Gewicht aankomen

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• Gewicht aankomen

hallo mensen, ik ben al een tijdje bezig met fitness, en neem het ook zeker wel serieus. Ik heb alleen een beetje moeite met gewicht aankomen, en aangezien ik toch wel genoeg eet, weet ik niet wat er mist in mijn eetpatroon.

Iemand tips?

Gr Sjors

misschien dat je eerst je schema post voordat je er advies om vraagt tis maar een voorstel
    There are no shortcuts to any place worth going.

Comment

Ik heb niet echt een voeding's schema. in de ochtend eet ik 3 boterhammen/ en melk met cruesli. door de middag als ik op school zit volkeren boterhammen met kipfilet, als ik thuis kom kwark met banaan, en dan ga sporten. als ik klaar ben neem ik een whey shake. en daarna avond eten, en voor het slapen nog wat kwark of iets dergelijks.

Comment

Het antwoord is echt heel simpel, had je zelf ook kunnen bedenken. Als je niet aankomt eet je niet genoeg.
        "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

ja dat is echt een goede tip

Comment

Originally posted by sjors199 View Post
            sarcasme?

nuttigste tip die je kunt krijgen.

Comment

je eet niet genoeg. ook al denk je van wel.
              More knowledge will just increase your potential. For this potential to be manifested, the knowledge must be applied!

Comment

Ik heb niet echt een voeding's schema. in de ochtend eet ik 3 boterhammen/ en melk met cruesli. door de middag als ik op school zit volkeren boterhammen met kipfilet, als ik thuis kom kwark met banaan, en dan ga sporten. als ik klaar ben neem ik een whey shake. en daarna avond eten, en voor het slapen nog wat kwark of iets dergelijks.

Je mag het meeste wel gaan verdubbelen........dan zit je ongeveer goed.
                1e Masters Superbody YBF 2011!
                Go M.U.D. Mart's Ultimate Diet ©

Comment

Ik zie hier en daar wel eens schema's voor bij komen, maar waar moet ik vooral op letten, dat ik genoeg eet maar ook dat het 6/8 keer per dag is toch

Comment

Zorg dat je meer eet dan je dagelijkse behoefte. Of dat in 4 of 8 keer is maakt niet zoveel uit, behalve dat het makkelijker is om het in meerdere maaltijden binnen te krijgen.

Volgens mij zou een voedingsschema je echt helpen.

Comment

Aangezien een maaltijd na zo'n drie uur wel verteerd is, is het zeker wel aangeraden elke 3 uur oid te eten. Als elke maaltijd een portie complete eiwitten, complexe koolhydraten en goede vetten bevat zit je goed. Liefst elke maaltijd ook nog wat koolhydraten uit groente dan verteerd de boel wat minder snel. Zo krijg je elke drie uur een nieuwe lading binnen en zorg je voor een constante toevoer van eiwitten, een constante insuline afgifte zonder pieken etc.
                      "People laugh and call me lazy, while they twit around in their three-hour workout making zero progress. Sometimes, instead of what you do in the weight room, it's what you don't do that will lead to success."

Comment

Originally posted by FitnessBoer View Post
                        Aangezien een maaltijd na zo'n drie uur wel verteerd is, is het zeker wel aangeraden elke 3 uur oid te eten.

Ligt eraan hoe groot je maaltijden zijn, neem je 6 tot 8 kleinere maaltijden dan verteerd dat sneller dan wanneer je dezelfde hoeveelheid voedsel in 3 tot 4 maaltijden eet....
                        Het nut van meerder maaltijden heb je alleen als je grote hoeveelheden moet eten en dat niet te doen is met minder maaltijden, denk daarbij dat bv pro's boven de 7 tot 8000 kcal zitten.
                        Voor de rest is het niet veel zinvol......ja, als je graag meerdere keren per dag het hongergevoel wil ervaren.

Als elke maaltijd een portie complete eiwitten, complexe koolhydraten en goede vetten bevat zit je goed. Liefst elke maaltijd ook nog wat koolhydraten uit groente dan verteerd de boel wat minder snel.

70% van de kh's rond de training consumeren en de rest in je ontbijt, dus niet "elke" maaltijd.....

Zo krijg je elke drie uur een nieuwe lading binnen en zorg je voor een constante toevoer van eiwitten,

Bij voldoende eiwitten zorg je daar toch al voor, dus dat elke 3 uur is allang achterhaalde onzin

een constante insuline afgifte zonder pieken etc.

pieken krijg je bij enkelvoudige kh's zoals suikers , niet bij de complexe koolhydraten.

.......
                        .........SQ 1x250 / 3x230, DL 1x265, BP 1x170........
                        There is no failure except in no longer trying

Comment

Mooi, succes met het halen van je doelen!
                          BOOM! You're already fifth gear, Mach speed!

Comment

Bedankt voor de tips mensen! aankomen in gewicht is makkelijker gezegd dan gedaan toch, ? ik weet niet hoe jullie er over denken?

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
                            X