Krijg mijn ontbijt bijna niet op

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

Hoi,

Ik vind het ook echt allemaal super lastig en complicated.
    Ik ben nog aan het opbouwen vanuit het cambridge dieet.
    Dit betekent dat ik deze week van 1250 tot 1500 kcal per dag mag eten.

Ik probeer me te houden aan mijn dagschema en doe dit 6 dagen per weerk. Dag 7 eet ik normaal, hapje, drankje en niet te veel.

Alleen heb ik soms momenten dat ik echt hongerig en/of moe wordt en dan raak ik van het padje af. Gisteren bv wat koekjes met chocolade en suiker en zojuist een snicker. Naast de voeding slik ik ook 3x daags 2 stacker 7 capsules en 3 biergist tabletten vanwege de vetpuisten door de eiwitten.
    Ik sport bijna elke avond en wissel het soms af met zwemmen. Ik weeg momenteel 95,6kg met een lengte van 194cm. Ik wil echt niet weer een pens krijgen.

Mijn doel is dat ik een strak lichaam krijg, dit wil zeggen geen hangtieten en buik meer. Gewoon een stevig fitness lichaam met gespierde borst, gespierde armen en schouders. Ik weet even niet hoe ik het kan uitleggen.

HELP!!
    Attached Files

Comment

Bij je dagtotalen heb je je kh's en vetten dubbel gerekend, moet zijn resp. 222,4 en 46,5 gram.

Een persoon met jouw stats hoort meer te eten, zelfs in de cut, je activiteitsfactor kan bij 3 á 4 x per week geen 1.3 zijn, moet gewoon 1.5 zijn, schroef je kcals zoals Dynobet zegt stapsgewijs omhoog.

Je keuze voor voeding mag beter.

Ga niet cutten, dat heb je al genoeg verkeerd gedaan, ga een tijdje normaal eten.....

eiwitten op 275 gram
      vetten op 125 gram
      koolhydraten vul je aan tot gewenst aantal kcals, in jou geval op 200 gram

kom je mee op een dagtotaal van 3025 kcal, prima voor een persoon van jouw caliber, ga hard trainen, je zal vanzelf strakker worden zoals je wenst te zijn.......heb geduld!!
      .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
      There is no failure except in no longer trying

Comment

Originally posted by okidoki71 View Post
        Bij je dagtotalen heb je je kh's en vetten dubbel gerekend, moet zijn resp. 222,4 en 46,5 gram.
        Thanks, aangepast

Een persoon met jouw stats hoort meer te eten, zelfs in de cut, je activiteitsfactor kan bij 3 á 4 x per week geen 1.3 zijn, moet gewoon 1.5 zijn, schroef je kcals zoals Dynobet zegt stapsgewijs omhoog.
        Ik probeer langzaam omhoog te gaan maar ben erg op mijn gewicht en ik zie toch dat ik langzaam zwaarder wordt. Omdat ik weet dat spier zwaarder is dan vet heb ik een huidplooimeter gekocht en overweeg zo'n Omtron weegschaal.

Je keuze voor voeding mag beter.
        Suggesties?

Ga niet cutten, dat heb je al genoeg verkeerd gedaan, ga een tijdje normaal eten.....

eiwitten op 275 gram
        vetten op 125 gram
        koolhydraten vul je aan tot gewenst aantal kcals, in jou geval op 200 gram

kom je mee op een dagtotaal van 3025 kcal, prima voor een persoon van jouw caliber, ga hard trainen, je zal vanzelf strakker worden zoals je wenst te zijn.......heb geduld!!
        Wat is hard trainen? Ik train nu nog in de toestellen en heb absoluut geen spierpijn terwijl ik de oefeningen (3e set van 12a15 herhalingen niet kan afmaken. Ik weet dat de aanbevenlig is om na elke training minimaal 24u rust te houden voor herstel maar zonder moeite hoor.

Comment

Originally posted by Cookiesmonster View Post
          Ik train nu nog in de toestellen en heb absoluut geen spierpijn terwijl ik de oefeningen (3e set van 12a15 herhalingen niet kan afmaken. Ik weet dat de aanbevenlig is om na elke training minimaal 24u rust te houden voor herstel maar zonder moeite hoor.
          Stoppen met apparaten, en beginnen met barbell en dumbell oefeningen.

Heb je wel de stickies gelezen en goed gezocht op dit (en eventueel andere) forum? Want het is echt geen rocketscience allemaal.
          'Half men, half animal, all dead!'

