Hallo allemaal!
Ik ben Daan, 19 jaar, 1.83 lang en weeg 77 kg.
Sinds een half jaar ben ik serieus bezig met trainen. Nu doe ik dit 3 keer per week. Alleen de laatste tijd merk ik dat ik heel snel moe wordt met trainen en dan vooral dat ik geen oefeningen meer kan doen doordat ik te moe ben. Vandaag had ik het zelfs zo erg dat ik na de eerste oefening voor me borst al heel erg moe was en duizelig in me hoofd.
Ik zat dus te denken en ik dacht, me voeding is niet goed.
Nu eet ik het volgende per dag:
Ochtend:
2 bruine boterhammen met vlees (ham, rookvlees, kipfilet)
En een pilletje dexaprine
10 uur:
Nog eens 2 boterhammen met vlees
12 uur:
Weer 2 boterhammen met vlees
3 uur:
Snack (muesli reep of wat ik voor handen krijg)
6/7 uur:
Avondeten (groenten met aardappels en vlees maar ook vaak rijst)
Voor het slapen/Na trainen:
Noodels
Ik denk dat dit te weinig is maar ik zou echt niet weten wat ik meer per dag moet eten of wat ik moet veranderen.
Ik heb per dag 2622 calorieën nodig had ik al uitgerekend. Ik heb ook een buikje en die wil ik er dus af hebben daarom dat ik ook dexaprine neem.
Zou iemand me kunnen helpen met een goed voedingsschema? Of aanpassingen geven. Ik wil dus me buikje kwijt, maar goed kunnen blijven sporten om wat spieren op te bouwen.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!!
B.v.d.
Groeten,
Daan
Ik ben Daan, 19 jaar, 1.83 lang en weeg 77 kg.
Sinds een half jaar ben ik serieus bezig met trainen. Nu doe ik dit 3 keer per week. Alleen de laatste tijd merk ik dat ik heel snel moe wordt met trainen en dan vooral dat ik geen oefeningen meer kan doen doordat ik te moe ben. Vandaag had ik het zelfs zo erg dat ik na de eerste oefening voor me borst al heel erg moe was en duizelig in me hoofd.
Ik zat dus te denken en ik dacht, me voeding is niet goed.
Nu eet ik het volgende per dag:
Ochtend:
2 bruine boterhammen met vlees (ham, rookvlees, kipfilet)
En een pilletje dexaprine
10 uur:
Nog eens 2 boterhammen met vlees
12 uur:
Weer 2 boterhammen met vlees
3 uur:
Snack (muesli reep of wat ik voor handen krijg)
6/7 uur:
Avondeten (groenten met aardappels en vlees maar ook vaak rijst)
Voor het slapen/Na trainen:
Noodels
Ik denk dat dit te weinig is maar ik zou echt niet weten wat ik meer per dag moet eten of wat ik moet veranderen.
Ik heb per dag 2622 calorieën nodig had ik al uitgerekend. Ik heb ook een buikje en die wil ik er dus af hebben daarom dat ik ook dexaprine neem.
Zou iemand me kunnen helpen met een goed voedingsschema? Of aanpassingen geven. Ik wil dus me buikje kwijt, maar goed kunnen blijven sporten om wat spieren op te bouwen.
Ik hoop echt dat iemand me kan helpen!!
B.v.d.
Groeten,
Daan
Comment