Originally posted by jantje91
View Post
heeft roken invloed?
Collapse
X
-
Originally posted by jantje91 View PostNu 8 dagen gestopt
Ik sta vaak helaas in een rook walm (bij ons word het gewoon gedoogd het roken in kroegen).
liefst wil ik gewoon dat niemand rookt in mijn omgeving maar helaas gaan toch steeds meer mensen eraan toegeven, had verwacht dat we voorbij die leeftijd waren (18-21) om ermee te beginnen onder het nom '' stoer ''Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by IJsBlok View Postgoed bezig volhouden!
Ik sta vaak helaas in een rook walm (bij ons word het gewoon gedoogd het roken in kroegen).
liefst wil ik gewoon dat niemand rookt in mijn omgeving maar helaas gaan toch steeds meer mensen eraan toegeven, had verwacht dat we voorbij die leeftijd waren (18-21) om ermee te beginnen onder het nom '' stoer ''
Comment
-
Bij mij heeft het weinig met stoerheid te maken. Ik ben iemand die af en toe een rustmomentje moet hebben met niemand om me heen. Ik rookt eigenlijk 3 jaar lang misschien 2 sigaartjes per dag, dit deed ik in mijn eentje in een mooi stukje natuur, dit voelde erg goed. Tot ik een jaar geleden een vriendin kreeg die rookte en van het één kwam het ander..
Comment
-
Originally posted by Matthias87 View PostDie leeftijd norm lag bij mij toch wel lager. Eerder 14-17. Wie in zijn goede verstand begint nou nog met roken op 20-21 onder het mom van stoerheid.. Maar dat is mijn ervaring
helaas zijn we nu in de minderheid van niet rokers, wat vroeger wel anders was.Calisthenics / Street workout
Comment
-
Originally posted by gleke View PostRoken verandert oa vit C behoefte, vit C heeft dan weer effect op spiergroei.
Dus ja, roken heeft invloed.
Jij moet het voor jezelf maar uitmaken.
Daarbij zijn er op bijv. DBB meerdere grote jongens die geen groente eten en ook geen multivitamine supplementeren. Het effect van vitamine C op spiergroei vind ik discutabel in verhouding tot voldoende pro/carb/fat.
Hiermee wil ik echter niemand aansporen om te gaan roken, maar het moet zeker op zijn tijd kunnen als ontspannings-/genotsmiddel.'Half men, half animal, all dead!'
Comment
-
Originally posted by jantje91 View PostMis het niet eens zo erg, alleen soms als een maatje een peuk opsteekt wel! Vond het altijd wel gezellig even samen een peukie roken, haha!
Toen ik net gestopt was waren de tijden net na de maaltijden ff wennen. Had geen trek in een peuk, maar wist niet wat ik moest doen. Was altijd zo'n moment om na het eten een peuk te roken. Met een bak koffie hahaha Nu werd koffie drinken opeens saai
Comment
-
Originally posted by BSH1975 View Postmooi
Toen ik net gestopt was waren de tijden net na de maaltijden ff wennen. Had geen trek in een peuk, maar wist niet wat ik moest doen. Was altijd zo'n moment om na het eten een peuk te roken. Met een bak koffie hahaha Nu werd koffie drinken opeens saai
Comment
-
Originally posted by Gorecki View PostHoewel: ik droom soms nog dat ik een peuk opsteekBOOM! You're already fifth gear, Mach speed!
Comment
Sidebar top desktop
Collapse
Actieve discussies
Collapse
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining C
Pin zercher squat:
- 70kg 4x
- 70kg 6x
Safety bar back extension:
- 40kg 3x
- 22.5kg 10x...-
Kanaal: Trainingslogjes
19 uur geleden -
-
door AndrewGichols@@Sam Malone CBD Gummies Combining these blessings makes Sam Malone CBD Gummies an attractive preference for everyone looking to shed excess kilos accurately...
-
Kanaal: Algemeen
2 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining B
Safety bar squat:
- 80.5kg 13x
One legged calf raise:
- BW + 30kg 10x
- BW + 30kg 5x
Superset...-
3 dagen geleden -
-
door bufankaHow can buying members for Telegram be your secret to success in Europe?
In the world of instant messengers and social networks, Telegram has long...3 dagen geleden -
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTen eerste iedereen een erg gelukkig en hopelijk gezond nieuwjaar gewenst!
Training A
Safety bar squat:
- 111kg 2x...-
5 dagen geleden -
-
door enroutechnologiesIntegrate eco driving with GPS tracking software in fleet management system to reduce fuel use, cut emissions, and extend vehicle lifespan. This article...
-
Kanaal: Even voorstellen...
5 dagen geleden -
-
Antwoord op Naruto's logdoor Naruto rulezzTraining D
Safety bar goodmorning:
- 65kg 7x
Paused safety bar squat:
- 91kg 3x
Wide grip bent over...-
1 week geleden -
-
door bufankaSudoku Online Spelen Gratis: Jouw Nieuwe Verslaving?
Stel je voor: een regenachtige dag in de gezellige straten van Amsterdam. Je zit lekker...1 week geleden -
door sportsbyteThe IPL's best finisher is known for their ability to handle pressure and close matches successfully. Ability to decide under pressure. Strategies, and...
-
Kanaal: Algemeen
1 week geleden -
Tag Cloud
Collapse
Comment