoppen (zegt iemand die 2 dagen met een pakje doet )
              sq 130 / dl 175 / bp 100 / mp 70

you know they can't handle us like debbies does dallas

Comment

1 pakje per 2 maanden?? Dan kan je inderdaad net zo goed stoppen.

Ik ben gestopt toen ik naar het ziekenhuis moest voor 3 verstandskiezen te laten treken.
                De eerste 3 dagen kon ik niet roken en daarna pleisters geplakt en dat ging super. Nooit meer zin in een sigaret gehad.

Eten smaakt beter, veel meer tijd en veel meer lucht.

Comment

Beaudien dat is echt de grootste bullshit. Ik heb toen ik nog niet rookte vaak genoeg met rokende dames gezoend en heb daar nog nooit wat van gemerkt dat zijn fabeltjes van de niet rokers die zogenaamd zo lekker uit hun mond ruiken!

Misschien zijn je smaakpapillen met vakantie.. Ik heb 5 jaar gerookt. Als ik nu een dame tegenkom die rookt, vind ik het niet lekker om een potje te staan kopkluiven..

Comment

Stoppen geeft ten eerste een berg energie en is een hele goede gainer! Ben eind april gestopt na 15 jaar, deed 1,5 dag met pak zware shag! Stop er mee voordat je ziek word of moeite krijgt met wandelen... Laat staan sporten
                    Constantia et labore

Comment

Heulemaal niet, is vies man:S
                      189 94KG 12%, Goal: 100KG 10% || DL: 3X145 BP: 3X92.5 SQ:3X120
                      Obsessie is niets meer dan een woord wat luilakken gebruiken voor mensen met toewijding.

Comment

na meer dan 30 jaar in 1 keer gestopt
                        en moet zeggen dat het goed bevalt ben er in middels al weer 8 jaar vanaf en 20 kilo zwaarder
                        en alles gaat veel beter qua trainen
                        en ben het eens dat rokers echt meuren, je ruikt ze al op afstand
                        Remember the pain you feel today, will be the strenght you feel tomorrow!!!!!

Comment

bedankt jongens
                          ik heb nu besloten om echt te stoppen ik geef mijn pakje wel weg naar een vriend anders denk ik er maar aan.

ik laat jullie nog wel weten hoe het gaat

en qua spierpijn, kheb 1 dag volledig rust gehouden, maar heb heel licht spierpijn. is het wel mogelijk om zelfde spiergroepen te pakken en na trainen 2 dagen rust te houden? ik ben benieuwd

Comment

Ben nu ook 2 maanden van het (heftig en lang) roken af en omg wat een verschil merkte ik direct en nog steeds! Veel meer energie, uithoudingsvermogen, kracht! Je wordt makkelijker wakker, eet een stuk makkelijker/beter en heb (nog) meer zin om te trainen en door te gaan!

Kortom: 1 van de beste dingen die ik ooit gedaan heb is stoppen met roken!
                            BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by BSH1975 View Post
                              Yep inderdaad, en dan 30 kg aankomen en dat er weer aftrainen....kost me wel moeite om het eraf te krijgen, maar stoppen met roken is het beste van ik ooit heb gedaan.

Trainen gaat nu veel lekkerder. Veel meer uithoudingsvermogen en kracht.
                              Dat verschilt per persoon denk ik, als je het roken gaat compenseren door meer te eten kom je sneller aan.

Als je een goede voedingschema hebt denk ik niet dat je zoveel aan komt.
                              Ik ben ook gestopt na 13 jaar en ben helemaal niks aangekomen.
                              keep the focus going!

Comment

Originally posted by xBrian View Post
                                Dat verschilt per persoon denk ik, als je het roken gaat compenseren door meer te eten kom je sneller aan.

Als je een goede voedingschema hebt denk ik niet dat je zoveel aan komt.
                                Ik ben ook gestopt na 13 jaar en ben helemaal niks aangekomen.
                                Yep goed voedingsschema....daar zeg je iets... Ik heb deze week een voedingsschema gemaakt en ik gebruik daarbij een rippetoe schema voor 6 maanden.

Ik was gestopt met roken en naar belgie vertrokken en had daar het eerste jaar geen werk. Dus geen sportschool. Dan zit je thuis en dan kom je dus wel aan

Maar goed alles is er bijna af. Nog 5 a 8 kg.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X