Comment

Originally posted by Milestone View Post
            Heb je wel de stickies gelezen en goed gezocht op dit (en eventueel andere) forum? Want het is echt geen rocketscience allemaal.
            Ik heb de stickies gelezen maar denk dat ik het niet helemaal snap. Vandaar mijn cry for help Er zit van mijn kant ook wat voorzichtigheid en behoedzaamheid in. Ik moet ook wat meewerken aan de adviezen van de sportschool anders denken die ook op een gegeven moment van als jij alles beter weet bekijk het dan lekker. Kun je misschien wel uitleggen waarom de barbell en dumbell beter zijn dan de machines of is het alleen vanwege de extra stabiliteit die je zoekt.

Comment

Natuurlijker bewegingspatroon, grotere aanspraak motoreenheden, betere balans tussen de kracht van de grote spieren en de stabilisatoren, betere spieropbouw door dit alles... Noem maar wat.
              "Een zoektocht naar kennis moet los staan van het moreel van goed of kwaad, anders is die toch gedoemd niet volledig te zijn." - Genjuro

sigpic

"Rock is overpowered. Paper is fine" -Scissors-

Comment

Originally posted by Cookiesmonster View Post
                Dit betekent dat ik deze week van 1250 tot 1500 kcal per dag mag eten.
                Hoezo, "mag eten"? Heb je een politieagent achter je staan die je bestraft als je meer eet? Die 1250 - 1500 kcal is zelfs onder je BMR en is dus onvoldoende om 24 uur te slapen. Laat staan om actief te zijn en naar de gym te gaan.
                Gewoon verhogen tot je aan de 2072 kcal zit die je op basis van je schema wilt eten. Ik had gedacht dat je dat inmiddels al gedaan had: dat je iedere dag 100 kcal was gaan verhogen om van 500 tot 2000 kcal te komen.
                Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

Originally posted by niet_hier View Post
                  Hoezo, "mag eten"? Heb je een politieagent achter je staan die je bestraft als je meer eet? Die 1250 - 1500 kcal is zelfs onder je BMR en is dus onvoldoende om 24 uur te slapen. Laat staan om actief te zijn en naar de gym te gaan.
                  Gewoon verhogen tot je aan de 2072 kcal zit die je op basis van je schema wilt eten. Ik had gedacht dat je dat inmiddels al gedaan had: dat je iedere dag 100 kcal was gaan verhogen om van 500 tot 2000 kcal te komen.
                  hij vraagt om advies en is daarna eigewijs genoeg om het advies niet op te volgen.
                  dat zie je wel vaker helaas
                  “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

Kzou echt omvallen van 1500 kcal per dag
                    BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                      hij vraagt om advies en is daarna eigewijs genoeg om het advies niet op te volgen.
                      dat zie je wel vaker helaas
                      Ik vrees dat je gelijk hebt.
                      Vergeet niet je lachspieren te trainen.

Comment

je leest direct dat hij een grote schrik heeft om bij te komen, daarom eet hij weinig
                        daardoor komt hij juist bij, want zijn metabolisme is heel traag
                        veel eten moet je doen en knallen in de gym! en liever geen honing voor het slapen gaan toch?
                        zijn weer extra kh voor het slapen... als je kwark niet graag lust natuur koop je een beetje vloeibare zoetstof...

Comment

Originally posted by leek View Post
                          je leest direct dat hij een grote schrik heeft om bij te komen, daarom eet hij weinig
                          daardoor komt hij juist bij, want zijn metabolisme is heel traag
                          veel eten moet je doen en knallen in de gym! en liever geen honing voor het slapen gaan toch?
                          zijn weer extra kh voor het slapen... als je kwark niet graag lust natuur koop je een beetje vloeibare zoetstof...
                          of caisseine shakes, die zijn net zo duur, veel zoeter en nog een stuk beter dan kwark voor het slapen gaan
                          “If you really want to do something, you will find a way; if you don't, you will find a excuse.”

Comment

ik neem ze gwn alle twee, kwark en shake...
                            Last edited by leek; 01-10-2011, 10:51. Reason: spellingfout

Comment

Originally posted by leek View Post
                              ik neem ze gwn alle twee, kwark en shake...
                              wat is het nut daarvan?

Comment

Originally posted by maar7en8 View Post
                                wat is het nut daarvan?
                                in mijn kwark zitten er niet genoeg eiwitten, moet nog eens uitkijken naar een andere merk =D

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                                X