heeft roken invloed?

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Originally posted by jantje91 View Post
    Beaudien dat is echt de grootste bullshit. Ik heb toen ik nog niet rookte vaak genoeg met rokende dames gezoend en heb daar nog nooit wat van gemerkt dat zijn fabeltjes van de niet rokers die zogenaamd zo lekker uit hun mond ruiken!

is trouwens quote op je eerste post
    ik doe een poging tot lekker uit mijn mond te ruiken, het kan altijd dat het een keer niet het geval is (ben ook gek op uitjes/knoflook is ook gezond) maar poets altijd mijn tanden voordat ik weg ga en heb altijd dingen bij me om fris uit mijn mond te ruiken.

Maar rokers ruik je op een afstand als ze net gerookt hebben en als je aan het huighappen bent is het helemaal niet chill en dat doe ik nooit meer!
    Calisthenics / Street workout

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post
      Rode bloedcellen bevatten hemoglobine en zuurstofmoluculen binden zich daar aan. Door roken kan minder zuurstof zich aan hemoglobine binden omdat er plekken worden ingenomen door koolstofmonoxide. Minder zuurstof naar je cellen betekent dat je metabolisme minder efficient verloopt.

Ook heeft roken versmalling van je bloedvaten tot gevolg, zodat er minder voedingsstoffen en zuurstof vervoerd kan worden naar je cellen.

Verder stinken rokers vreselijk uit hun bek en mannen die stevig roken kunnen er impotent van worden, al zullen zij dat stellig ontkennen en beweren dat zij hyperpotent zijn.
      HEB JE HEM WEER

Comment

Originally posted by inferno_0666 View Post

Verder stinken rokers vreselijk uit hun bek en mannen die stevig roken kunnen er impotent van worden, al zullen zij dat stellig ontkennen en beweren dat zij hyperpotent zijn.

Comment

Ik heb 13 jaar lang een pakje per dag gerookt. Ik ben nu samen met mijn vriend 6 maanden gestopt, we zijn 1200 euro rijker waar we lekker mee op reis gaan, ik stink niet meer, mijn kleren ook niet, ik voel mij pakken beter, conditie is beter, ik heb het warmer, minder zenuwachtig... EN ik ben ocharme 0,5kg aangekomen, Niks dus! Ik ben trouwens ook heel blij dat er in Belgie sinds kort niet meer gerookt mag worden op café, wat een verdomde stank als ik thuis kwam!

Ik merk wel dat ik erg intolerant tegenover roken sta ineens. Ik word echt niet goed van die stank en nog minder van mensen die roken op plaatsen waar het niet eens is toegestaan!
          Last edited by Gorecki; 18-09-2011, 19:08.

Comment

Originally posted by Gorecki View Post
            Ik heb 13 jaar lang een pakje per dag gerookt. Ik ben nu samen met mijn vriend 6 maanden gestopt, we zijn 1200 euro rijker waar we lekker mee op reis gaan, ik stink niet meer, mijn kleren ook niet, ik voel mij pakken beter, conditie is beter, ik heb het warmer, minder zenuwachtig... EN ik ben ocharme 0,5kg aangekomen, Niks dus! Ik ben trouwens ook heel blij dat er in Belgie sinds kort niet meer gerookt mag worden op café, wat een verdomde stank als ik thuis kwam!

Ik merk wel dat ik erg intolerant tegenover roken sta ineens. Ik word echt niet goed van die stank en nog minder van mensen die roken op plaatsen waar het niet eens is toegestaan!
            10+ Nice!
            Never send a boy to do a mans job!

Comment

Dat heb ik de laatste maanden!!
              Als er een roker naast me staat die net heeft gerookt.....pffffffff wat een walm.

En ex-rokers zijn het minst tolerant als het om roken gaat.

Comment

Originally posted by BSH1975 View Post
                .

Jaaaaa, die zijn het allerergste!!
                "Bodybuilding is a long term commitment and you won’t get the results you want over night. "

Comment

Originally posted by BSH1975 View Post
                  Dit merk ik zelf ook erg ja Als iemand net heeft gerookt en dan naast mij staat/zit wil ik echt ergens anders gaan staan/zitten
                  BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by cage View Post
                    Dit merk ik zelf ook erg ja Als iemand net heeft gerookt en dan naast mij staat/zit wil ik echt ergens anders gaan staan/zitten
                    Vreselijk, en als je dan op een overvolle metro zit en niet weg kan is het helemaal compleet! *Zoekt een brakende smiley*

Comment

Vreselijk, en als je dan op een overvolle metro zit en niet weg kan is het helemaal compleet! *Zoekt een brakende smiley*
                      deze?

Comment

Originally posted by leek View Post
                        deze?
                        must do the trick :-)

Comment

ik heb nooit gerookt maar ben minstens even erg als een ex-roker

Comment

Ach, roken moet een genotsmiddel zijn. Net als drank en drugs. Als jij gewoon lekker los gaat op een mooie zomerse dag op een festival, en je rookt daar wat bij, heeeerlijk. En dat schade aan je fysiek? Zolang je geen prof bent (en zelfs dan betwijfel ik het nog) zal het je ook geen merkbare schade berokkenen.

Persoonlijk heb ik er ook geen moeite mee om een weekend te roken en dan de rest van de week niet te roken.

Maar vast roken zal ik ook niet meer doen. Of alleen in tijden van extreme stress.
                            'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Roken verandert oa vit C behoefte, vit C heeft dan weer effect op spiergroei.

Dus ja, roken heeft invloed.

Jij moet het voor jezelf maar uitmaken.
                              On a long road to insanity.

SQ: 165kg BP: 125kg DL: 180kg

Comment

Nu 8 dagen gestopt

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...