Als dit je eerste bezoek aan Bodynet.nl is, kijk dan even hier. Registreer
je eerst voordat je kunt reageren. Om berichten te lezen klik je op een forum hieronder.
Ik zit nu op rustdagen, als ik die heb, ook lager in carbs, kan prima tijdelijk.
Maar voer je je vetten en eiwitten niet op dan om aan je dagelijks kcals te komen. En wat ik ook niet helemaal begreep was dat je minimaal 100 gram carbs moet eten op een rustdag. is dat laatste stukje waar?
Het stukje weinig KH eten om af te vallen komt uit het ketogeen dieet, ik zeg een van de betere cuttingsmethode, zelf wil ik binnekort beginnen met een keto bulk met 2 load dagen.
Om te weten of je in ketose bent kun je bij de apotheker ketostix kopen 12€ voor 50 stuks, als je orover pist moet het blokje gaan kleuren als het kleurt zit je in ketose als het hetzelfde blijft moet je lager haan in KH.
Maar voer je je vetten en eiwitten niet op dan om aan je dagelijks kcals te komen. En wat ik ook niet helemaal begreep was dat je minimaal 100 gram carbs moet eten op een rustdag. is dat laatste stukje waar?
Eigenlijk heb je minimaal iets meer nodig. Dat komt doordat je hersenen eigenlijk alleen werken op glucose em gebruiken gemiddeld zo'n 160gr glucose per dag.
Al je te laag zit dan gaat je lichaam ketonen aanmaken waarop de hersenen nog kunnen functioneren, meer weet ik er eigenlijk niet helemaal van. Heb me er nooit veel verder in verdiept.
Dan zou je Kevster eve moeten vragen die heeft zich wel 10 meter diep in de materie verdiept mbt ketose e.d., maar serieus, Kevster kan je daar echt volledig antwoord en uitleg op geven.
Je hebt verder op je rustdag niet echt veel extra nodig, gaat niet altijd om de calorietjes maar om wat je wanneer eet en daarvan de hoeveelheden.
Jaren geleden heb ik Dan Duchaine's Underground Body Opus gekocht, waarin het keto dieet werd besproken. Interessant boek, ik heb heb nog ergens liggen dacht ik.
Gedurende de eerste week wordt voorgeschreven om niet meer dan 30 gram koolhydraten per dag te eten. Nogal radicaal. Je moet dan echt naukeurig gaan letten op elke gram koolhydraten die je consumeert. Op deze manier kom je erachter dat je je bijvoorbeeld ook niet vol kan vreten met garnalen, want die bevatten ook koolhydraten. Kleine hoeveelheden weliswaar, maar wanneer je een keto dieet volgt telt elke gram.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
Op rustdagen eet ik minimaal 70 max 100 gram aan carbs.
en de rest vul ik op met vetten en eiwitten. hoe doen jullie dat op rustdagen?
Op rustdagen ligt je onderhoudsniveau lager dan op sportdagen. Dus de totale hoeveelheid kcal die je inneemt moet je daaraan aanpassen (tenzij je bulkt en het er allemaal niet toe doet).
Ik heb de rest van je voedingsschema niet gezien, maar wat je hier opschrijft lijkt op carbcycling. Kort door de bocht omschreven als: ruim voldoende carbs op sportdagen en een zo laag mogelijke hoeveelheid carbs op rustdagen. Op rustdagen in plaats van carbs wat meer eiwitten en vetten, indien gewenst.
Jaren geleden heb ik Dan Duchaine's Underground Body Opus gekocht, waarin het keto dieet werd besproken. Interessant boek, ik heb heb nog ergens liggen dacht ik.
Gedurende de eerste week wordt voorgeschreven om niet meer dan 30 gram koolhydraten per dag te eten. Nogal radicaal. Je moet dan echt naukeurig gaan letten op elke gram koolhydraten die je consumeert. Op deze manier kom je erachter dat je je bijvoorbeeld ook niet vol kan vreten met garnalen, want die bevatten ook koolhydraten. Kleine hoeveelheden weliswaar, maar wanneer je een keto dieet volgt telt elke gram.
Ik had vernomen om de eerste 2 dagen zo dichtbij mogelijk bij de 0 te zitten en vervolgens 30gr - voor 2 weken oid, en dan langzaam weer opbouwen?
Ik had vernomen om de eerste 2 dagen zo dichtbij mogelijk bij de 0 te zitten en vervolgens 30gr - voor 2 weken oid, en dan langzaam weer opbouwen?
Dat zou best kunnen. Ik zou het even moeten nazoeken maar ik kan het boek even niet vinden in mijn verzameling. Maar ik denk dat het op meerdere locaties online staat in pdf bestandsformaat.
I know from teaching hundreds of seminars that the guys who say they have “awesome technique” are usually the biggest disasters—their ego just doesn’t let them see it. - Dave Tate
lyle mcdonald (schrijver van het boek "the ketogenic diet" en "ultimate diet 2.0"), heeft een aantal jaren geleden zelf een log gehad waarin hij bijna een half jaar bodyopus gedaan heeft.
Uit de ervaringen die hij in deze periode gemaakt heeft en op basis van wetenschappelijk onderzoek, heeft hij bodyopus verbeterd (ultimate diet 2.0) (tevens is dit alles ook getest op personen die lyle begeleid heeft).
is dus zeker een aanrader.
More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!
Finding effective techniques to get assignment done is essential when academic deadlines are approaching. You may greatly lower stress and enhance the...
Parasites in the muscles can cause symptoms like muscle pain, weakness, swelling, fever, and fatigue. In some cases, you may also experience joint stiffness,...
Shuconaandrod expert coaching provides guidance to help you reach your personal and professional objectives. Whether you're looking to enhance your skills,...
Breng je keuken tot leven met opvallend 3D-fotobehang dat diepte en karakter toevoegt. Kies uit moderne patronen, natuurlijke elementen of abstracte ontwerpen...
Precise research, critical thinking, and outstanding writing abilities are necessary for success in MBA education. An MBA Assignment Writing Service provides...
Managing glaucoma doesn’t have to be expensive. At HealthMedsRX, you can find affordable and effective solutions like Bimatoprost eye drops to help reduce...
Comment