voedingsschema gevraagt

Collapse
X

• Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

• voedingsschema gevraagt

hallo,

ik ben Rick Berkhout en ben 15 jaar, ik weeg 62 kg en doe 2x in de week aan intensief thaiboksen. ik doe nu al een jaar aan thaiboks en zie al een groot verschil met hoe ik er eerst uitzag. ben nu veel meer afgetraind maar mis nog steeds een 6/8 pack. ik eet niet goed en wil graag droog worden.

kunnen jullie mij een voedingsschema voorleggen? ik sta voor alles open

alvast bedankt !

gevraagd is met een d
    Laissez Faire

Comment

Ik citeer uit de forum regels:

* 4
      Kant en klare voedings- en trainingsschema's worden niet verstrekt.
      Er zijn veel behulpzame members op dit board met veel kennis van de verschillende onderdelen van deze sport. Er zit echter wel een grens aan die behulpzaamheid, als je alles kant en klaar aangereikt wilt krijgen is een personal trainer die je betaalt voor zijn/haar werk een betere optie.
      Toon dus zelf wat interesse en inzet door je eigen schema te plaatsen, of een schema waarvan je denkt dat het goed zou kunnen zijn. Andere members zijn in zo'n geval graag bereid je verder te helpen en met tips je schema verder te perfectioneren.
      Tip: Als je je behoefte niet weet en/of niet weet wat de totalen van je schema zijn wordt hulp wel heel erg moeilijk. Begin dus met het uitrekenen van die twee, zie oa de Sticky's.

Comment

Sidebar top desktop

Collapse

Actieve discussies

Collapse

Working...
      X